X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formila 1, GP Άμπου Ντάμπι: Απάντηση Φερστάπεν στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών

RED BULL CONTENT POOL

Ο Μαξ Φερστάπεν έγραψε τον ταχύτερο γύρο της πρώτης ημέρας στο Άμπου Ντάμπι, με χρόνο 0,34'' ταχύτερο του Τζορτζ Ράσελ της Mercedes και 0,45'' του Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στη Γιάς Μαρίνα.

Ο πρωταθλητής ήταν ένας από τους οκτώ συνολικά οδηγούς που είχαν δώσει τα μονοθέσιά τους στους πρωτοεμφανιζόμενους στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι, 22ου και τελευταίου φετινού αγώνα της Formula 1.

Όμως αυτό δεν τον εμπόδιζε να βρει την ισορροπία της Red Bull RB18 και να εμφανιστεί σημαντικά ταχύτερος από τις Mercedes και Ferrari, που τον ακολούθησαν στα τριάμισι και τεσσεράμισι δέκατα αντίστοιχα με τους Τζορτζ Ράσελ και Σαρλ Λεκλέρ.

Η δεύτερη περίοδος, όπως αναμενόταν, ξεκίνησε με τις προσομοιώσεις αγώνα των ομάδων, με τη μέση και σκληρή γόμα. Ο Φερστάπεν έκανε την πρώτη του εμφάνιση με τη μαλακή περίπου στο 20λεπτο της ωριαίας περιόδου δοκιμών, και φυσικά έριξε από την κορυφή των χρόνων τον Λεκλέρ - που βρισκόταν εκεί με τη μέση γόμα.

Ο Ολλανδός βελτίωσε ακόμα περισσότερο τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας δέκα λεπτά αργότερα, με μια δεύτερη προσπάθειά του με τη μαλακή γόμα. Εκείνη τη στιγμή βρήκε και η πλειοψηφία των οδηγών για την προσομοίωση των κατατακτήριων, με τα ίδια ελαστικά.

Τα αποτελέσματα της δεύτερη περιόδου ελεύθερων δοκιμών στο GP Άμπου Ντάμπι

Ο ομόλογός του, Σέρτζιο Πέρεζ, έμεινε μισό δευτερόλεπτο μακριά, χάνοντας τρία δέκατα στο τελευταίο τμήμα της πίστας. Ο Κάρλος Σάινθ ματαίωσε τον πρώτο γρήγορο γύρο χάρη σε μια Haas που κινούνταν αργά μπροστά του, αλλά στον αμέσως επόμενο γρήγορο γύρο του έμεινε σχεδόν 8 δέκατα μακριά από τον κορυφαίο χρόνο του Φερστάπεν.

Στη συνέχεια ο Λεκλέρ πλησίασε στα 0,264'' τον Φερστάπεν, και ακολούθησαν οι δύο Mercedes. Ο Ράσελ είχε μια στιγμή υπερστροφής και συνάντησε κίνηση στο τέλος του γρήγορου γύρου του, αλλά κατάφερε να ανέβει πάνω από τον Λεκλέρ, ενώ ο Χάμιλτον περιορίστηκε στην 4η θέση, παρότι έγραψε το ταχύτερο πέρασμα από το πρώτο τμήμα της πίστας.

Ο Φερστάπεν βγήκε για μία ακόμη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, και βελτίωσε λίγο το χρόνο του, στο τελικό 1:25.146 που έμεινε και ως ο κορυφαίος χρόνος της ημέρας. Και ο Πέρεζ έμεινε 7 δέκατα μακριά του, μιας και δεν κατάφερε να βελτιώσει τον προηγούμενο χρόνο του με τη δεύτερή του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα.

Κατά τα άλλα, ο Σάινθ είχε ένα απρόοπτο στην προσομοίωση ενός πιτ-στοπ, καθώς έφυγε πριν ο μηχανικός βγάλει τα χέρια του από τον εμπρός δεξιό τροχό. Ο Σάινθ σταμάτησε αμέσως και ρώτησε από τη ραδιοεπικοινωνία αν ο μηχανικός ήταν καλά, και η απάντηση της Scuderia ήταν θετική.

Μετά από αυτά, όλοι αφοσιώθηκαν σε συστοιχίες γύρων με τις δύο σκληρότερες γόμες - οι οποίες εμφάνισαν μια σαφή υστέρηση στο γυρολόγιο της Ferrari, σε σχέση με της Red Bull, με τη μέση γόμα. Μάλιστα, το επιβεβαίωσε και ο μηχανικός του Λεκλέρ ότι "η ταχύτητά μας δεν είναι τόσο καλή σε σχέση με τους άλλους".

TAGS FORMULA 1 F1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ GP ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ MERCEDES F1 FERRARI ASTON MARTIN ALPINE HAAS RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ