ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ

Χάμιλτον: "Ίσως χρειαστεί άλλος ένας μήνας για το νέο συμβόλαιο"

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain attends press conference after qualifying 3rd fastest ahead of the Australian Formula One Grand Prix at Albert Park in Melbourne, Saturday, April 1, 2023. (AP Photo/Scott Barbour)
Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain attends press conference after qualifying 3rd fastest ahead of the Australian Formula One Grand Prix at Albert Park in Melbourne, Saturday, April 1, 2023. (AP Photo/Scott Barbour) AP PHOTO/SCOTT BARBOUR

Η σεζόν του 2023 πλησιάζει στο μέσον της, ο Λιούις Χάμιλτον δεν έχει ακόμη συμβόλαιο για το 2024, ο Τότο Βολφ είπε ότι είναι «θέμα ημερών» η ανανέωσή του με τη Mercedes - αλλά ο επτάκις πρωταθλητής λέει ότι θα χρειαστεί κι άλλος χρόνος ακόμη για να επέλθει η νέα συμφωνία.

Το σήριαλ του συμβολαίου του Λιούις Χάμιλτον -του μοναδικού κορυφαίου οδηγού της Formula 1 που δεν έχει ακόμα υπογεγραμμένη συμφωνία για το 2024- κρατάει μήνες, από το περασμένο Φθινόπωρο. Και στο μεταξύ έχουν εισχωρήσει στις διαπραγματεύσεις έντονες φήμες περί ενδιαφέροντος της Ferrari, που όμως δείχνουν να μην είναι ουσιώδεις.

Μετά από πολλαπλές κατά καιρούς δηλώσεις κυρίως του διευθυντή της Mercedes F1 Τότο Βολφ ότι η ανανέωση του συμβολαίου του Χάμιλτον είναι τυπικό θέμα, που δεν θα αργήσει να τακτοποιηθεί, πριν λίγες μέρες ο Αυστριακός είπε ότι στόχος του είναι να πέσουν οι υπογραφές από τις δύο πλευρές πριν από το GP Καναδά αυτού του τριημέρου (16-18/6).

Όμως, ο Χάμιλτον δημοσίως αρνήθηκε αυτή την τοποθέτηση του Βολφ, λέγοντας καθώς το καραβάνι της F1 έφτασε στο Μόντρεαλ: «Δεν έχω και τίποτα φοβερό να πω για το θέμα του συμβολαίου», είπε ο Βρετανός. «Θα γίνει όταν γίνει. Αν αυτό γίνει την επόμενη εβδομάδα ή σε έναν μήνα δεν με απασχολεί και τόσο, αρκεί να γίνει. Δεν με ενοχλεί».

Ο 38χρονος επτάκις πρωταθλητής της F1 είχε περαιτέρω συζητήσεις με τον Βολφ την περασμένη εβδομάδα, στο πλαίσιο εκδήλωσης του περιοδικού Forbes στην οποία έδωσαν και οι δύο το παρόν.

«Έχω συναντήσει τον Τότο, μιλήσαμε πολλές φορές, έχουμε σπουδαία σχέση αλλά δεν υπάρχει κάτι άλλο που να μπορώ να πω προς το παρόν», συνέχισε ο Χάμιλτον. «Ναι, έγινε κάποια πρόοδος αλλά δεν υπάρχει κάτι καινούργιο να προσθέσω».

Πολλοί πιστεύουν ότι η καθυστέρηση των υπογραφών κρύβει πίσω της το οικονομικό ζήτημα - εξ ου και οι φήμες που αναδύθηκαν περί πρόταση 40 εκατ. λιρών το χρόνο από τη Ferrari. Άλλοι εκτιμούν ότι το εμπόδιο είναι οι δραστηριότητες του Λιούις σε κοινωνικού ενδιαφέροντος τομείς και προγράμματα, όπως το Mission 44.

Ωστόσο, ο Χάμιλτον είπε ότι δεν υφίσταται τέτοιο εμπόδιο: «Πιστεύω πως έχουμε καλύψει πολλά από όσα βρίσκονται ήδη στο προηγούμενό μας συμβόλαιο. Έχουμε μια υπέροχη ομάδα ανθρώπων πίσω στο εργοστάσιο, που εστιάζουν στα θέματα της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, και ειλικρινά έχει γίνει τεράστια πρόοδος από τις πρώτες μας σοβαρές κουβέντες [για τα θέματα αυτά].

Η δουλειά που κάνουμε με τις [πρωτοβουλίες] Accelerate 25 και Ignite, που περιλαμβάνονται τώρα στη Mission 44, έχω την αμέριστη υποστήριξη της ομάδας. Εστιάζουμε πάντοτε σε αυτά. Είμαι πολύ περήφανος για το σημείο που έχουμε φτάσει τη Mission 44, χρηματοδοτούμε σήμερα 25 ή 26 διαφορετικούς οργανισμούς. Αρχίζουμε να έχουμε επίδραση κι ελπίζω ότι θα δούμε περισσότερους μαθητές από διαφορετικές [κοινωνικές] ομάδες», κατέληξε ο Χάμιλτον.

TAGS ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ F1 FORMULA 1 MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ