ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ιδού το Ford KA+ Active

Ιδού το Ford KA+ Active

Η Fore εμπλούτισε και το KA+ με μια έκδοση Active που έχει αρκετά "περιπετειώδη" στοιχεία.

Υιοθετώντας την τακτική του Fiesta, ή και αποδεικνύοντας πόσο έχει εμποτιστεί η ευρωπαϊκή αυτοκινητική νοοτροπία με τις προδιαγραφές των SUV ή Crossovers, η Ford εμπλούτισε και το ΚΑ+ με μια έκδοση Active, που έχει αυξημένο ύψος από το έδαφος, πλαϊνά προστατευτικά κι άλλα «περιπετειώδη» στοιχεία.

Το 2016, η εταιρεία του μπλε οβάλ έσπασε στα δύο τη συμμετοχή της στα supermini: μεγέθυνε το ΚΑ σε ΚΑ+ για να προσφέρει ρεαλιστικά χώρους για πέντε και ιδιαίτερη λειτουργικότητα με χαμηλό κόστος, αφήνοντας το Fiesta πιο εκλεπτυσμένο, ποιοτικό, ακριβότερο και προηγμένο. Παρόλα αυτά, το ΚΑ+ είναι αρκετά αξιόλογο, και προσφέρει Hill Start Assist, μπουτόν εκκίνησης κινητήρα, 6 αερόσακους και ESC.

Ιδού το Ford KA+ Active

Το KA+ Active ξεχωρίζει από το απλό ΚΑ+, έχοντας αυξημένο κατά 2,3 εκατοστά ύψος από το έδαφος, ράγες οροφής και ειδικές ζάντες 15 ιντσών, καθώς και σχεδιαστικές παρεμβάσεις στη γρίλια και στα πλαστικά προστατευτικά των θόλων και των μαρσπιέ. Έχει μεγαλύτερα μετατρόχια κι εμπρός αντιστρεπτική δοκό, ειδικά ρυθμισμένη ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, και το σύστημα Active Rollover Prevention, για την ασφάλεια από ανατροπές με φορτία στην οροφή.

Μηχανικά, στις απλές εκδόσεις Studio και Zetec και στην Active, το ΚΑ+ εφοδιάζεται με τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.2 Ti-VCT 70 ή 85 ίππων, που είναι 10% πιο «ροπάτος» χαμηλά για καλύτερη απόδοση σε συνθήκες αστικής καθημερινότητας. Επίσης, για πρώτη φορά δίνει την επιλογή κινητήρα πετρελαίου, τον 1.5 TDCi, με ισχύ 95 hp και 215Nm ροπής στις 1750-2500 σ.α.λ. Σε όλες τις περιπτώσεις το κιβώτιο είναι μηχανικό 5 σχέσεων...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ