ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Mazda

SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Mazda

Πλήρης αποκάλυψη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Πριν από μερικές ημέρες, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου κινητήρα της Mazda στη Σόφια της Βουλγαρία, που τοποθετήθηκε στο Mazda 3, τα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας μας είπαν ότι θα παρουσιαστεί στο Τόκιο το πρώτο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Οπερ και εγένετο καθώς η Mazda μόλις αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, το Mazda MX-30, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Πρόκειται για ένα SUV αμάξωμα (μήκος 4,395 μ., πλάτος 1,795 μ., ύψος 1,570 μ.), με πόρτες χωρίς κολώνες, όπως το RX8 για όσους το θυμούνται (δεν είναι και πολύ παλιό, βέβαια). Λογικά θα πρέπει να είναι πολύ άνετο στην καμπίνα (2,655 μ. μεταξόνιο) και καλαίσθητο, όσο μπορούμε να δούμε από τη φωτογραφία. Κατασκευασμένο από οικολογικά υλικά, εστιάζει στη σχεδιαστική φιλοσοφία του "less is more" τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Η καμπίνα έχει την αίσθηση της μοναδικότητας, με γραμμές που ρέουν από την κορυφή της μπροστινής κολώνας μέχρι το πίσω άκρο. Οι αντικριστές πόρτες προσδίδουν στο Mazda MX-30 ένα χαρακτηριστικό και κομψό σχεδιασμό, ενώ παράλληλα προσφέρουν στους επιβάτες ευκολότερη πρόσβαση τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα.

Στο εσωτερικό, υπάρχουν φιλικά προς το περιβάλλον υλικά που αντικαθιστούν το δέρμα με μια εναλλακτική οικολογική πρόταση. Τοποθετείται το φυσικό υλικό του φελλού στην «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα και εξασφαλίζεται έξυπνος αποθηκευτικός χώρος.

SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Mazda

Στο Mazda MX-30 οι μηχανικοί στηρίχθηκαν στην καινοτόμο μέθοδο του πακέτου e-SKYACTIV. Αυτό περιλαμβάνει την ενσωματωμένη μπαταρία στη δομή του αμαξώματος, η οποία ενισχύει την αίσθηση στιβαρότητας αλλά και άμεσης απόκρισης στον τρόπο οδήγησης.

Η μπαταρία των 35,5kWh χαρίζει αυτονομία 200 χλμ. (διαδρομή μεγαλύτερη από αυτή των 48 χιλιομέτρων που διανύει κάθε μέρα ο Ευρωπαίος πολίτης) και αυτό αποτελεί ένα ακόμα θετικό βήμα στην μείωση των εκπομπών καυσαερίων, μετά την πρόσφατη άφιξη του καινοτόμου κινητήρα SKYACTIV-X, που προανέφερα.

Επιπλέον, δεδομένης της σημασίας της ακουστικής για την αντίληψη της ροπή και της ταχύτητας από τον οδηγό, οι μηχανικοί της Mazda έχουν δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό ηχοσύστημα μέσα στο MX-30, το οποίο συγχρονίζεται με τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα σε ηχητική συχνότητα και πίεση. Αυτό οδηγεί σε μικρότερη διακύμανση της ταχύτητας του οχήματος με αποτέλεσμα πολύ σταθερή οδήγηση. Το μοναδικό σύστημα επίτευξης σταθερότητας G-vectoring Control (GVC) της Mazda έχει εξελιχθεί και χρησιμοποιεί τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού κινητήρα (ηλεκτροκίνητη G-vectoring Plus).

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ