FORMULA 1

Τι συνέβη στον Πιάστρι και έμεινε 5ος στην εκκίνηση -“Είναι πλήγμα για το πρωτάθλημα” είπε ο Αυστραλός

Glenn Dunbar/LAT Images/McLaren Media Centre

Ο Όσκαρ Πιάστρι παραδέχθηκε ότι έκανε ένα βήμα πίσω στην προσπάθειά του να κατακτήσει το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 μένοντας 5ος στην εκκίνηση του αυριανού GP στο Λας Βέγκας όταν ατύχησε να βρει κίτρινες σημαίες στον τελευταίο του γρήγορο γύρο – ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Λάντο Νόρις θα παραταχθεί στην πολ ποζίσιον.

Ο Αυστραλός έπεσε θύμα της κίτρινης σημαίας που κυμάτισε στο τέλος του Q3, στη στροφή 12, λόγω της εξόδου του Σαρλ Λεκλέρ. Στο ίδιο σημείο βρέθηκε εκείνη τη στιγμή ο Ισάκ Χάτζαρ, που επιβράδυνε απότομα την RB του προσπαθώντας να αποφύγει τη McLaren που είχε κόψει ταχύτητα υπό καθεστώς κίτρινων σημαιών.

Ο Γαλλο-Αλγερινός γλίστρησε, αναγκάζοντας τον Αυστραλό να βγει στο χώρο διαφυγής της στροφής 12 για να αποφύγει τη σύγκρουση με την RB. Όμως πριν ακόμα από την έξοδό του, οι κίτρινες σημαίες για τον Λεκλέρ είχαν ήδη χαλάσει τον τελευταίο γρήγορο γύρο του Πιάστρι.

Υστερώντας ήδη κατά 24 βαθμούς από τον Νόρις στη μάχη του τίτλου, ο Όσκαρ φάνηκε αποκαρδιωμένος στις συνεντεύξεις μετά τις δοκιμές κατάταξης. Και σε ερώτηση αν το σημερινό αποτέλεσμα περιπλέκει τις ελπίδες του για τον τίτλο, απάντησε “ναι, ναι, το κάνει. Αλλά είναι το Λας Βέγκας, οπότε μπορούν να συμβούν τα πάντα.

Έχουμε δει αρκετά θεαματικούς αγώνες εδώ τα τελευταία χρόνια, με πολλή δράση, οπότε ελπίζω αύριο να βρεθώ στη σωστή πλευρά αυτής της δράσης και να κερδίσω έδαφος”.

Στην ερώτηση αν αυτές ήταν οι πιο δύσκολες συνθήκες που έχει αντιμετωπίσει στην καριέρα του στη Formula 1, απάντησε: “Το να έχεις σπινάρισμα στην 5η ή και στην 6η ταχύτητα δεν είναι κάτι που το συνηθίζω, οπότε ήταν πραγματικά δύσκολο – ειδικά στην αρχή, αυτό ήταν το μεγάλο πρόβλημα με τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά.

Μόλις το πέλμα ακουμπούσε νερό, ήταν κυριολεκτικά σαν να οδηγείς σε πάγο. Γι’ αυτό και με τον Ισάκ, στο τέλος, χρειάστηκε να τον αποφύγω – δεν πηγαίναμε καν γρήγορα, αλλά πάτησε στο νερό και απλώς έφυγε σπινάροντας.

Πολύ, πολύ χαμηλή πρόσφυση. Και η τελευταία στροφή επίσης, ήταν μια στροφή που δεν άφηνε περιθώρια λάθους – εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες. Προφανώς δεν μπορούν να κάνουν πολλά, είναι αστικό σιρκουί, αλλά θα έλεγα πως ήταν οι πιο δύσκολες συνθήκες που έχω ζήσει”.

Ο Όσκαρ Πιάστρι στο γκαράζ της McLaren στο Λας Βέγκας Glenn Dunbar/LAT Images/McLaren Media Centre

Οι προβλέψεις δείχνουν στεγνή πίστα για τον αγώνα, κάτι που δίνει στον Πιάστρι σχετική αισιοδοξία πως μπορεί να ανελιχθεί προς το βάθρο, ειδικά μετά την εικόνα που είχε για την ταχύτητα της McLaren – κάτι που επιβεβαίωσε και ο επικεφαλής της ομάδας, Αντρέα Στέλλα, τονίζοντας ότι χωρίς την κίτρινη σημαία ο Πιάστρι θα ήταν πιθανότατα στην πρώτη τριάδα.

Όταν ρωτήθηκε αν έχει αισιοδοξεί για τον αγώνα, απάντησε: “Νομίζω πως ναι. Είναι δύσκολο να ξέρεις ακριβώς πού βρίσκεται ο καθένας, επειδή δεν έχουμε κάνει κανονική προσομοίωση αγώνα αυτό το τριήμερο, αλλά πιστεύω ότι το μονοθέσιο ήταν πολύ γρήγορο σε όλες τις συνθήκες.

Ήταν γρήγορο στη βροχή, ήταν γρήγορο στο στεγνό χθες. Και πάλι, δεν είχαμε πολλές ευκαιρίες να το εκμεταλλευτούμε, αλλά νομίζω ότι έχουμε καλό ρυθμό και ελπίζω αύριο να μπορέσουμε να τον αξιοποιήσουμε για να ανέβουμε θέσεις”, κατέληξε ο Όσκαρ Πιάστρι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ