ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Mitsubishi L200: Η πέμπτη γενιά είναι πολυτάλαντη

Mitsubishi L200: Η πέμπτη γενιά είναι πολυτάλαντη

Προσδίδοντας σε αυτήν, την πέμπτη γενιά του L200, τον χαρακτηρισμό "Sport Utility Truck", που σημαίνει στην ουσία όχημα ελεύθερου χρόνου, η Mitsubishi κάνει εμφανές ο,τι θέλησε και πέτυχε. (photos)

Να εμφυσήσει στο σκληροτράχηλο pick-up της και χαρακτήρα πολύπλευρης άνεσης, καθημερινότητας και απροβλημάτιστου ταξιδιού. Είναι ενδεικτικό, μάλιστα, ότι από τη γκάμα του L200 λείπει πια η έκδοση μονής καμπίνας, και υπάρχουν μόνο η ενδιάμεση (Club Cab) και η διπλοκάμπινη (Double Cab).

Με τη μεγάλη έμφαση που δόθηκε στη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή και στην ηχομόνωση της καμπίνας, με την ποιότητα των υλικών, με την ευμεγέθη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων στην κεντρική κονσόλα, με την απόσβεση των κραδασμών του κινητήρα πετρελαίου, με τις αλλαγές στην ανάρτηση και με την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων πρόσφυσης και σταθερότητας, το L200 πετυχαίνει έναν σπουδαίο εξευγενισμό. Κρύβει πολύ καλύτερα τη νευρικότητα του πλαισίου τύπου σκάλας των pick-ups, είναι πολύ πιο εύκολο και ευκίνητο (με πιο γρήγορο τιμόνι 3,8 στροφών) και θυμίζει SUV, όσο τα πιο πολυτελή μοντέλα της κατηγορίας.

Καταφέρνει, όμως, ταυτόχρονα, να διατηρεί αναλλοίωτες τις σπουδαίες του επαγγελματικές και εκτός δρόμου δυνατότητες. Το πλαίσιό του είναι κατά 7% πιο άκαμπτο στη νέα γενιά του 2017, έχει μεγαλύτερη αντιστρεπτική δοκό εμπρός, ενώ το σύστημα τετρακίνησης "Super Select 4WD II", είναι από τα πιο αποτελεσματικά της κατηγορίας, με κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού και υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων. Ο οδηγός το χειρίζεται με τον περιστροφικό διακόπτη της κονσόλας, που έχει τις θέσεις 2Η, 4Η, 4HLc, 4LLc - δηλαδή τέσσερις, ανάλογα των συνθηκών, σε σχέση με τις τρεις επιλογές που συνήθως δίνει ο ανταγωνισμός. Στον αντίποδα, βέβαια, το ύψος του δαπέδου από το έδαφος, στα 20,5 εκ., δεν είναι το καλύτερο της κατηγορίας, όμως τουλάχιστον αυτό δεν επιφέρει ιδιαίτερους συμβιβασμούς στις γωνίες προσέγγισης-διαφυγής.

Το σχετικά χαμηλό ύψος του δαπέδου, φέρνει το ύψος του κατωφλιού φόρτωσης στα 845-850 χιλ. Η καρότσα, που είναι βαθύτερη κατά 1,5 εκ. (47,5 εκ.) έχει μήκος 1,850 μέτρα στην Club Cab και 1,520 μ. στην Double Cab και πλάτος 1,470 μ. Το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.025-1.035 κιλά, ενώ η ικανότητα έλξης για τρέιλερ με φρένα αγγίζει τους 3 τόνους. Φυσικά, όπως και στον ανταγωνισμό, οι πόρτες του Club Cab ανοίγουν αντικριστά, και τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται πλήρως.

Το L200 κινείται από τον καινούριο αλουμινένιο κινητήρα πετρελαίου 2.4 lt, σε δύο εκδοχές - 153 ή 180 ίππων και 380 ή 430 Nm ροπής. Ο στόχος ήταν να αποδίδεται η ροπή από χαμηλά, και πράγματι ο κινητήρας γίνεται ιδιαίτερα ζωηρός μετά την αρχική βραδυφλογία του πετρελαίου, από τις 1.500 στροφές κιόλας. Η γραμμική του λειτουργία οφείλεται, εν πολλοίς, και στο σύστημα διαχείρισης της λειτουργίας των βαλβίδων MIVEC, όπως και η κατανάλωση, που δίνεται από τη Mitsubishi στα 6,4 λίτρα / 100 χλμ., με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η Mitsubishi δίνει για το L200 εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, ή 100.000 χλμ., καθώς και 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Το Club Cab ξεκινά από τα 25.190 ευρώ και το Double Cab από τα 29.190 ευρώ, ενώ η ισχύει η χρηματοδότηση με επιτόκιο από 5,9%, με 0 προκαταβολή και διάρκεια από 12 έως 84 μήνες.

MITSUBISHI L200

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Club Cab / Double Cab

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Πετρέλαιο 2.442 κ.εκ. 153-180 hp, 380-430 Nm (1.500-2.500 σ.α.λ.)

ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ: 2Η, 4Η, 4HLc, 4LLc

ΩΦΕΛΙΜΟ ΦΟΡΤΙΟ: 1.025-1.035 κιλά

ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ: 3,0-3,1 τόνοι (με φρένα), 750 κιλά (χωρίς φρένα)

ΒΑΣΙΚΗ ΤΙΜΗ: 25.190 ευρώ (Club Cab) / 29.190 (Double Cab)

 www.driveandtravel.gr

 
SHARE

BEST OF NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24