ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αίσθηση προκαλεί το ολοκαίνουργιο Kia XCeed

Αίσθηση προκαλεί το ολοκαίνουργιο Kia XCeed

Ένα μικρομεσαίο SUV, με πολλές αρετές το Kia XCeed θα λανσαριστεί στην Ελλάδα τον Οκτώβριο στοχεύοντας σε ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς.

Η οικογένεια του επιτυχημένου εμπορικά μοντέλου, Ceed, που αύξησε κατά 38% τις πωλήσεις του σε έναν χρόνο, διευρύνεται σημαντικά καθώς πλέον θα προσφέρεται και σε έκδοση SUV, που είναι η πλέον δημοφιλής κατηγορία της αγοράς, διεθνώς και η πιο ανταγωνιστική.

Το Kia XCeed είναι, λοιπόν, το νέο μεγάλο νέο της κορεατικής φίρμας, το οποίο θα λανσαριστεί στην Ελλάδα τον Οκτώβριο, στοχεύοντας σε ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς. Παρουσιάστηκε στη Μασσαλία και όπως το 5θυρο Ceed, το Ceed Sportswagon και το 5θυρο ProCeed shooting brake, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ζιλίνα, στην Σλοβακία και θα καλύπτεται από 7 χρόνια εγγύηση ή 150.000 χλμ.

Σχεδιασμένο στην Ευρώπη, στο κέντρο της Kia στη Φρανκφούρτη, το XCeed φιλοτεχνήθηκε με γνώμονα τον Ευρωπαίο αγοραστή, που θέλει πιο σπορ χαρακτηριστικά.

Αίσθηση προκαλεί το ολοκαίνουργιο Kia XCeed

Τώρα, σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας Ceed, το μόνο κοινό που έχει με την 5θυρη έκδοση, είναι οι μπροστινές πόρτες. Ίδιο παραμένει και το μεταξόνιο (2,65 μ.), ωστόσο μεγάλωσε το μήκος κατά 2,5 εκ. μπροστά, κατά 6 εκ. πίσω (4,395 μ. μήκος) και κατά 2,6 εκ. σε πλάτος, ενώ ψήλωσε κατά 6 εκ., πάντα σε σχέση με το 5θυρο, έχοντας στυλ coupe στο πίσω μέρος. Την εικόνα ενισχύουν και οι νέοι τροχοί με ελαστικά, διάστασης από 205/60 R16 έως 235/45 R18.

Το XCeed σε κερδίζει με τη σιλουέτα του και είναι προσεγμένο σχεδιαστικά, με νέα μάσκα, δυναμικά σπόιλερ, νέα φώτα εμπρός και πίσω LED, χαμηλωμένο πίσω τμήμα, ώστε να παραπέμπει σε coupe, περιμετρικά προστατευτικά σε θόλους τροχών και χαμηλά στο πλάι, ποδιά στο πίσω μέρος με διαχύτη και δύο εξατμίσεις στην ισχυρή έκδοση.

Η απόσταση από το έδαφος, με τους νέους τροχούς των 16 ιντσών έφθασε στα 17 εκ. και με τους 18 ιντσών, στα 18,4 εκ., 4,4 εκ. παραπάνω από το 5θυρο Ceed. Είναι καλό το ύψος, αλλά όχι και το μεγαλύτερο της κατηγορίας του.

Στην καμπίνα διατηρείται ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας, με το ταμπλό προσανατολισμένο προς τον οδηγό και ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Εν γένει, πολύ καλαίσθητο, με μαλακά πλαστικά, ενδιαφέρουσες ταπετσαρίες σε ποιότητα και χρώματα, μεγάλη, δεσπόζουσα οθόνη αφής. Η αύξηση του μήκους και του πλάτους, έδωσε περισσότερο χώρο στους επιβάτες, ενώ αυξήθηκε και κατά 31 λίτρα ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ (426 λίτρα), που μεγαλώνει με την ασύμμετρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (40:20:40).

Αίσθηση προκαλεί το ολοκαίνουργιο Kia XCeed

Το Kia XCeed είναι το πρώτο στην Ευρώπη που εφοδιάζεται με το καινοτόμο σύστημα τηλεματικής UVO Connect, που προσφέρει πλήρη, «ζωντανή» επικοινωνία (πλοήγηση, κυκλοφοριακό, καιρό, σημεία ενδιαφέροντος, θέσεις στάθμευσης, διάγνωση κατάστασης αυτοκινήτου κ.ά.), είτε μέσω της οθόνης αφής, είτε μέσω του smartphone του οδηγού. Παράλληλα, συνδέεται μέσω Bluetooth με Apple CarPlay και Android Auto.

Σε επίπεδο εξοπλισμού ασφάλειας και συστημάτων οδηγού, η Κia πλαισίωσε το XCeed με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει: Smart Cruise Control with Stop & Go (προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας), Blind-spot Collision Warning (έλεγχο τυφλών σημείων), Forward Collision Warning (σύστημα αυτόματης πέδησης με αναγνώριση πεζών), Intelligent Speed Limit Warning (ενημέρωση για όρια ταχύτητας), Smart Parking Assist (υποβοήθηση στάθμευσης), Lane Keeping Assist (διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας) και High Beam Assist (αυτόματη εναλλαγή σκάλας φώτων). Επίσης το Kia XCeed’s Driver Attention Warning, διαπιστώνει από τις κινήσεις του τιμονιού αν ο οδηγός κουράστηκε και του συνιστά να κάνει στάση, ενώ προσφέρεται και το Lane Following Assist (LFA), που είναι για την Kia το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2, που ελέγχει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το στρίψιμο του αυτοκινήτου.

Οδηγικά, η αίσθηση από το Ceed, που είναι εξαιρετικό στον δρόμο, είναι πιο αναβαθμισμένη, με υδραυλικά αμορτισέρ που ελέγχουν καλύτερα την απόσβεση, πιο μαλακά ελατήρια, λόγω ψηλότερου αμαξώματος και αναθεωρημένη ανάρτηση.

Επίσης, το Drive Mode Select, επιτρέπει στους οδηγούς να «επέμβουν» στη σκληρότητα της αίσθησης του τιμονιού, στην απόκριση του γκαζιού και σε όσα μοντέλα έχουν αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, στις αλλαγές των σχέσεων. Τα διαθέσιμα προγράμματα είναι ‘Normal’ και ‘Sport’.

Αίσθηση προκαλεί το ολοκαίνουργιο Kia XCeed

Το Kia XCeed θα είναι διαθέσιμο με όλα τα νέα μοτέρ της μάρκας και συγκεκριμένα με τρεις turbo κινητήρες βενζίνης: τον τρικύλινδρο 1.0lt T-GDi με 120 ίππους και 172 Nm ροπής, τον τετρακύλινδρο 1.4lt T-GDi με 140 ίππους και 242 Nm ροπής και με τον πανίσχυρο 1.6lt T-GDi, από το Ceed GT και το ProCeed GT, που αποδίδει 204 ίππους με 265 Nm ροπής. Επίσης, θα προσφέρεται και με κινητήρα πετρελαίου 1.6lt T-GDi, με 115 και 136 ίππους. Ο πρώτος κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται μόνο με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ όλοι οι υπόλοιποι εναλλακτικά και με 7άρι αυτόματο, διπλού συμπλέκτη.

Στις αρχές του 2020, η Kia θα λανσάρει το XCeed σε ήπια υβριδική έκδοση με μπαταρία-γεννήτρια 48V, αλλά και σε plug-in υβριδική έκδοση, με μπαταρία 8,9 kWh ιόντων λιθίου, με ηλεκτρικό κινητήρα 44,5 kW, σε συνδυασμό με τετρακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 1.6lt ‘Kappa’ GDΙ. Θα συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και θα αποδίδει 141 ίππους με 265 Nm ροπής, έχον τας ηλεκτρική αυτονομία περίπου 60 χλμ. και πολύ χαμηλές μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ