Οι αγωνοδίκες της FIA επέβαλλαν ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση του αυριανού GP της Μελβούρνης στον Σέρτζιο Πέρεζ, διότι ο Μεξικάνος της Red Bull Racing μπλόκαρε τον Νίκο Χούλκενμπεργκ της Haas στην πρώτη περίοδο των σημερινών δοκιμών κατάταξης.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ ευχαρίστησε τη Red Bull Racing για την πλήρη υποστήριξη στις αγωνιστικές δυσκολίες που βίωσε τη σεζόν του 2023 στη Formula 1, όμως ο Κρίστιαν Χόρνερ κάλεσε τον Μεξικανό να βελτιώσει την απόδοσή του φέτος για να παραμείνει στην ομάδα και το 2025.
Ήταν αναμενόμενο ότι ο Μαξ Φερστάπεν θα κέρδιζε τις ψήφους των διευθυντών των ομάδων της Formula 1 για τους καλύτερους οδηγούς του 2023, όμως πιο πίσω υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Δεύτερος στην προτίμησή τους ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, στην 7η θέση ο rookie Όσκαρ Πιάστρι.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ έπλεξε το εγκώμιο του Φερνάντο Αλόνσο για την "σπουδαία και δίκαιη" συγκλονιστική μάχη που είχαν μεταξύ τους στο τέλος του GP Βραζιλίας για την τρίτη θέση του βάθρου - Καπέλι: "Οι πρωταθλητές ακόμα μπορούν να κάνουν τη διαφορά".
Ο Μαξ Φερστάπεν απέφυγε να απαντήσει ξεκάθαρα αν αυτή τη φορά -σε αντίθεση με πέρσι- θα βοηθήσει τον Σέρτζιο Πέρεζ να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση στο φετινό πρωτάθλημα οδηγών, στα τρία τελευταία GP της σεζόν.
Πολλά και αξιόπιστα μέσα αναφέρουν ότι η RBR έχει λάβει την απόφαση να αντικαταστήσει τον Σέρτζιο Πέρεζ το 2024, και ακούγεται για τη θέση ακόμα και ο Φερνάντο Αλόνσο - όμως η ομάδα του Μίλτον Κινς φέρεται αποφασισμένη να συνεχίσει με το Μεξικανό και την επόμενη σεζόν.
Στα χέρια του Λάντο Νόρις η McLaren MCL60 ήταν στα ελεύθερα της Παρασκευής στο Μεξικό ταχύτερη από την Red Bull RB19 του Μαξ Φερστάπεν στην προσομοίωση αγώνα με τη μέση γόμα. Κι ο Σέρτζιο Πέρεζ είχε ένα σαφές πλάνο για να καταδιώξει τον Ολλανδό για μια ηρωική νίκη στο GP της πατρίδας του. Είχαν, όμως, ο Άγγλος και ο Μεξικανός ρεαλιστικές ελπίδες να κερδίσουν το πρωταθλητή, χωρίς τις ατυχίες τους το Σάββατο και την Κυριακή αντίστοιχα;
Ο Σαρλ Λεκλέρ γνώρισε -αδίκως- τις αποδοκιμασίες από τους Μεξικανούς στην αρένα του σταδίου Foro Sol στο τέλος του GP Μεξικού, λόγω της σύγκρουσής του με τον Σέρτζιο Πέρεζ στην πρώτη στροφή που επέφερε την εγκατάλειψη του οδηγού της Red Bull - και θέλησε να δικαιολογηθεί στο κοινό.
Ο Μαξ Φερστάπεν εισήλθε σήμερα (27/10) στο πάντοκ της Formula 1 στο Μεξικό με τη συνοδεία δύο σωματοφυλάκων, ενώ οι οργανωτές του GP ανακοίνωσαν ότι θα περιορίσουν τους επισκέπτες που θα κυκλοφορούν στους χώρους των ομάδων για λόγους ασφαλείας.
Διαφημιστικές πινακίδες στην πόλη του Μεξικού απεικονίζουν τον Μαξ Φερστάπεν με τον Λιούις Χάμιλτον και γράφουν με μεγάλα γράμματα “δεν υπάρχει αντιπαλότητα έξω από την πίστα”, ενώ ο Σέρτζιο Πέρεζ ζητά από τους Μεξικανούς να "υποστηρίξουν όλη την ομάδα της Red Bull Racing" στον αγώνα αυτού του τριημέρου (27-29/10).
Ο Χέλμουτ Μάρκο είπε πως «προς στιγμήν βλέπω μόνο έναν οδηγό που μπορεί να πλησιάσει τον Μαξ - τον Φερνάντο Αλόνσο», καθώς σχολίαζε το όλο και εντεινόμενο σήριαλ της παραμονής ή όχι του Σέρτζιο Πέρεζ στο έτερο κόκπιτ της Red Bull Racing το 2024.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ είχε στη Σουζούκα έναν από τους πιο μίζερους αγώνες της ζωής του, με δύο συγκρούσεις, δύο αλλαγές εμπρός πτέρυγας, δύο ποινές και δύο εγκαταλείψεις - και εντέλει με 4 βαθμούς ποινής στο αγωνιστικό του δίπλωμα.
Απίστευτο κι όμως αληθινό: ο Σέρτζιο Πέρεζ εγκατέλειψε στον 15ο γύρο του Grand Prix της Ιαπωνίας, αλλά επέστρεψε λίγη ώρα αργότερα για να εκτίσει την ποινή των 5'' που του είχε επιβληθεί.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ άφησε για πρώτη φορά την υπόνοια του ενδεχομένου να φύγει στο τέλος του 2024 από την RBR, οπότε και λήγει το συμβόλαιό του με την ομάδα του Μίλτον Κινς. Ποιοι είναι οι πιθανοί προορισμοί του Μεξικανού.
Η έξοδος του Σέρτζιο Πέρεζ και η πρόσκρουσή του με τη Red Bull RB19 στις μπαριέρες διέκοψε τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στη Βουδαπέστη, και με την επανεκκίνηση ξεκίνησε η βροχή. Πρώτος χρόνος στο τέλος του Τζορτζ Ράσελ της Mercedes με την ενδιάμεση γόμα.
Η απόφαση της Red Bull να αντικαταστήσει στην Alpha Tauri τον Νικ ντε Βρις με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο και η κίνηση του Κρίστιαν Χόρνερ να πλέξει δημοσίως το εγκώμιο του Αυστραλού εντείνουν τις φήμες ότι η θέση του Σέρτζιο Πέρεζ στη Red Bull Racing είναι επισφαλής.
Το 10ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 ξεκίνησε στην πίστα του Σίλβερστοουν, αλλά ο πρωταγωνιστής παρέμεινε ο ίδιος: ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν, που ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος του ομολόγου του στη Red Bull Σέρτζιο Πέρεζ και του Άλεξ Άλμπον της Williams.
Ο Μαξ Φερστάπεν δεν κράτησε κρυφό τον εκνευρισμό του για τη μονομαχία του με τον Σέρτζιο Πέρεζ στις πρώτες στροφές του αγώνα Sprint της Αυστρίας, όπου οι δύο λίγο έλειψε να συγκρουστούν δύο φορές, και ζήτησε από τη Red Bull να καθίσουν και οι τρεις στο τραπέζι.
Ο Μαξ Φερστάπεν κινήθηκε μία ταχύτητα πάνω από οποιονδήποτε άλλον στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Ισπανίας, καθώς ήταν σχεδόν οκτώ δέκατα ταχύτερος από τον Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB19.
Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν, είναι ο οδηγός με τη υψηλότερη αμοιβή για το 2023 και με το πλέον μακροχρόνιο συμβόλαιο με την ομάδα του, ενώ έξι οδηγοί μένουν ελεύθεροι στο τέλος του 2023.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το Γκραν Πρι του Μαϊάμι, πέμπτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος F1, όπου ο Φερστάπεν πήρε μια άνετη και επιβλητική νίκη.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ αποκάλυψε πως δεν περίμενε ούτε ο ίδιος την pole position στο GP του Μαϊάμι, δεδομένων των προβλημάτων του με τις ρυθμίσεις της Red Bull RB19 μέχρι τις αποψινές δοκιμές κατάταξης.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ δεν υπήρξε ποτέ το σπάνιο φαινόμενο που ανέκαθεν ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, αλλά με αγώνες σαν αυτόν που έκανε στο Μπακού πείθει όλο και περισσότερο ότι είναι ικανός για αυτό που θα φάνταζε αδιανόητο: να απειλήσει τον Ολλανδό για το φετινό πρωτάθλημα της F1.
Τα TOP 5 συμπεράσματα από το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν όπου ο Σέρτζιο Πέρεζ πήρε τη νίκη με τον Μαξ Φερστάπεν να ολοκληρώνει ένα ακόμη 1-2 για τη Red Bull.
Ο Πάνος Διαμάντης κοιτάει πίσω από την έκβαση του αυστραλιανού grand prix και εξηγεί αν μαζεύεται η απόσταση που χωρίζει τη Red Bull από τον ανταγωνισμό και τον Μαξ Φερστάπεν από τους υπόλοιπους πιλότους.
Σε άλλη μια αστάθεια της φήμης της ως παγκόσμιας πρωταθλήτριας της F1, η Red Bull Racing ενεπλάκη σε μια δημόσια διχογνωμία με τον Σέρτζιο Πέρεζ μετά την έξοδο του Μεξικανού στο Q1 των δοκιμών κατάταξης της Μελβούρνης.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε την pole position και θα εκκινήσει πρώτος στο GP Αυστραλίας. Πέφτοντας για πρώτη φορά στο διήμερο κάτω από το 1:17, με τον εξαιρετικό του γύρο ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull άφησε τις Mercedes και Aston Martin στα δυόμισι και τέσσερα δέκατα πίσω του. Δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Χάμιλτον, τελευταίος εκκινεί ο Πέρεζ.
Πολύ άσχημη κατάληξη είχαν οι κατατακτήριες δοκιμές του GP Αυστραλίας για τον Σέρτζιο Πέρεζ, ο οποίος είχε έξοδο, κόλλησε στην αμμοπαγίδα και εγκατέλειψε. Θα εκκινήσει τελευταίος στον αγώνα της Κυριακής (2/4).
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, ενάμισι δέκατο εμπρός από τον Φερνάντο Αλόνσο. Και οι δύο Alpine στην πεντάδα, μαζί με τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ.
Καθώς η Ferrari τοποθετεί την υστέρηση της SF-23 από τη Red Bull RB19 στο 1,2 δευτ. ανά γύρο και η Mercedes της W14 στο 1,5'', σε συνθήκες αγώνα, προσπαθούμε να εντοπίσουμε τι είναι αυτό που κάνει το μονοθέσιο του Μίλτον Κινς τόσο κυρίαρχο στη φετινή Formula 1.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το GP Σαουδικής Αραβίας, όπου ο Πέρεζ δεν έκανε τη χάρη στον Φερστάπεν, ο Λεκλέρ κόλλησε πίσω από τον μετριότατο Σάινθ και ο Αλόνσο που κέρδισε, στη συνέχεια έχασε και τελικά ξαναπήρε πίσω την τρίτη θέση μετά από παλινωδίες της FIA.
Στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές πριν τις κατατακτήριες του GP Σαουδικής Αραβίας, ο Μαξ Φερστάπεν και η RBR έφτασαν στα όρια του ολοκληρωτισμού, με χρόνο ένα δευτερόλεπτο μπροστά από κάθε άλλη ομάδα - Μάχη στα χιλιοστά πίσω τους μεταξύ Aston Martin, Mercedes και Ferrari.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, προέτρεψε τον Πέρεζ να ξεκλειδώσει τον καλύτερο εαυτό του, αν θέλει να ανταγωνιστεί τον Μαξ Φερστάπεν αυτή τη σεζόν. Τι εννοούσε όμως στην πραγματικότητα;
Η αυλαία της σεζόν του 2023 της Formula 1 άνοιξε στο Μπαχρέιν, με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Σακίρ. Ταχύτερος ο Σέρτζιο Πέρεζ της Red Bull, με διαφορά 0,44'' από τον Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin) και 0,62'' από τον Μαξ Φερστάπεν. Μπελάδες για τη Ferrari, τετ-α-κε ο Σάινθ.