FORMULA 1

Ο Χάμιλτον “ρίχνει γέφυρες” στη Ferrari ψάχνοντας ακόμα τη γαλήνη στη συνεργασία τους

Scuderia Ferrari Press Office

Παρά τις ενθαρρυντικές εμφανίσεις του Λιούις Χάμιλτον στα τελευταία GP, και την πρόοδο του Βρετανού με τη ρύθμιση της SF-25, παραμένουν τα σημάδια έντασης μεταξύ του Βρετανού και των μελών της Scuderia – και ειδικά με τον μηχανικό του, Ρικάρντο Αντάμι, στα τελειώματα της πολύ δύσκολης πρώτης σεζόν του 40χρονου στο Μαρανέλο.

Το όνειρο του Λιούις Χάμιλτον να επαναφέρει τη Scuderia Ferrari στην κορυφή και να διεκδικήσει τον όγδοό του τίτλο-ρεκόρ ξεκίνησε πολύ πιο δύσκολα από όσο ίσως και ο ίδιος και η Ferrari θα περίμεναν: ο Βρετανός δεν έχει κατακτήσει ακόμα ούτε καν μία θέση στο βάθρο, σε αντίθεση με τις έξι του Λεκλέρ φέτος, και πασχίζει όλη τη χρονιά να φέρει την SF-25 στα μέτρα του.

Πρόσφατα ο διευθυντής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ, παραδέχθηκε δημοσίως ότι μπορεί τόσο εκείνος όσο και ο Χάμιλτον να υποτίμησαν το μέγεθος της πρόκλησης που τους περίμενε για την αφομοίωση του 40χρονου επτάκις πρωταθλητή στη Ferrari.

Παρά το γεγονός ότι το 2026 ξεκινά με νέες ελπίδες, χάρη στους νέους τεχνικούς κανονισμούς -ελπίδες ότι οι κανονισμοί θα ταιριάξουν περισσότερο στο οδηγικό στιλ του Χάμιλτον και η Scuderia θα είναι ανταγωνιστική- η σεζόν του 2025 φέρεται να κλείνει με εντάσεις μεταξύ του Λιούις και της ιταλικής ομάδας.

Σύμφωνα με τον καλά πληροφορημένο σχολιαστή του βρετανικού Sky Sports F1, Ντέιβιντ Κροφτ, ο Χάμιλτον νιώθει ότι η άποψή του δεν ακούγεται στο Μαρανέλο, την ώρα που η ομάδα εξακολουθεί να μην προοδεύει με την άντληση της πλήρους δυναμικής της SF-25, ειδικά για τον Βρετανό.

Ο επτάκις πρωταθλητής φέρεται να προσπάθησε τελευταία να επηρεάσει τις εργασιακές μεθόδους στο Μαρανέλο, αλλά δεν βρήκε ανταπόκριση από τη Scuderia. Σύμφωνα με τον Κροφτ, αυτό κάνει τον Λιούις να χάνει σταδιακά την υπομονή του και μπορεί να προκαλέσει τριγμούς στη μελλοντική του συνεργασία με τους Ιταλούς.

Ο Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari SF-25 στο GP Μεξικού 2025 Scuderia Ferrari Press Office

Την ίδια στιγμή, πολλαπλές πηγές αναφέρουν ότι υπάρχει εκ νέου ένταση μεταξύ του Λιούις και του μηχανικού του, Ρικάρντο Αντάμι (κεντρική φωτό). Οι δύο ακούστηκαν μη ευθυγραμμισμένοι στις ραδιοεπικοινωνίες τους στο GP του Μεξικού, και η συνεργασία τους δεν δείχνει ούτε αρμονική ούτε απολύτως αποδοτική.

Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ στο παρασκήνιο ο ιταλικός Τύπος γράφει πως η Scuderia, εντυπωσιασμένη από τα φετινά αποτελέσματα του Όλιβερ Μπέρμαν με τη Haas, κλίνει προς την απόφαση να τον καλέσει στο Μαρανέλο το 2027 – στη θέση του Χάμιλτον. Ο Μπέρμαν, θυμίζουμε, είναι μέλος της Ακαδημίας νέων οδηγών της Ferrari.

O Χάμιλτον με έναν μηχανικό της Scuderia μετά την 3η θέση του στις δοκιμές κατάταξης του GP του Μεξικού 2025 Florent Gooden / DPPI / Scuderia Ferrari Press Office

Ενδεχομένως όλα τα παραπάνω να κρύβονται πίσω από τις πρόσφατες δηλώσεις του Χάμιλτον, με τις οποίες μοιάζει να προσπαθεί να βελτιώσει τη σχέση του με την ομάδα και τους Ιταλούς, να περιορίσει τις εντάσεις και να φτιάξει το κλίμα της συνεργασίας τους.

“Είναι πραγματικά ξεχωριστά εδώ”, είπε ο Βρετανός. “Το κόκκινο είναι ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα. Η Ferrari είναι ιστορία, είναι το έμβλημα και ό,τι αυτό συμβολίζει.

Τα αυτοκίνητα είναι αριστουργήματα. Είναι η γλώσσα, η κουλτούρα, το φαγητό. Είναι ο τρόπος με τον οποίο οι Ιταλοί εκφράζουν το πάθος τους για τα πάντα.

Με τα χρόνια, διαφορετικοί πολιτισμοί έχουν εμπλακεί και έχουν προσελκύσει ανθρώπους από κάθε γωνιά του κόσμου, αλλά στην καρδιά της, η Ferrari παραμένει ιταλική.

Ποτέ δεν πίστευα ότι θα έπαιρνα ρόλο εδώ. Για να είμαι ειλικρινής, ανησυχούσα για τις πολιτισμικές διαφορές, αλλά όταν φτάνεις εδώ, βλέπεις πως όλοι είναι απίστευτα ανοιχτόμυαλοι.

Στο τέλος της ημέρας, όλα είναι θέμα ανθρώπου προς άνθρωπο. Όταν χτίζεις γέφυρες, όλα τα υπόλοιπα απλώς παύουν να έχουν σημασία”, τόνισε ο Βρετανός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ