FORMULA 1

O Γιός Φερστάπεν έβαλε και τη Ferrari στο “κάδρο” του μέλλοντος του Μαξ

AP Photo/Denes Erdos

Η Ferrari για πρώτη φορά αναφέρθηκε ως ενδεχόμενος προορισμός για τον Μαξ Φερστάπεν το 2027, εφ’ όσον θελήσει να σπάσει το συμβόλαιό του με τη Red Bull Racing – δια στόματος του πατέρα του, Γιός Φερστάπεν.

O Γιος Φερστάπεν επιβεβαίωσε, στο περιθώριο του GP Ολλανδίας, τις εκτεταμένες συζητήσεις που είχε η πλευρά του πρωταθλητή με τη Mercedes F1 για την πιθανή τους συνεργασία το 2027 – ενώ παράλληλα και η πόρτα της Aston Martin φέρεται να παραμένει ανοιχτή για τον πρωταθλητή.

Ο Μαξ Φερστάπεν έχει συμβόλαιο με τη Red Bull Racing έως το τέλος του 2028, δηλώνει επανειλημμένα την πίστη του στην ομάδα του Μίλτον Κινς, αλλά αν το μονοθέσιό της δεν είναι ανταγωνιστικό το 2027 (με το νέο πλαίσιο τεχνικών κανονισμών και την πρώτη μονάδα ισχύος της Ιστορίας της RBR) θεωρείται βέβαιο ότι ο Ολλανδός θα διερευνήσει τις επιλογές του.

Σε αυτές, για πρώτη φορά, αναφέρθηκε και το όνομα της Ferrari, από τον Γιός Φερστάπεν. Ο πατέρας του πρωταθλητή συμμετέχει ενεργά στις συζητήσεις για το μέλλον του Μαξ μετά το 2027. Η πιθανή του μεταγραφή, άλλωστε, πριν το τέλος του συμβολαίου του με την RBR μπορεί να καταστεί εφικτή αν δεν καλυφθούν συγκεκριμένοι όροι απόδοσης του μονοθεσίου μέχρι το καλοκαίρι του 2026 – βάσει της θέσης που θα βρίσκεται ο Μαξ στη βαθμολογία.

Πίσω στον Γιος Φερστάπεν, ο πρώην οδηγός της Benetton F1 δήλωσε στο Viaplay ότι οι συζητήσεις της πλευρά του με τη Mercedes F1 ίσως και να μην ήταν η μοναδικές που εξελίχθηκαν, παρασκηνιακά, το καλοκαίρι.

“Δεν είναι ότι συζητήσαμε συγκεκριμένα πράγματα διεξοδικά φέτος, αλλά συζητήσαμε λίγο περισσότερο σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Αναφέρομαι στη Ferrari, στη Mercedes και στη Red Bull”, είπε ο Γιός Φερστάπεν.

Η δήλωση αυτή έβαλε για πρώτη φορά στο “κάδρο” του μέλλοντος του Μαξ Φερστάπεν τη Scuderia. Όμως, προς το παρόν το σενάριο αυτό φαντάζει σχεδόν παράλογο για το 2027. Η ιταλική ομάδα έχει συμβόλαιο μέχρι και το 2029 με τον Σαρλ Λεκλέρ, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον έχει στα χέρια του την οψιόν να ανανεώσει τη συμφωνία του με την ιταλική ομάδα για το ‘27.

Πρόσφατα, ο Μαξ δήλωσε ότι εφ’ όσον η Red Bull δεν είναι ανταγωνιστική το 2026, σκοπεύει παράλληλα με τις υποχρεώσεις του στη F1 να κάνει και ορισμένους αγώνες GT. Ο Ολλανδός είναι ιδιαίτερα παθιασμένος με τους αγώνες αυτούς, και νωρίτερα φέτος οδήγησε ένα από τα αυτοκίνητα της αγωνιστικής του ομάδας (Verstappen.com) στο παλιό Nurburgring.

Σχολιάζοντας τις φήμες αυτές, ο διευθύνων σύμβουλος της F1, Στέφανο Ντομενικάλι, είπε: “Ο Μαξ είναι ο καλύτερος. Είναι εκπληκτικός. Έχει φανεί πολύ πιστός στη Red Bull, αλλά είναι επίσης λογικό ότι κάποια στιγμή θα αρχίσει και να κοιτάζει τριγύρω.

Είναι ξεκάθαρο ότι ενδιαφέρεται να αγωνιστεί και σε άλλους θεσμούς. Είναι εντάξει αυτό. Αν είναι εκείνος χαρούμενος, είμαι κι εγώ. Δεν θέλω να τον χάσουμε από εδώ, κι ελπίζω να μην συμβεί. Η Formula 1 είναι η Formula 1. Σε ό,τι με αφορά, θα είναι εδώ για ακόμα μία δεκαετία, και ίσως και χαρούμενος”, κατέληξε ο Ιταλός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ