FORMULA 1

McLaren: “Δεν έφταιξαν οι Πιάστρι-Νόρις για τη σύγκρουση της πρώτης στροφής”

AP Photo/Eric Gay

Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Ζακ Μπράουν και ο διευθυντής της ομάδας, Αντρέα Στέλλα, είπαν ότι η ευθύνη της σύγκρουσης της πρώτης στροφής και εγκατάλειψης των Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις στο Sprint του Τέξας δεν βαραίνει τους οδηγούς της ομάδας αλλά “εμπειρότερους οδηγούς που θα έπρεπε να επιδείξουν περισσότερη σύνεση”, σύμφωνα με τον Ιταλό.

Όλα κύλησαν εφιαλτικά για τη McLaren και για τους δύο οδηγούς της και συνδιεκδικητές του τίτλου της Formula 1, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, από την πρώτη κιόλας στροφή του αποψινού αγώνα Sprint στο Όστιν του Τέξας.

Καθώς ο Πιάστρι συνέκλινε για να πάρει διαφορετική γραμμή από τον Νόρις, η Sauber του Νίκο Χούλκενμπεργκ στριμώχτηκε στην εσωτερική ανάμεσα στη McLaren του Αυστραλού και στην Aston Martin του Φερνάντο Αλόνσο.

Η πρόσκρουση της Sauber στη McLaren του Πιάστρι, έστειλε τον τελευταίο πάνω στην έτερη MCL39, του Νόρις, προκαλώντας σοβαρές ζημιές και στα τρία μονοθέσια.

Ήταν η δεύτερη συνεχόμενη επαφή ανάμεσα στους δύο οδηγούς της ομάδας σε ισάριθμους αγώνες, όμως αυτή τη φορά οι συνέπειες ήταν πολύ πιο σοβαρές και για τους δύο, καθώς εγκατέλειψαν επιτόπου, έμειναν με μηδενική βαθμολογική συγκομιδή και είδαν τον Μαξ Φερστάπεν να κατακτά τους 8 βαθμούς της νίκης του Sprint.

Ο Νόρις εμφανίστηκε απογοητευμένος μετά το τέλος του Sprint, δηλώνοντας πως δεν είχε καμία ευκαιρία να αποφύγει τη σύγκρουση: “Δεν έχω ιδέα [τι συνέβη]”, είπε. “Γύρισα, με χτύπησαν. Πρέπει να το ξαναδώ, αλλά απλώς με παρέσυραν. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα”.

Clive Mason/Getty Images/McLaren Media Centre

Από την πλευρά του, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Πιάστρι εξήγησε πως προσπάθησε να πάρει καλύτερη έξοδο από τη Στροφή 1, πριν δεχθεί το χτύπημα από τον Χούλκενμπεργκ.

“Δεν έχω δει ακόμα την επανάληψη, αλλά έκανα καλή εκκίνηση, και οι δυο μας μπήκαμε αρκετά βαθιά στη Στροφή 1. Πήγα να κόψω στην εσωτερική για να πάρω καλύτερη γραμμή, αλλά με χτύπησαν. Δεν ήταν ο ιδανικός τρόπος να ξεκινήσεις τη μέρα, αλλά πρέπει να το ξαναδώ”, τόνισε ο Αυστραλός.

Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Ζακ Μπράουν, είπε την ώρα του αγώνα ότι δεν έφταιξε για το ατύχημα κανείς από τους δύο οδηγούς της ομάδας, ότι ο Χούλκενμπεργκ χτύπησε τον Πιάστρι, και μίλησε ειρωνικά για την “ώρα των ερασιτεχνών”.

Ο Αμερικανός διαβεβαίωσε ότι η ζημιά που υπέστησαν οι δύο McLaren μπορεί να επιδιορθωθεί έγκαιρα για τις αποψινές δοκιμές κατάταξης (απόψε στις 00:00 ώρα Ελλάδας).

Meg Oliphant/Getty Images/McLaren Media Centre

Ο διευθυντής της McLaren F1 Αντρέα Στέλλα, στο μεταξύ, μιλώντας στο Sky Sports F1 μετά το τέλος του αγώνα είπε: “Η αντίδρασή μας είναι πως είμαστε απογοητευμένοι που δεν είχαμε την ευκαιρία να αγωνιστούμε σήμερα.

Το περιστατικό στην πρώτη στροφή έβγαλε και τα δύο μας αυτοκίνητα εκτός. Είναι έκπληξη που βλέπουμε οδηγούς με τόση εμπειρία να μην επιδεικνύουν περισσότερη προσοχή και σύνεση.

Απλώς λίγη περισσότερη προσοχή, να περάσεις την πρώτη στροφή χωρίς να προκαλέσεις ζημιές στους αντιπάλους και μετά να συνεχίσεις τον αγώνα. Είμαστε απογοητευμένοι, αλλά το δεχόμαστε και προχωράμε.

Τώρα επικεντρωνόμαστε στην επισκευή των μονοθεσίων, έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας και ξεκινάμε ξανά το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο από εκεί”.

Με τη μάχη του τίτλου να κορυφώνεται, οι οκτώ βαθμοί του νικητή Μαξ Φερστάπεν στο Sprint του Όστιν αποδείχθηκαν ιδιαίτερα κρίσιμοι, αφού και οι δύο οδηγοί της McLaren βγήκαν εκτός.

“Δεν μιλάω για πρόθεση, αλλά για έλλειψη προσοχής”, συνέχισε ο Στέλλα. “Όταν βρίσκεσαι σε τόσο καλή θέση, ειδικά αν έχεις εμπειρία, χρειάζεται λίγη περισσότερη σύνεση – θα ήταν προς όφελος όλων.

Τα μαθηματικά λένε πως χάσαμε οκτώ βαθμούς και με τους δύο οδηγούς, αλλά εστιάζουμε σε εμάς. Ξέρουμε πως αν καταφέρουμε να αγωνιστούμε φυσιολογικά, έχουμε πολύ ανταγωνιστικό μονοθέσιο και δύο πολύ δυνατούς οδηγούς. Από εκεί και πέρα, τα αποτελέσματα θα έρθουν. Το μόνο που θέλουμε είναι απλώς λίγη κανονική αγωνιστική δράση”, κατέληξε ο Ιταλός.