Οδηγούμε τη Mercedes GLB 200

Η Mercedes GLB 200 έχει τη δική της προσωπικότητα, ένα SUV που πλασάρεται μεταξύ της GLA και της GLC. Στο τιμόνι ο Δημήτρης Μπαλής.

Όταν η Mercedes – Benz μπήκε στη διαδικασία του downsizing, δηλαδή να κατεβάσει τα κυβικά εκατοστά των κινητήριων συνόλων της, σε συνεργασία με τη Nissan, ήταν μια σοφή επιλογή.

Κι αυτό, διότι ποιος φανταζόταν ότι θα οδηγούσες ένα γερμανικό μοντέλο με το αστέρι στη μάσκα, πλέον, και όχι στο καπό όπως παλιά, που από τα 1.300 κ.εκ. θα είχες 163 ολοζόντωνα άλογα στη διάθεσή σου.

Αυτό και μόνο, εκτός από δυναμισμό, έδωσε την ευκαιρία στη Mercedes – Benz να απευθυνθεί σε ευρύτερο αγοραστικό κοινό και μικρότερο ηλικιακά, σε συνδυασμό με τα νέα της μοντέλα, πιο ελκυστικά σε σχεδίαση από πριν, ξεφεύγοντας από τις συντηρητικές φόρμες.

Βέβαια, το γεγονός ότι η εκπληκτική, ενιαία διπλή οθόνη, με τον πίνακα οργάνων και τις υπηρεσίες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, την οποία γνωρίσαμε για πρώτη φορά με την τρέχουσα A-Class, αποτελεί γνώρισμα όλων των μοντέλων της μάρκας, είναι κάτι που συζητιέται. Διότι, ανοίγοντας την πόρτα της GLB, νομίζεις ότι μπαίνεις σε ένα από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, αντικρίζοντας και τους αεραγωγούς – τουρμπίνες. Είναι, όμως, απόλυτα καλαίσθητη η εικόνα.

Η GLB, πάντως, έχει τη δική της προσωπικότητα, ένα SUV που πλασάρεται μεταξύ της GLA και της GLC, που 4,634 μ. μήκος, που με τα 2,829 μ. μήκους του μεταξονίου, χαρίζει απίστευτα μεγάλο χώρο στην καμπίνα, ενώ και τα 560 λίτρα όγκου στο πορτμπαγκάζ, είναι υπεραρκετά για ταξίδι. Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα να σύρεις τον πίσω πάγκο των καθισμάτων, διευρύνοντας ανάλογα το χώρο της καμπίνας ή του πορτμπαγκάζ.

Δεν θα σταθώ πολύ στην εμφάνιση, καθώς η GLB σε κερδίζει με το παρουσιαστικό της, με τους γενναιόδωρους χώρους, την τεχνολογία της με το σύστημα MBUX που φέρει και φωνητικές εντολές, την πολυτέλειά της με το δερμάτινο σαλόνι στην έκδοση δοκιμής.

Εκεί που θα σταθώ, είναι στο καλό πάτημα στον δρόμο, με το ηλεκτρικό τιμόνι, την καλοστημένη ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, αλλά και την ηχομόνωση, που παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα κύλισης. Βέβαια, το setup της ανάρτησης, μπορείς να το ρυθμίσεις μέσου του Dynamic Select, αν θέλεις να τη νιώθεις πιο σφικτή, αν είσαι μόνος και θέλεις να κινηθείς πιο γρήγορα ή αν έχεις κι άλλου επιβάτες και θέλεις να κινηθούν πιο άνετα.

 

Το μοτέρ αποδίδει καλά από χαμηλά, με 25 κιλά ροπής, συνδυαζόμενο με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που αλλάζει τις σχέσεις χωρίς να το καταλαβαίνεις. Πάντως, μπορείς να τις αλλάζεις και χειροκίνητα, μέσω των διακοπτών πίσω από το τιμόνι, για ακόμα πιο σπορτίφ οδήγηση. Επιταχύνει αρκετά γρήγορα, με 9,1 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να πλησιάζει τα 210 χλμ./ώρα, αλλά αυτό λίγο ενδιαφέρει. Εκτός κι αν θέλεις να οδηγείς στην Autobahn της Γερμανίας.

Με την κατανάλωση στα 7,9 – 8,0 λίτρα στα 100 χλμ., δεν θα επισκεφθείς τακτικά το βενζινάδικο, κι αυτό ανήκει στα συν του αυτοκινήτου, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 38.000, περίπου.

 

 
SHARE

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK

 

HIGHLIGHTS

21+ Παίξτε Υπεύθυνα. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας.

ΚΕΘΕΑ 2109237777.

21+ Παίξτε Υπεύθυνα. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας.

ΚΕΘΕΑ 2109237777.