ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Ράλι Ντακάρ, ΕΔ7: Επέλαση νίκης του Λεμπ, πήρε 10 λεπτά από τον Σάινθ στη μάχη της κορυφής

Kin Marcin / Red Bull Content Pool
Sébastien Loeb at the prologue of Rally Du Maroc 2023 in Agadir , Morocco on October 13, 2023 // Kin Marcin / Red Bull Content Pool // SI202310130799 // Usage for editorial use only // KIN MARCIN / RED BULL CONTENT POOL

Μετά την ημέρα ξεκούρασης στο Ριάντ, στα 483 χιλιόμετρα της σημερινής 7ης Ειδικής του Ράλι Ντακάρ ο Σεμπάστιαν Λεμπ εξαπέλυσε την επίθεσή του για την πρώτη του νίκη στον αγώνα μειώνοντας στα 19 λεπτά τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Κάρλος Σάινθ. Εκτός μάχης ο Ματίας Έκστρομ, 1'' χωρίζει τους Μπράμπεκ-Μπραντς στην κορυφή των μοτοσικλετών.

Στη διαδρομή από το Ριάντ μέχρι Αλ Ντουαντίμι -από όπου οι αγωνιζόμενοι είχαν περάσει και τη δεύτερη μέρα του αγώνα- ο εννέα φορές πρωταθλητής του WRC ξεκίνησε με σχετικά ήπιο ρυθμό, αλλά στη συνέχει ανέβασε εντυπωσιακά την ταχύτητά του για να κερδίσει την 3η του φετινή νίκη σε Ειδική και 26η της καριέρας του.

Ήταν 7:06 λεπτά ταχύτερος του Λούκας Μοράες της εργοστασιακής Toyota, αλλά το σημαντικό για τον Γάλλο ήταν ότι ο Κάρλος Σάινθ τερμάτισε την ΕΔ7 στα 10:31 λεπτά πίσω του - με αποτέλεσμα να κόψει σε μία μόνο μέρα κατά 1.3 το προβάδισμα που είχε ο “Ματαδόρ” μετά την διήμερη ΕΔ Chrono 48H της περασμένης εβδομάδας - την οποία επίσης κέρδισε ο Λεμπ.

Τον τρίτο χρόνο σημείωσε ο Νάσερ Αλ Ατίγια, αλλά ο οδηγός από το Κατάρ έχασε από την Παρασκευή (12/1) κάθε ελπίδα νίκης όταν απόλεσε 2:45 ώρες τη δεύτερη μέρα της Chrono 48H, εξαιτίας μηχανικού προβλήματος. Ο Αλ Ατίγια, τότε, είπε ότι θα κάνει τα πάντα για να βοηθήσει τον ομόλογό του Λεμπ με το έτερο Hunter T1+ της Prodrive να κερδίσει τη φετινή νίκη.

Όμως ο χαμένος χρόνος του Σάινθ σήμερα δεν ήταν η μνοναδική κακή είδηση για την εργοστασιακή Audi. Ο Ματίας Έκστρομ, που ήταν δεύτερος στη γενική κατάταξη μέχρι το πρωί, στη διάρκεια της ΕΔ7 σταμάτησε δύο φορές λόγω μηχανικών προβλημάτων. Αναγκάστηκε να τον βοηθήσει ο ομόλογός του στην Audi Στεφάν Περερανσέλ, που με δικά του προβλήματα είχε χάσει επίσης τις φετινές του ελπίδες από την προηγούμενη εβδομάδα.

Έτσι, ο Βραζιλιάνος Μοράες ανέβηκε στην τρίτη θέση, βάζοντας στην πρώτη τριάδα την εργοστασιακή Toyota Gazoo Racing. Όμως μέσα σε 28 λεπτά πίσω του ακολουθούν ο νεαρός Γκιγιόμ ντε Μέβιους της Overdrive, ο πολύπειρος Ζινιέλ ντε Βιγέρ, ο Μάρτιν Πρόκοπ στο εντυπωσιακό ντεμπούτο του Ford Ranger, ο σημερινός πρωταγωνιστής Ματιέ Σεραντορί και ο Γκερλέν Σιτσερί επίσης της Overdrive, στην πολυπρόσωπη μάχη του βάθρου.

Η μάχη του βάθρου και η μάχη της νίκης μεταξύ των παλιών γνώριμων από το WRC Σάινθ-Λεμπ θα είναι αυτές που θα μας απασχολήσουν τις προσεχείς πέντε μέρες, στις ισάριθμες Ειδικές μέχρι τον τερματισμό στη Γιανμπού της Ερυθράς Θάλασσας την Παρασκευή (19/1). Οι Αλ Ατίγια, Πενετρανσέλ και Έκστρομ είναι πια εκτός μάχης.

Στις μοτοσικλέτες, ο Νάτσο Κορνέχρο της Honda επέστρεψε στις νίκες στη σημερινή Ειδική -καθώς είχε κερδίσει και τη δεύτερη του αγώνα, επίσης στο Αλ Ντουαντίμι- και ανέκτησε την τρίτη θέση της γενικής από τον ομόλογό του Αντριέν βαν Μπεβερέν - ο οποίος μετά τη νίκη του στην Chrono 48Η, σήμερα έχασε 12:44 από τον Κορνέχο με τον 9ο χρόνο.

HONDA RACING CORPORATION (HRC)
Χοσέ Ιγνάσιο Κορνέχο, Honda CRF450 Rally HONDA RACING CORPORATION (HRC)


Στην ΕΔ7 το δεύτερο και τρίτο χρόνο έκαναν οι αδερφοί Λουτσιάνο και Κέβιν Μπεναβίδες των Husqvarna και ΚΤΜ αντίστοιχα (καθώς ο περσινός νικητής Κέβιν δέχθηκε ποινή 3 λεπτών, παρότι στην ΕΔ ήταν 32” πίσω από τον Κορνέχο), και ακολούθησε με άλλη τόση διαφορά ο Ρίκι Μπράμπεκ της Honda. O Αμερικανός ήταν 50 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Ρος Μπραντς της Hero, με αποτέλεσμα οι δύο τους να χωρίζονται στην κορυφή της γενικής με μόλις 1 δευτερόλεπτο, μετά από περισσότερα από δύο χιλιάδες αγωνιστικά χιλιόμετρα στην έρημο.

Με την τρίτη του φετινή νίκη σε ΕΔ, ο Νάτσο Κορνέχο μπήκε στη μάχη της φετινής νίκης που δίνουν οι Μπράμπεκ και Μπραντς, ενώ ο Βαν Μπεβερέν έχασε έδαφος στη μάχη για την πρώτη του νίκη στο Ντακάρ. Ο Μπράμπεκ είναι ο μοναδικός της τετράδας που έχει μια νίκη του Ντακάρ στο ενεργητικό του, καθώς το 2020 χάρισε στη Honda την πρώτη νίκη μετά από 18 διαδοχικά χρόνια κυριαρχίας της ΚΤΜ.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ - 7η ΕΙΔΙΚΗ (14/1)
ΓΕΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

  • 1. Κάρλος Σάινθ (Audi) 30:06:42
  • 2. Σεμπαστιάν Λεμπ (Bahrain X-Raid) +19:00
  • 3. Λούκας Μοράες (Toyota GR) +1:00:35
  • 4. Γκιγιόμ ντε Μέβιους (Overdrive Toyota) +1:30:50
  • 5. Ζινιέλ ντε Βιγέρ (Toyota GR) +1:40:07
  • 6. Μάρτιν Πρόκοπ (Orlen Jipocar) +1:50:40
  • 7. Ματιέ Σεραντορί (Century) +1:52:50
  • 8. Γκερλαίν Σιτσερί (Overdrive Toyota) +1:58:40
  • 9. Γκι Μποτερίλ (Toyota GR) +2:11:16
  • 10. Μπενεντίκτας Βανάγκας (Toyota GR Baltics) +2:22:53

ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ

  • 1. Ρίκι Μπράμπεκ (Honda) 32:37:20
  • 2. Ρος Μπραντς (Hero) +0:01''
  • 3. Χοσέ Ιγνάσιο Κορνέχο (Honda) +6:48
  • 4. Αντριέν βαν Μπεβερέν (Honda) +14:39
  • 5. Κέβιν Μπεναβίδες (ΚΤΜ) +24:39
  • 6. Τόμπι Πράις (ΚΤΜ) +31:00
  • 7. Ντάνιελ Σάντερς (GasGas) +37:41
  • 8. Λουτσιάνο Μπεναβίδες (Husqvarna) +43:12
  • 9. Στέφαν Σβίτκο (Slovnaft) +1:10:33
  • 10. Μάρτιν Μίτσεκ (Orion) +1:43:21
TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ RALLY DAKAR MOTORSPORTS ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΛΕΜΠ ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ