FORMULA 1

Τι έκανε τη Ferrari αγνώριστη στη Σουζούκα και γιατί οι Λεκλέρ, Σάινθ αισιοδοξούν για τον αγώνα

@AndreaCatalini / SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
Σαρλ Λεκλέρ, GP Ιαπωνίας 2024 @ANDREACATALINI / SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Σαρλ Λεκλέρ περιορίστηκε στην 8η θέση της εκκίνησης του GP Ιαπωνίας, σε μια περίοδο δοκιμών κατάταξης που έτσι κι αλλιώς η Ferrari δεν είναι την ταχύτητα να ανταγωνιστεί τη Red Bull, αλλά και τη McLaren. Τι είπε ο Μονεγάσκος, καθώς και ο Κάρλος Σάινθ, μιλώντας για τα σημερινά τους προβλήματα, και για όσα περιμένουν στο αυριανό GP.

Οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ φάνηκαν προβληματισμένοι για την απόδοση της Ferrari SF-24 στον έναν γύρο των σημερινών δοκιμών κατάταξης του GP Ιαπωνίας, ενόψει του αυριανού (7/04, 09:00) 4ου φετινού γύρου του πρωταθλήματος της Formula 1. Ωστόσο, είπαν και οι δύο ότι το cavallino είναι πιο ανταγωνιστικό σε συνθήκες αγώνα στη Σουζούκα.

Ο Σάινθ κατάφερε να αντλήσει καλύτερα ό,τι είχε να δώσει η SF-24 σε σχέση με τον Λεκλέρ, ο οποίος έμεινε στην 8η θέση με ένα πρόβλημα που προσπαθεί ακόμα να εντοπίσει - αλλά υποπτεύεται ότι έχει να κάνει με την έγκαιρη θέρμανση των ελαστικών του, ειδικά σε έναν αγώνα που διεξάγεται σε σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες, στο ξεκίνημα της Άνοιξης στην Ιαπωνία.

Τις περισσότερες φορές, όταν τερματίζεις στην 8η θέση υπάρχει μια εξήγηση, είτε πρόκειται για ένα λάθος σε μια στροφή ή στις ρυθμίσεις”, είπε ο Λεκλέρ. “Αλλά ειλικρινά, το αυτοκίνητο έδειχνε πως απέδιδε καλά. Ο γύρος μου έδωσε σχετικά καλή αίσθηση, απλώς δεν είχαμε περισσότερη πρόσφυση για να κινηθούμε ταχύτερα.

Υπάρχει ένα μοτίβο που συνεχίστηκε μετά το Q1 και ήταν λίγο παράξενο, και νομίζω ότι οφείλεται στην προετοιμασία των ελαστικών, αλλά αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συνέβη. Οπότε, θα πρέπει να το κοιτάξουμε για να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι είναι αυτό που πρέπει να κάνω καλύτερα για να προετοιμάζω πιο καλά τα ελαστικά για τις κατατακτήριες, διότι αυτή τη στιγμή πασχίζω κυρίως με αυτό. Δεν έχω ακόμα εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό.

Ήταν μία από αυτές τις περιπτώσεις που ίσως έρχονται μόνο μια φορά στη σεζόν. Αλλά σίγουρα δεν είναι ευχάριστη. Όλα μοιάζουν καλά και η ισορροπία [του αυτοκινήτου] δεν είναι άστοχη. Στο τέλος του γύρου έχω την αίσθηση ότι 'ok, ήταν ένας αρκετά καλός γύρος' αλλά μετά κοιτάζεις του χρόνους και είσαι ένα δευτερόλεπτο μακριά.

Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, φυσιολογικά κοιτάζουμε τα ελαστικά και το πώς τα φέρνουμε στη θερμοκρασία [απόδοσης]. Δοκίμασα πολλά σήμερα, και δεν δούλεψαν. Οπότε, προς στιγμήν δεν έχω απαντήσεις”, πρόσθεσε ο Μονεγάσκος.

@AndreaCatalini / SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
Ο Κάρλος Σάινθ στο γκαράζ της Ferrari, GP Ιαπωνίας 2024 @ANDREACATALINI / SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Ο Σάινθ, από την πλευρά του, στάηκε στην έλλειψη ανταγωνιστικής ταχύτητας της SF-24 σήμερα: Ειδικά μετά τις τρίτες δοκιμές είδαμε ότι δεν είχαμε την ταχύτητα που δείξαμε στις πρώτες δοκιμές, και σκεφτήκαμε ότι θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο”, είπε ο Ισπανός.

Στην ουσία κάναμε ένα καλό βήμα στις κατατακτήριες, αλλά η διαφορά των δύο δεκάτων του Λάντο [Νόρις] μπροστά μας είναι μεγάλη για μια πίστα σαν τη Σουζούκα, όπου οι διαφορές είναι πολύ μικρές. Όμως έκανα δύο καλούς γύρους και είμαι χαρούμενος με την απόδοσή μου. Είναι μια πίστα όπου η Ferrari δεν είναι το ταχύτερο μονοθέσιο, και ξέρουμε γιατί”, πρόσθεσε ο Σάινθ.

Η Ferrari καλύτερη σε συνθήκες αγώνα

Η Scuderia την Παρασκευή έδειξε να είναι πιο ανταγωνιστική στις συστοιχίες γύρων με τις σκληρότερες γόμες, σε σχέση με την απόδοσή της με τη μαλακή -και με λίγα καύσιμα- στις δοκιμές κατάταξης. Αυτό κάνει τους δύο οδηγούς της λίγο πιο αισιόδοξους για το αυριανό GP.

Είμαστε πιο μακριά από ό,τι πιστεύαμε, ίσως τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου δεν ταιριάζουν στη Σουζούκα όσο της Red Bull. Είναι λίγο περίεργο, διότι πιστεύω ότι στις συστοιχίες γύρων είμαστε αρκετά καλοί”, είπε ο Λεκλέρ.

Και κατέληξε: “Είμαι αισιόδοξος για το ρυθμό που θα έχουμε στον αγώνα. Αλλά είμαι λιγότερο αισιόδοξος για τις προσπεράσεις σε μια πίστα σαν αυτή. Η Σουζούκα είναι δύσκολη πίστα για να περάσεις, αλλά αν έχουμε αρκετή ταχύτητα αύριο πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε σπουδαία. Αλλά θα είναι δύσκολο”

Ο Σάινθ, από την 4η θέση της εκκίνησης στην περίπτωσή του, συμπλήρωσε: Είμαστε καλύτεροι σε ρυθμό αγώνα αυτό το τριήμερο. Ελπίζω να τους αντιμετωπίσουμε [τη McLaren] στον αγώνα, διότι στις κατατακτήριες ήταν αδύνατον. Θα είναι ωραίο να έχουμε στον αγώνα μια μάχη με τον Λάντο, με τον Φερνάντο [Αλόνσο] και με τη Mercedes πίσω. Θα είναι μια ενδιαφέρουσα μάχη για το βάθρο, καθώς φοβάμαι ότι δυστυχώς οι Red Bull είναι σε άλλη κατηγορία εδώ”.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 SCUDERIA FERRARI GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ