Πώς η Red Bull και ο Φερστάπεν ετοιμάζουν το “τελευταίο τους χαρτί” για τον τίτλο στο Λας Βέγκας

Το σιρκουί του Λας Βέγκας παρουσιάζει μια μεγάλη ευκαιρία στον Μαξ Φερστάπεν και τη Red Bull Racing να μειώσουν την υστέρηση των 49 βαθμών από τον Λάντο Νόρις και των 25 β. από τον Όσκαρ Πιάστρι στη μάχη του φετινού πρωταθλήματος. Ο Ολλανδός και ο Λοράν Μεκίς εξηγούν πώς προσεγγίζουν τον αμερικανικό αγώνα.
Η ασυμβατότητα του σιρκουί των δρόμων της πόλης του Λας Βέγκας με τη McLaren, οι χαμηλές θερμοκρασίες που θα επικρατούν κατά τη νύχτα στην έρημο της Νεβάδας και η απόδοση της φετινής Red Bull RB21 σε σιρκουί χαμηλής άντωσης μετά τον ανασχεδιασμό της το Σεπτέμβριο καθιστούν τον Μαξ Φερστάπεν φαβορί για τη νίκη στο 22ο φετινό GP της Formula 1 το προσεχές τριήμερο (21-23 Νοεμβρίου).
Στους δύο τελευταίους αγώνες, στο Μεξικό και τη Βραζιλία, ο Λάντο Νόρις κέρδισε δύο κυριαρχικές νίκες, καθώς η McLaren MCL39 εμφανίστηκε ανίκητη. Πριν από τους δύο αγώνες αυτούς, όμως, ο Φερστάπεν είχε 3 νίκες στα 4 GP από τη Μόντσα στις αρχές Σεπτεμβρίου μέχρι το Τέξας, με αποτέλεσμα να επιστρέψει σχετικά απρόσμενα στη μάχη του φετινού πρωταθλήματος.
Μιλώντας για το επερχόμενο GP του Λας Βέγκας, ωστόσο, ο Λοράν Μεκίς αρνήθηκε ότι η απόδοση της Red Bull RB21 σχετίζεται με τις διαφορετικές απαιτήσεις κάθε πίστας. Αντίθετα, ο Γάλλος διευθυντής της Red Bull Racing απέδωσε τις εναλλαγές στην απόδοση της RB21 στην πολύ μεγάλη δυσκολία ρύθμισης του μονοθεσίου για κάθε αγωνιστικό τριήμερο.
“Δεν θα έριχνα το φταίξιμο στις πίστες, για να είμαι ειλικρινής”, είπε ο Μεκίς. “Πιστεύω ότι είναι πάντοτε πολύ δύσκολο [να ρυθμίσεις το μονοθέσιο] και κάποιες φορές τα καταφέρνεις καλύτερα. Πιστεύω ότι αυτή είναι η απόλυτη αλήθεια.
Αλλά είναι εύκολο να ξεχνάμε πόσο δύσκολο είναι να το πετύχεις, ακόμα και όταν κερδίζεις. Είναι απλά πολύ δύσκολο σε κάθε αγώνα”, συνέχισε ο Γάλλος.
Και σχετικά με τη μάχη του τίτλου οδηγών και της 2ης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, συμπλήρωσε: “Είμαστε αποκλειστικά αφοσιωμένοι στο πώς θα μεγιστοποιήσουμε την πιθανότητα να βάλουμε το αυτοκίνητο μέσα στο ‘παράθυρο’ που αυτό αποδίδει, στο Λας Βέγκας.
Όλα τα υπόλοιπα είναι απλές συνέπειες. Κανένας δεν σκέφτεται κανένα από τα δύο πρωταθλήματος, σκεφτόμαστε μόνο τι πρέπει να κάνουμε για τους περιορισμούς του Λας Βέγκας.
Ξέρουμε ότι είναι πολύ διαφορετικά, η άντωση είναι πολύ, πολύ χαμηλή, το ‘παράθυρο’ των θερμοκρασιών πολύ κρύο για τα ελαστικά. Πώς θα κάνουμε το αυτοκίνητο να αποδώσει εκεί; Τα υπόλοιπα είναι μόνο συνέπειες αυτών”, κατέληξε ο Λοράν Μεκίς.
Ο Φερστάπεν, από την πλευρά του, υποστήριξε πως “απλά θα προσπαθήσουμε να αποδώσουμε όσο καλύτερα μπορούμε και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε διότι δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε.
Το σιρκουί του Λας Βέγκας είναι γρήγορο, η άντωση είναι πολύ χαμηλή και οι θερμοκρασίες δείχνουν πολύ μικρές αυτό το τριήμερο, οπότε πρέπει να διαχειριστούμε καλά τα ελαστικά μας. Ελπίζω ότι, όπως και πέρσι, έτσι και την Κυριακή θα έχουμε άλλο ένα θετικό αποτέλεσμα εκεί”, κατέληξε ο Ολλανδός.