ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτόνομα oχήματα θα επικοινωνούν με τους ανθρώπους

Αυτόνομα oχήματα θα επικοινωνούν με τους ανθρώπους

Σήμερα, ένα απλό νεύμα του κεφαλιού ή μία χειρονομία του οδηγού είναι αρκετά για να δηλώσουν ότι ο πεζός μπορεί να διασχίσει το δρόμο με ασφάλεια, αλλά σε ένα μέλλον με αυτόνομα οχήματα, πώς ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό θα μπορεί να επικοινωνεί με πεζούς, δικυκλιστές ή άλλους οδηγούς στο δρόμο;

Θέλοντας να προετοιμαστεί γι’ αυτή την αναπόφευκτη πραγματικότητα, η Ford Motor Company συνεργάστηκε με το ερευνητικό ινστιτούτο Virginia Tech για τη δοκιμή μιας μεθόδου μέσω της οποίας ένα αυτοοδηγούμενο όχημα θα σηματοδοτεί τις προσθέσεις του, χρησιμοποιώντας πραγματικές αντιδράσεις από ανθρώπους σε δημόσιους δρόμους.

Προκειμένου να ληφθεί υπόψη όλη η γκάμα των επιπτώσεων σε πραγματικές συνθήκες και να εξασφαλιστεί ότι τα αυτόνομα οχήματα θα μπορούν να μοιράζονται με ασφάλεια το δρόμο με τους ανθρώπους, το ερευνητικό πρόγραμμα ξεκίνησε να εξετάζει το πιο αποτελεσματικό μέσον επικοινωνίας μεταξύ ενός αυτοοδηγούμενου οχήματος και άλλων χρηστών του δρόμου.

Οι ερευνητές σκέφθηκαν να χρησιμοποιήσουν απεικόνιση κειμένου, αλλά για κάτι τέτοιο, όλοι θα έπρεπε να μιλάνε την ίδια γλώσσα. Η χρήση συμβόλων απορρίφθηκε, επειδή τα σύμβολα έχουν αποδειχθεί ότι έχουν χαμηλή αναγνωρισιμότητα μεταξύ των καταναλωτών. Στο τέλος, κατέληξαν στα φωτεινά σήματα…

Σήματα που δηλώνουν το στρίψιμο και το φρενάρισμα, είναι ήδη τυποποιημένα και κατανοητά σε όλο τον κόσμο, γι’ αυτό μία, καινοτόμος νέα εφαρμογή φωτεινών σημάτων κρίθηκε ως το πιο αποτελεσματικό μέσον για να δημιουργηθεί ένα οπτικό πρωτόκολλο επικοινωνίας. Μέσω αυτού τα αυτοοδηγούμενα οχήματα θα μπορούν να δηλώνουν κατά πόσον λειτουργούν αυτόνομα, παραχωρούν προτεραιότητα ή επιταχύνουν από στάση.

Έτσι, η Ford τοποθέτησε μία μπάρα φώτων στο παρμπρίζ ενός Transit Connect. Έξι κάμερες υψηλής ανάλυσης τοποθετήθηκαν ώστε να προβάλλουν μία εικόνα 360 μοιρών της γύρω περιοχής και να αποτυπώνουν τη συμπεριφορά άλλων χρηστών του δρόμου.

Για την προσομοίωση μιας πλήρως αυτόνομης εμπειρίας οδήγησης, οι ερευνητές εξέλιξαν ένα καινοτόμο ‘κοστούμι καθίσματος’, που να κρύβει τον οδηγό. Σχεδιασμένο για να μοιάζει με στάνταρ κάθισμα οδηγού, το κοστούμι καθίσματος δημιουργεί τη εντύπωση ενός πλήρως αυτόνομου οχήματος, που είναι απαραίτητο για την αξιολόγηση πραγματικών οδηγικών συνθηκών και συμπεριφορών μεταξύ van και άλλων χρηστών του δρόμου. Στη συνέχεια, η ομάδα θέλησε να πειραματιστεί με τρία διαφορετικά σενάρια φώτων για να δηλώσει τις προθέσεις του αυτοκινήτου…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΝΕΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ

Ήρθε ανανεωμένο το Skoda Citigo

ΝΟ.2 ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΑΓΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

500.000 παραγγελίες για το Opel Astra

ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ BOSCH

Πιο ψηλά οι Έλληνες φοιτητές στους διεθνείς διαγωνισμούς φόρμουλας

 
SHARE

BEST OF NETWORK

ΣτΕ: Συνταγματικό και νόμιμο το σχέδιο ΠΔ για την επένδυση στο Ελληνικό

Δεν προσκρούει σε συνταγματικές και νομοθετικές διατάξεις, το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού-Αγίου Κοσμά, σύμφωνα με το Συμβούλιο της Επικρατείας

Δες την αληθινή εξέταση που περνάς για να γίνεις αστυνομικός

Οι πραγματικές ερωτήσεις που κάνουν σε όποιον θέλει να ντυθεί στα μπλε.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΕΛΦΩΝ

Κ.Φίλης: Το μήνυμα Ερντογάν πίσω από τις προκλήσεις

Ο επικεφαλής του Κέντρου Ρωσίας-Ευρασίας & ΝΑ Ευρώπης μιλάει στο News 24/7 για το τι κρύβουν οι κινήσεις της Τουρκίας στο Αιγαίο, το μπλοκάρισμα των εργασιών στην κυπριακή ΑΟΖ, καθώς επίσης για το ονοματολογικό της ΠΓΔΜ αλλά και τις εξελίξεις με την τουρκική επέμβαση στο Αφρίν και το τι κινδύνους εγκυμονεί

Μέχρι τα 50 του, ο Γιάνης Βαρουφάκης δεν έβγαζε το μήνα

Ο υπουργός Οικονομικών της πιο βαθιάς κρίσης κάθισε στον καναπέ μας και έφερε μαζί του μικρά, μεγάλα και ακριβά μυστικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24