Ράσελ: “Πολύ κοντά στο να κριθεί παράνομη” η Ferrari -Πού αποδίδει την ραγδαία πτώση του Λεκλέρ

Στο μέσον του αγώνα της Ουγγαρίας η Ferrari SF-25 του Σαρλ Λεκλέρ έχασε απότομα την ταχύτητά της, και από εκεί που είχε την πρωτοπορία έγινε εύκολος στόχος τόσο για τον Όσκαρ Πιάστρι όσο και για τον Τζορτζ Ράσελ. Και ο Βρετανός εξέφρασε τη δική του θεωρία για τους λόγους πίσω από την πτώση της απόδοσης του ιταλικού μονοθεσίου.
Ο Ράσελ είπε, συγκεκριμένα, ότι η Scuderia είχε ρυθμίσει το δάπεδο του αυτοκινήτου της πολύ χαμηλά στο έδαφος και ανησυχούσε ιδιαίτερα για τη φθορά στο ξύλινο τμήμα του δαπέδου – φθορά που αν ξεπεράσει ένα ορισμένο πάχος (9 mm) οδηγεί σε αποκλεισμό του οδηγού από την τελική κατάταξη.
Και για να αποτρέψει αυτό το ενδεχόμενο, συνέχισε ο Ράσελ, η Ferrari αύξησε τις πιέσεις των ελαστικών για να αυξηθεί και η απόσταση του δαπέδου από την άσφαλτο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να επηρεαστεί ιδιαίτερα η συμπεριφορά της SF-25.
“Είδα πόσο αργός ήταν [ο Λεκλέρ], οπότε υποπτεύθηκα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά” τόνισε ο Ράσελ στο Sky Sports F1. “Δεν πρόκειται [ο Λεκλέρ] να σας πει ότι ήταν πολύ κοντά στο να είναι παράνομοι. Το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε είναι ότι είχαν ρυθμίσει το αυτοκίνητο πολύ χαμηλά στο έδαφος και ότι χρειάστηκε να αυξήσουν τις πιέσεις των ελαστικών στο τελευταίο stint.
Ο οδηγός της Mercedes συνέχισε λέγοντας πως όταν έπιασε τον Λεκλέρ, διαπίστωσε ότι η Ferrari είχε επιλέξει τη ρύθμιση του κινητήρα “σε ένα mode που έκανε τον κινητήρα πιο αργό στο τέλος της ευθείας, που είναι το σημείο όπου έχεις τη μεγαλύτερη φθορά του δαπέδου.
Αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε βάσει του γυρολογίου τους και του mode του κινητήρα που είχαν επιλέξει”, πρόσθεσε ο Ράσελ.
Και μιλώντας για την απόδοση του ίδιου και της Mercedes στην Ουγγαρία, συμπλήρωσε: “Αν εξαιρέσουμε τη McLaren, η κατάταξη από την 3η μέχρι την 13η θέση είναι πολύ παράξενη.
Δεν θα περίμενες τον Μαξ [Φερστάπεν] να είναι τόσο χαμηλά. Η Aston είχε ένα εκπληκτικό τριήμερο. Οπότε, θα πάρουμε τα θετικά και δεν θα παρασυρθούμε από αυτό”.