ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ASX με επιλογές on - off road

ASX με επιλογές on - off road

Το ASX είναι η πρόταση της Mitsubishi στα συμπαγή SUV, με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, τετρακίνηση ή μη. (PHOTOS)

Η πλέον ανερχόμενη κατηγορία στην Ευρώπη και πολύ ανταγωνιστική, είναι αυτή των συμπαγών SUV, όπου σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν να παρουσιάσουν τουλάχιστον ένα μοντέλο.

Η ιαπωνική Mitsubishi έχει το δικό της ASX, ένα αυτοκίνητο που το γνωρίζουμε εδώ και 6 χρόνια, ωστόσο τώρα τελευταία εμφανίζεται ανανεωμένο και με επιλογή κινητήρων, βενζίνης και πετρελαίου.

Οδήγησα προ ημερών την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.6 Di–D Euro 6, όσον αφορά τις προδιαγραφές ρύπων, κάνοντας όπως πάντα πάρα πολλά χιλιόμετρα ώστε να αποκτήσω καλύτερη άποψη. Βέβαια, το είχα οδηγήσει και παλιότερα, για λίγο, όμως ήθελα μια πιο δυνατή εμπειρία.

Εξωτερικά παραμένει με σφικτές αναλογίες και διαστάσεις που του επιτρέπουν να κινείται εύκολα στην πόλη. Η σχεδίαση είναι καλή, χωρίς παράτολμες γραμμές, ενώ στην καμπίνα δείχνει φρεσκαρισμένο, παρά τα σκουρόχρωμα υλικά σε πλαστικά και ταπετσαρίες. Θα ήθελα λίγο χρώμα, όμως οι Ιάπωνες είναι πιο συντηρητικοί. Γούστα είναι αυτά.

Ένα σημείο που πρέπει να σταθώ, είναι ο καλός εξοπλισμός, με τιμόνι που διαθέτει χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το τηλέφωνο. Ειδικά για το δεύτερο, θα το επαναλάβω, ότι καλό είναι να το συνδέετε στο αυτοκίνητο, ώστε με ανοικτή ακρόαση να οδηγείτε με ασφάλεια, έχοντας πάντα τα χέρια στο τιμόνι και παράλληλα να είστε εντός νόμου.

Οδήγησα, λοιπόν, την πετρελαιοκίνητη έκδοση με τους 114 ίππους και πρέπει να πω ότι το ASX δεν ζορίστηκε στον δρόμο. Βοηθούν βέβαια τα 270 Nm ροπής από τις χαμηλές στροφές. Θα ήθελα επίσης ο θόρυβος του κινητήρα να ήταν λίγο πιο χαμηλός, όμως δεν «κροτάλιζε» και μπορούσες να τον συνηθίσεις.

Η εκκίνηση γίνεται με διακόπτη, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάστηκε καλά με τον κινητήρα και είχα σβέλτες επιδόσεις με κοντές σχέσεις, ενώ με το start/stop να βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης, κατάφερα να είμαι κοντά στα 6,5 λίτρα μέση κατανάλωση στα 100 χλμ.

Στο δρόμο, η βελτιωμένη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, έκανε καλή δουλειά και περιόρισε τις κλίσεις, χωρίς να είναι πολύ σφικτή. Μου άρεσε κατά συνέπεια το «πάτημα» του αυτοκινήτου κυρίως στις στροφές.

Η έκδοση που οδήγησα είχε και επιλογή τετρακίνησης με διακόπτη. Κανονικά το ASX συμπεριφέρεται ως προσθιοκίνητο και στα δύσκολα με το πάτημα του διακόπτη έχεις έως και μοιρασμένη ροπή στους δύο άξονες (κλείδωμα τετρακίνησης), για τα δύσκολα. Υπάρχει και έκδοση πετρελαίου χωρίς τετρακίνηση, όπως και έκδοση βενζίνης 1.6lt με117hp, δικίνητη και τετρακίνητη. 

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

BEST OF NETWORK

Black Friday στα Public: Τι ώρα θα ανοίξουν αύριο τα καταστήματα

Νωρίτερα θα ανοίξουν για την black Friday σχεδόν όλα τα καταστήματα της Public. Ποιες προσφορές ανακοίνωσε η εταιρεία

Οι καμπύλες της Tao Wickrath δεν χωράνε πουθενά

Μια πρώτη γνωριμία με το κορίτσι πίσω από το sideboob της εβδομάδας.

Ξανά σε χώρους Σένγκεν οι επιβάτες από Ελλάδα

Οι επιβάτες από Ελλάδα δεν θα μεταφέρονται πλέον στα γερμανικά αεροδρόμια στο χώρο εκτός Σένγκεν όπως αποφασίστηκε στη χθεσινή τριμερή συνάντηση μεταξύ Γερμανίας- Ελλάδας- Κομισιόν

Τον περασμένο Ιούλιο, ο Σπύρος Χρυσικόπουλος επανακαθόρισε τα ανθρώπινα όρια.

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24