VOLKSWAGEN

Το VW ID.7 προσφέρει εξελιγμένη αεροδυναμική για μεγάλη αυτονομία

VW ID.7
VW ID.7 VOLKSWAGEN AG

Το ID.7 είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen για τη μεσαία κατηγορία και η αυτονομία που παρουσιάζει, το καθιστά “πρωταθλητή” ανάμεσα στα ανταγωνιστικά μοντέλα.

Σε λιμουζίνες όπως το ID.7, η διαμόρφωση του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της αποτελεσματικότητας σε ότι έχει να κάνει με την αεροδυναμική συμπεριφορά του συνόλου. Από εκεί και πέρα, οι τροχοί και τα ελαστικά επηρεάζουν περίπου το 30%, το δάπεδο 10% και τα λειτουργικά ανοίγματα στο μπροστινό άκρο του οχήματος μέσω των οποίων ο αέρας ρέει προς το ψυγείο, επίσης 10%.

VW ID.7
VW ID.7 VOLKSWAGEN AG


Το γεγονός ότι το νέο ID.7 είναι το πιο αεροδυναμικό ID. μοντέλο μέχρι στιγμής μπορεί να φανεί με την πρώτη ματιά κοιτάζοντας τη σιλουέτα του οχήματος, το οποίο έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα. Με αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα (κατά WLTP), η λιμουζίνα της Volkswagen είναι πρωταθλητής σε ενεργειακή απόδοση. Εκτός από τη νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα, η εξελιγμένη αεροδυναμική συμβάλλει στη μεγάλη αυτονομία του ID.7.

VW ID.7
VW ID.7 VOLKSWAGEN AG


Το αεροδυναμικά ευνοϊκό βασικό σχήμα, ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0,23 και η μετωπική επιφάνεια που είναι μόλις 2,46 τετραγωνικά μέτρα, είναι αποτέλεσμα στενής συνεργασίας των τμημάτων Σχεδιασμού και Εξέλιξης. Ακόμη και στα πρώτα στάδια εξέλιξης του μοντέλου, αφιερώθηκε πολύς χρόνος και δουλειά στον εξωτερικό σχεδιασμό.

VW ID.7
VW ID.7 VOLKSWAGEN AG


Το κάτω μέρος του αμαξώματος του ID.7 είναι σχεδόν τελείως κλειστό και “συμπληρώνεται” από νέες αεροτομές στους μπροστινούς τροχούς. Αυτές οδηγούν τον αέρα κατά μήκος των τροχών κάτω από το όχημα με ελάχιστες αναταράξεις. Οι αεροκουρτίνες στα πλάγια του μπροστινού προφυλακτήρα κατευθύνουν τον αέρα γύρω από το μπροστινό άκρο του οχήματος επίσης με ελάχιστη απώλεια.

TAGS VOLKSWAGEN VOLKSWAGEN ID.7
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ