FORMULA 1

Ο Χάμιλτον στο TIME: “Δεν είμαι σαν άλλους 40ρηδες -Ποιος ξέρει; Ίσως μείνω εδώ μέχρι τα 50”

Λιούις Χάμιλτον, Scuderia Ferrari SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Το περιοδικό TIME φιλοξένησε στο προωτοσέλιδο του Μαρτίου τον επτά φορές πρωταθλητή της Formula 1, Λιούις Χάμιλτον, με αφορμή το ξεκίνημα -αυτό το μήνα- του νέου του κεφαλαίου με τη Ferrari. Τι είπε ο Βρετανός για την ηλικία του και τη δίψα του να πετύχει με τη Scuderia και τι απάντησε ο πρόεδρος της Ferrari, Τζον Έλκαν, σε ερώτηση αν η επιλογή του Λιούις έγινε με κριτήρια του Μάρκετινγκ.

Το εξώφυλλο του περιοδικού ΤΙΜΕ απεικονίζει τον Λιούις εμπρός από ένα άλογο που στέκεται στα πίσω του πόδια, παραπέμποντας φυσικά στο διαχρονικό έμβλημα της Ferrari.

Το λογοπαίγνιο του τίτλου, “Horse Power”, συνδέει τις έννοιες “δύναμη του αλόγου” και “ιπποδύναμη”, ενώ ο υπότιτλος αναφέρει: “Τώρα στη Ferrari, ο Λιούις Χάμιλτον αγωνίζεται για να κερδίσει τη θέση του ως ο κορυφαίος όλων των εποχών της Formula 1”.

Ένας από τους θεματικούς πυρήνες που φιλοξενείται στη συνέντευξη του Λιούις στο ΤΙΜΕ έχει να κάνει, φυσικά, με το ότι τον περασμένο Ιανουάριο συμπλήρωσε το 40ό έτος της ηλικίας του – που σημαίνει ότι είναι 13 χρόνια μεγαλύτερος από τον ομόλογό του στη Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ, όπως και από τον νυν τετράκις πρωταθλητή της F1, Μαξ Φερστάπεν.

Το γήρας είναι μόνο μία νοοτροπία. Σίγουρα, το σώμα μεγαλώνει, αλλά ποτέ δεν θα γίνω ένας γέρος”, είπε ο Χάμιλτον. Και δεν θέλησε να συγκριθεί με υπεραθλητές από άλλα σπορ που παραμένουν πρωταγωνιστές σε μεγάλη -αγωνιστικά- ηλικία, όπως ο Τομ Μπρέιντι του NFL ή ο ΛεΜπρόν Τζέιμς του ΝΒΑ.

Με με συγκρίνετε με κανέναν, ποτέ”, είπε ο Βρετανός. “Υπήρξα και ακόμα είμαι ο πρώτος και μοναδικός μαύρος οδηγός που έχει ποτέ αγωνιστεί σε αυτό το σπορ. Προπονήθηκα διαφορετικά, πέρασα πολλά, και ακολούθησα το δικό μου δρόμο.

Δεν μπορείτε να με συγκρίνετε με κανέναν άλλον οδηγό της Formula 1 στα 40 χρόνια του, στο παρελθόν ή τώρα, διότι κανείς δεν είναι σαν εμένα. Είμαι διψασμένος, έχω κίνητρο, δεν έχω γυναίκα ή παιδιά.

Είμαι αφοσιωμένος μόνο σε ένα πράγμα: να κερδίζω. Αυτή είναι η πρώτη μου προτεραιότητα. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι η αποχώρηση δεν είναι στα πλάνα μου. Ποιος ξέρει, μπορεί να μείνω εδώ μέχρι τα 50 μου”, πρόσθεσε ο Λιούις.

Στη συνέντευξη του αμερικανικού περιοδικού από τον Χάμιλτον φιλοξενήθηκαν, παράλληλα, και επιμέρους συνεντεύξεις συνεργατών του Βρετανού – όπως ο πρόεδρος της Ferrari, Τζον Έλκαν.

Μία από τις πιο καυστικές ερωτήσεις που τέθηκαν στον Ιταλό απόγονο της δυναστείας των Ανιέλι ήταν αν η φετινή επιλογή του Χάμιλτον στη Scuderia έγινε με κριτήρια μιας “χρυσοφόρας” στρατηγικής του Μάρκετινγκ. Θυμίζουμε ότι με τις πρώτες επιβεβαιωμένες φήμες για τη μεταγραφή του Χάμιλτον στη Ferrari (την 1η Φεβρουαρίου 2024) η αξία της Ferrari στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ανέβηκε κατά 7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Νομίζω ότι ορισμένα σχόλια ότι αυτή ήταν μια κίνηση του Μάρκετινγκ αδικούν τον Λιούις”, είπε ο Έλκαν. “Η αλήθεια είναι ότι ο Λιούις δεν τα χρειάζεται αυτά, ούτε η Ferrari τα χρειάζεται αυτά.

Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να κερδίσουμε πρωταθλήματα και να πετύχουμε σπουδαία πράγματα στην πίστα. Αν το καταφέρουμε αυτό, όλα όσα υφίστανται εκτός πίστας θα διευθετηθούν από μόνα τους. Οι δυνατότητες είναι απεριόριστες”, κατέληξε ο πρόεδρος της ιταλικής εταιρείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ