Νέες αμφιβολίες για το μέλλον του Χάμιλτον στη Ferrari, στο “ραντάρ” της Scuderia και οι Ράσελ, Μπέρμαν για το 2027

Οι αμφιβολίες του ιταλικού -και όχι μόνο- Τύπου σχετικά με το μέλλον του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο πέραν του 2026 πληθαίνουν, και τώρα αξιόπιστα μέσα αναφέρουν ότι η ομάδα του Μαρανέλο εξετάζει (μαζί με τον Όσκαρ Πιάστρι) και τις περιπτώσεις των Τζορτζ Ράσελ και Όλιβερ Μπέρμαν.
Όλη η Formula 1 περιμένει την νέα ισορροπία δυνάμεων που θα προκύψει το 2026 από τα ριζικά ανασχεδιασμένα μονοθέσια και τις ολοκαίνουριες μονάδες ισχύος των νέων τεχνικών κανονισμών.
Από την εικόνα της ανταγωνιστικότητας κάθε ομάδας, εν συνεχεία, μέσα στη χρονιά που έρχεται θα προκύψει ένα άνευ προηγουμένου μεταγραφικό “παζάρι”, όπου οι πρωταγωνιστές του σπορ θα επιδιώξουν να εξασφαλίσουν μια θέση σε ένα όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο το 2027.
Σε αυτό το περίπλοκο σκηνικό, αν η Ferrari δεν βρεθεί σε ανταγωνιστική θέση στην επανεκκίνηση του 2026, αν το νέο της μονοθέσιο δεν είναι σε θέση να κερδίζει αγώνες, βρίσκεται εμπρός στο πιθανό σενάριο της απόφασης του Σαρλ Λεκλέρ να αποχωρήσει για κάποια πιο ανταγωνιστική ομάδα (μιας και η ομάδα που ξεκινά έχοντας το ‘πάνω χέρι’ σε ένα νέο πλαίσιο κανονισμών, τείνει να το ξκρατά για χρόνια) και της μη επιλογής της οψιόν ανανέωσης του συμβολαίου του Λιούις Χάμιλτον για το ‘27.
Για το ενδεχόμενο αυτό, έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι η διοίκηση της Ferrari είχε ήδη επαφές με τους εκπροσώπους του Όσκαρ Πιάστρι, αλλά τις τελευταίες μέρες έγκυρα μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι η πρώτη εξετάζει και δύο άλλες περιπτώσεις.
Η πρώτη είναι του Τζορτζ Ράσελ, του ηγέτη οδηγού της Mercedes F1, που έχει σταθεροποιήσει την τελευταία διετία τη θέση του ανάμεσα στους κορυφαίους οδηγούς του σπορ. Ο Βρετανός πρόσφατα υπέγραψε “πολυετή” ανανέωση του συμβολαίου του με τη Mercedes, όμως υπάρχουν όροι που πρέπει να καλυφθούν για το 2027.
Όμως, όπως γράφει η ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera, ο Ράσελ είναι ένας από τους οδηγούς που εκτιμά και εξετάζει για το μέλλον η Scuderia, σε περίπτωση αποχώρησης των Λεκλέρ ή/και Χάμιλτον. Εξάλλου, ο 27χρονος ενδεχομένως να μην συνεχίσει στη Mercedes αν επιβεβαιωθεί ότι ο Τοτο Βολφ θέλει και μπορεί να προσελκύσει τον Μαξ Φερστάπεν στο Μπράκλεϊ το 2027.
Την ίδια στιγμή, ειδικά σε περίπτωση αποχώρησης του Λεκλέρ από το Μαρανέλο, η Ferrari δεν αποκλείεται να θελήσει να χτίσει το μέλλον της πάνω σε έναν νεαρό οδηγό από τις Ακαδημίες της – όπως, άλλωστε, ήταν και ο Μονεγάσκος.
Έτσι, σύμφωνα με το αμερικανικό δίκτυο ESPN, στο κάδρο έχει μπει ο Όλιβερ Μπέρμαν μετά τις εξαιρετικά καλές του εμφανίσεις στα τελευταία GP με τη Haas – με αποκορύφωμα την 4η θέση στον τελευταίο αγώνα, του Μεξικού.
Η Ferrari, γράφει το ESPN, είναι εντυπωσιασμένη από το νεαρό Βρετανό σε βαθμό που ήδη εξετάζει την κλήση του για τη θέση του Λιούις Χάμιλτον το 2027. Ο οποίος Χάμιλτον, λόγω ηλικίας, δεν είναι ο οδηγός πάνω στον οποίο η ομάδα μπορεί να χτίσει ένα μακροχρόνιο πλάνο.
Σε αυτό το κλίμα ο Νικολα Τοντ, μάνατζερ του Σαρλ Λεκλέρ -ο οποίος έμεινε για 7η φορά φέτος με ένα μονοθέσιο μη ανταγωνιστικό για τον τίτλο της Formula 1- φέτεται να είχε επαφές με τις Mercedes, McLaren και Aston Martin για το 2027.
Στις δημόσιες τοποθετήσεις του, ωστόσο, ο Μονεγάσκος εκφράζει την πίστη του στη Scuderia και στις τελευταίες από αυτές δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι αυτό που πάντα έλεγα και παραμένει ξεκάθαρο. Πάντα αγαπούσα τη Ferrari.
Είναι κάτι που έχω νιώθω βαθιά και η μοναδική μου εμμονή αυτή τη στιγμή είναι να κερδίσω με τα κόκκινα, είτε αυτό γίνει τώρα είτε στο μέλλον. Θέλω να ξαναφέρω τη Ferrari εκεί που της αξίζει – στην κορυφή.
Έτσι ήταν πάντα. Και πιστεύω πως, ως οδηγός αλλά και ως ομάδα, πρέπει απλώς να εστιάζουμε στα δικά μας, που είναι ακριβώς αυτό που κάνουμε τώρα. Σίγουρα δεν βρισκόμαστε στην κατάσταση που θέλουμε να είμαστε, η απόδοση δεν βρίσκεται στο επίπεδο που επιθυμούμε.
Αλλά είμαστε όλοι συγκεντρωμένοι στο να αντιστρέψουμε αυτή την κατάσταση, όπως έλεγα και πριν. Κι αυτό που λέω σήμερα είναι το ίδιο που λέω εδώ και έξι ή επτά χρόνια, από τότε που είμαι με την ομάδα”, κατέληξε ο Σαρλ Λεκλέρ.