ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To Opel Corsa GSi επέστρεψε πανίσχυρο

2018 Opel Corsa GSi
2018 Opel Corsa GSi OPEL AUTOMOBILE GMBH

Με ισχυρό κινητήρα, πλαίσιο OPC, δυναμική σχεδίαση, καθίσματα Recaro, σπορ τιμόνι και ανθρακονήματα το νέο Opel Corsa GSi.

Το Corsa GSi επιστρέφει στην παραγωγή που είχε σταματήσει από τον Αύγουστο του 2012 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2017. Πέρυσι, στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Opel παρουσίασε το Insignia GSi και τώρα, ένα χρόνο μετά λανσάρει το Corsa GSi, το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά 30 χρόνια πριν, το 1988.

Τότε, το Corsa A είχε ισχύ 100 hp (τώρα, περιζήτητο classic) και ακολούθησαν το Corsa B GSi 16V με 109 hp και ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές, το Corsa C GSi με 125 hp και τελική ταχύτητα 202 km/h, και από το 2007 το Corsa D GSi, για πρώτη φορά με υπερσυμπίεση και 150 ίππους από 1.600 κυβ. εκ.

Το νέο Opel Corsa GSi διαθέτει ακρίβειας πλαίσιο OPC και αντλεί ισχύ από τον ζωηρό κινητήρα βενζίνης 1.4lt turbo της Opel με 150 hp και ροπή 220 Nm (μέση κατανάλωση καυσίμου 6,4-6,0 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 147-138 γρ./χλμ.). Σε συνδυασμό με ένα εξατάχυτο κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης, ο τετρακύλινδρος κινητήρας εντυπωσιάζει με την επιτάχυνση στη δεύτερη και τρίτη σχέση και με ένα σταθερό εύρος μέγιστης ροπής μεταξύ 3.000 και 4.500 σ.α.λ.

Το “καυτό hatchback” της Opel επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα μόλις, ενώ παράλληλα εντυπωσιάζει με την ελαστικότητά του: χρειάζεται μόλις 9,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 80 στα 120 χλμ./ώρα με πέμπτη σχέση. Η δε τελική ταχύτητα αγγίζει τα 207 χλμ./ώρα. Το σπορ Corsa GSi διατίθεται κατόπιν παραγγελίας, στην τιμή των 19.960 Ευρώ (λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία). Στην Ελλάδα δεν έχει ακόμα καθοριστεί η τιμή.

2018 Opel Corsa GSi
2018 Opel Corsa GSi OPEL AUTOMOBILE GMBH

Επίσης, το πλαίσιο OPC και τα δισκόφρενα με τις κόκκινες δαγκάνες έχουν ρυθμιστεί στη θρυλική αγωνιστική πίστα του Nürburgring “Nordschleife” υπό τις οδηγίες του Διευθυντή του Τμήματος Performance Cars & Motorsport της Opel, Volker Strycek. Η ευέλικτη συμπεριφορά και οι μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης είναι εγγυημένες, ειδικά σε συνδυασμό με τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών, με σπορ ελαστικά 215/40 ZR18.

Σχεδιαστικά, στη μυώδη σιλουέτα κυριαρχούν οι μεγάλοι αεραγωγοί, το ανάγλυφο καπό, η εντυπωσιακή πίσω αεροτομή και τα διαμορφωμένα με ακρίβεια μαρσπιέ. Από μπροστά, η τολμηρή φυσιογνωμία του Opel GSi προσελκύει την προσοχή με τη μεγάλη κυψελοειδή μάσκα και το κεντρικό Opel Blitz που υποστηρίζεται από δύο φτερά, και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών σε αγωνιστική εμφάνιση carbon.

Τα μεγάλα σχεδιαστικά στοιχεία με τα χρωμιωμένα πλαίσια συνδέονται οπτικά με μία οριζόντια γραμμή μέσω μαύρων εγκάρσιων τμημάτων, τα οποία διατρέχουν το εμπρός τμήμα, μαζί με τη μαύρη εγκάρσια μπάρα στην έδραση του καπό και ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα, που είναι εμφανής και στο πίσω τμήμα. Η εντυπωσιακή αεροτομή στην άκρη της οροφής δημιουργεί πρόσθετη αεροδυναμική πίεση και η σπορ, χρωμιωμένη απόληξη εξαγωγής πλαισιώνεται από την εντυπωσιακή πίσω ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος.

2018 Opel Corsa GSi
2018 Opel Corsa GSi OPEL AUTOMOBILE GMBH

Γνήσια σπορ αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό του Corsa GSi, όπου ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι, ο δερμάτινος επιλογέας σχέσεων, τα αλουμινένια σπορ πεντάλ και το προαιρετικό, σπορ κάθισμα Recaro.

Καταλήγοντας, τα σπορ μοντέλα GSi έχουν μακρά παράδοση στην Opel. Τα πρώτα που ανέβασαν τα επίπεδα αδρεναλίνης στα ύψη ήταν το Manta GSi και το Kadett GSi (115 hp από 1.8 lt) το 1984. Μόλις τέσσερα χρόνια αργότερα, ο δίλιτρος, 16-βάλβιδος κινητήρας DOHC του Kadett 2.0 GSi 16V απέδιδε 150 hp. Το πρώτο Astra χρησιμοποίησε επίσης τον ίδιο κινητήρα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ