ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έδωσε 10 εκατ. δολάρια η Audi για ένα σποτ στον τελικό του Super Bowl

The company returns to the biggest night in American football with a musically-inspired, 60-second commercial called Let It Go featuring actor Maisie Williams. Williams takes the wheel of the all-new Audi e-tron Sportback to help kick off a global brand campaign about Audis long-term ambition to shape a new era of sustainable mobility.
The company returns to the biggest night in American football with a musically-inspired, 60-second commercial called Let It Go featuring actor Maisie Williams. Williams takes the wheel of the all-new Audi e-tron Sportback to help kick off a global brand campaign about Audis long-term ambition to shape a new era of sustainable mobility. AUDI AG

Ξοδεύτηκε για τα καλά η Audi, προκειμένου να παρουσιάσει στο κοινό, ειδικά των ΗΠΑ, τη νέα της στρατηγική, πληρώνοντας 10 εκατ. δολάρια για ένα τηλεοπτικό σποτ διάρκειας ενός λεπτού, κατά τη διάρκεια του τελικού του αμερικανικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, Super Bowl.

Στο διαφημιστικό σποτ, πρωταγωνιστεί η Μέισι Ουίλιαμς που οδηγεί το ολοκαίνουργιο Audi e-tron Sportback, σε ένα συμβολικό ταξίδι της μάρκας προς μία βιώσιμη κινητικότητα.

H ηθοποιός Μέισι Ουίλιαμς, διάσημη από τη σειρά Game of Thrones και γνωστή ακτιβίστρια για την αλλαγή του κλίματος, τραγουδά το "Let It Go" (σε ελεύθερη απόδοση "άσε το παρελθόν"), κεντρικό μουσικό θέμα της μεγάλης κινηματογραφικής επιτυχίας "Frozen", της Disney.

Η Ουίλιαμς, πίσω από το τιμόνι του Audi e-tron Sportback, βρίσκει τον εαυτό της κολλημένο σε μια διασταύρωση, η οποία αντιπροσωπεύει σταυροδρόμι των σημερινών προκαταλήψεων και παλαιών αντιλήψεων περί κατανάλωσης, επιτυχίας και κύρους. Η Ουίλιαμς επιλέγει να αντιστρέψει το status quo και να αφήσει πίσω το παρελθόν, στο πνεύμα των στίχων του "Let It Go" καθώς οδηγεί προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Κατά μήκος της διαδρομής, συμμετέχουν άλλοι οδηγοί, πεζοί και περαστικοί, συμβολίζοντας τις προσπάθειες της μάρκας να δημιουργήσει μια νέα εποχή βιώσιμης κινητικότητας με τη συμμετοχή όλων. Όλο το ταξίδι είναι μια αλληγορία για το πώς η απόφαση για πιο βιώσιμες επιλογές απαιτεί τη συμμετοχή και τη δράση όλων.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Audi θα λανσάρει περίπου 30 ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2025 κι αυτό είναι μόνο η αρχή μιας επανάστασης που θα αγγίξει πολλά θέματα σχετικά με τη μάρκα, που ξεπερνά το ίδιο το αυτοκίνητο. Μεγάλη φιλοδοξία της Audi, να καταστεί ουδέτερη από πλευράς διοξειδίου του άνθρακα εταιρεία μέχρι το 2050. Ήδη, το εργοστάσιο παραγωγής του Audi e-tron στις Βρυξέλλες, έχει πιστοποιηθεί ως ουδέτερο ως προς τον άνθρακα...

Δείτε το video

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ