ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτά τα ηλεκτροκίνητα θα λανσάρει η Ford

Αυτά τα ηλεκτροκίνητα θα λανσάρει η Ford

Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 16 συνολικά μοντέλα με διάφορα συστήματα που θα φέρουν ηλεκτροκίνηση, πρόκειται να λανσάρει η Ford, αρχής δεδομένης από το 2020.

Μέχρι στιγμής τα οχήματα Ford Hybrid που ήδη προσφέρονται ή πρόκειται να λανσαριστούν στην Ευρώπη είναι το Mondeo Hybrid, τετράθυρο και wagon, με αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία με βενζινο-ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που αποτελεί μία ασυναγώνιστη πρόταση έναντι του πετρελαίου, τα Transit EcoBlue Hybrid και Transit Custom EcoBlue Hybrid, με ήπια υβριδική τεχνολογία για μείωση των λειτουργικών δαπανών των ιδιοκτητών και των διαχειριστών στόλων, το Tourneo Custom EcoBlue Hybrid, με ήπια υβριδική τεχνολογία που μειώνει την κατανάλωση για την επιβατική έκδοση των οκτώ/εννέα θέσεων καθώς και το Τransit Custom Plug-In Hybrid, εξοπλισμένο με ένα προηγμένο ηλεκτροκινητήρα που χρησιμοποιεί τον 1.0L EcoBoost της Ford ως range extender.

Στο Αμστερνταμ, χθες, η Ford αποκάλυψε την έκδοση Plug-In Hybrid του νέου Kuga, του πλέον «ηλεκτροκίνητου» μοντέλου στην ιστορία της και του πρώτου μοντέλου της εταιρείας με συστήματα ήπιας, πλήρους και plug-in υβριδικής τεχνολογίας.

Έχουμε και λέμε λοιπόν. Αποκαλύφθηκε το νέο, 7θέσιο Explorer Plug-In Hybrid και το νέο TourneoCustom Plug-In Hybrid των οκτώ θέσεων. Τα νέα μοντέλα Fiesta EcoBoost Hybrid και FocusEcoBoost Hybrid με ήπια υβριδική τεχνολογία για μειωμένες εκπομπές CO, βελτιστοποιημένη κατανάλωση, πιο άμεση απόκριση και απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Ανακοινώθηκε επίσης ότι ένα νέο, πλήρως ηλεκτρικό Transit θα πλαισιώσει το 2021 τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων επαγγελματικών οχημάτων της, ενώ το αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV υψηλών επιδόσεων της Ford, που είναι εμπνευσμένο από τη Mustang αναμένεται το 2020 με ηλεκτρική αυτονομία 600 χλμ., σύμφωνα με το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) και δυνατότητα ταχείας φόρτισης. Εξάλλου, σε πιλοτική μορφή βρίσκεται το Ford Transit Smart Energy Concept minibus 10 θέσεων, με ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ.

Αυτά τα ηλεκτροκίνητα θα λανσάρει η Ford

Τόσο τα μοντέλα “Ford Hybrid” όσο και τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα της εταιρείας, χρησιμοποιούν μία σειρά από συστήματα κίνησης και τεχνικές λύσεις που προσαρμόζουν τις επιδόσεις και τις ικανότητες τους, ώστε το τελικό αποτέλεσμα στην πράξη να υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών.

Για παράδειγμα, η ηλεκτρική υποβοήθηση από μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια αναβαθμίζει τη δυναμική οδηγική εμπειρία του βενζινοκινητήρα για τα Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid. Στα μοντέλα EcoBlue Hybrid που περιλαμβάνονται στη γκάμα των Transit Custom και Tourneo Custom, η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται αποκλειστικά για περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης των κινητήρων πετρελαίου 2.0L EcoBlue με παρόμοια υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα στον τομέα της ροπής.

Μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο κινητήρα καύσης 1.0L EcoBoost χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. Στόχος τα 112 γρ./χλμ. για τις εκπομπές CO και τα 4,9λίτρα/100χλμ. για τη μέση κατανάλωση βενζίνης στην περίπτωση του Fiesta (106 γρ./χλμ. CO και 4,7λίτρα/100 χλμ. στο Focus). Προσφέρεται δε και έξτρα ροπή από τον ηλεκτροκινητήρα.

Οσον αφορά στο το νέο Kuga Plug-In Hybrid και το Explorer Plug-In Hybrid, συνδυάζουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, μπαταρία που φορτίζεται μέσω δικτύου και ηλεκτροκινητήρα για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το Kuga συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2.5L, ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh για να αποδίδει ισχύ 225 ίππων, με ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 50 χλμ., μέση κατανάλωση καυσίμου στα 1,2λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές CO στα 29γρ./χλμ.

Αυτά τα ηλεκτροκίνητα θα λανσάρει η Ford

Το Explorer Plug-In Hybrid χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό που αποτελείται από τον 3.0L EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδει ισχύ 450 ίππων και ροπή 840 Nm. Η ηλεκτρική αυτονομία φθάνει στα 40 χλμ., η κατανάλωση καυσίμου εκτιμάται στα 3,4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO 78γρ./χλμ. Φέρει τεχνολογία ευφυούς τετρακίνησης (Intelligent All-Wheel), επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) και αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων.

Η σειριακή υβριδική διάταξη των Transit Custom Plug-In Hybrid και Tourneo Custom Plug-In Hybrid προσαρμόζει τη μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα ανάλογα με το προφίλ χρήσης. Ένας αποδοτικός βενζινοκινητήρας/γεννήτρια χρησιμοποιείται μόνο για την επαναφόρτιση της μπαταρίας και όχι για την κίνηση των τροχών.

Οι εμπρός τροχοί του Tourneo Custom Plug-In Hybrid κινούνται αποκλειστικά μέσω ηλεκτροκινητήρα/γεννήτριας με ενέργεια που προέρχεται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh, ενώ ο πολυβραβευμένος 1.000άρης EcoBoost βενζινοκινητήρας της Ford λειτουργεί ως range extender για επέκταση της αυτονομίας. Το προηγμένο, υβριδικό σύστημα του οχήματος στοχεύει σε αυτονομία 50 χλμ. με μηδενικές εκπομπές ρύπων ή σε 500 χλμ. με χρήση του range extender. Η κατανάλωση καυσίμου υπολογίζεται στα 3,3 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO στα 75γρ./χλμ.

Τα μελλοντικά, πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της Ford θα προσφέρουν συνδεσιμότητα επόμενης γενιάς για ασύρματες (over-the-air) ενημερώσεις. Παράλληλα, η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει σημαντικά βήματα για τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών φόρτισης για ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων, με τη Ford να αποτελεί ιδρυτικό μέλος της κοινοπραξίας IONITY, η οποία στοχεύει στην εγκατάσταση 400 σταθμών ταχείας φόρτισης των 350 kW σε κύριους ευρωπαϊκούς κόμβους μέχρι το 2020.

Η Ford θα συνεργαστεί επίσης με τη NewMotion για να προφέρει ‘one-stop-shop’ υπηρεσίες φόρτισης, χρησιμοποιώντας το δίκτυο της NewMotion. Το τελευταίο καλύπτει πάνω από 100.000 σημεία φόρτισης σε 28 χώρες σε όλη την Ευρώπη. Επιπλέον, η Ford έχει θέσει σε εφαρμογή τη δική της πρόταση για έναν έξυπνο επιτοίχιο φορτιστή (wall-box) και θα συνεργαστεί με σημαντικές εταιρείες στον τομέα της ενέργειας για να προσφέρει στους πελάτες της πρόσβαση σε ειδικά τιμολόγια για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων και υπηρεσίες εγκατάστασης των φορτιστών…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ