Λεκλέρ: “Ο Λιούις έχει τεράστιο κίνητρο και θα επιστρέψει πιο δυνατός”

Στο τέλος της αγωνιστικά δύσκολης και παντελώς αποκαρδιωτής πρώτης σεζόν του Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari στη Formula 1, ο ομόλογός του στη Scuderia Σαρλ Λεκλέρ υπερασπίστηκε τον Βρετανό – λέγοντας πως δεν έχει χάσει ούτε το κίνητρο ούτε την ικανότητά του.
Με μοναδική φωτεινή εξαίρεση τη νίκη του στον αγώνα Sprint της Κίνας, ο Λιούις Χάμιλτον βίωσε μια εξαιρετικά απογοητευτική πρώτη σεζόν στο Μαρανέλο -μια χρονιά όπου πάσχιζε, συνήπως ανεπιτυχώς, να φέρει στα οδηγικά μέτα και τις ρυθμίσεις του την έτσι κι αλλιώς προβληματική SF-25.
Ο Βρετανός δεν ανέβηκε ούτε μία φορά στο βάθρο των 24 GP του 2025, σε αντίθεση με τις επτά του Λεκλέρ – κι έτσι, μοιραία, στο τέλος της χρονιάς αυτής άρχισαν να γράφονται πολλά για το κίνητρο και για την ικανότητα του επτάκις πρωταθλητή να επιστρέψει στο γνωστό του επίπεδο. Όμως, ο Σαρλ Λεκλέρ απέρριψε κάθε τέτοια αμφιβολία για τον Βρετανό team-mate του.
“Πιστεύω ότι ο Λιούις είχε ανέκαθεν πολύ ισχυρό κίνητρο”, είπε ο Μονεγάσκος. “Το τέλος της σεζόν ήταν δύσκολο για εκείνον, αλλά επίσης και για όλη την ομάδα.
Το αυτοκίνητο γινόταν σταδιακά όλο και πιο δύσκολο στην οδήγηση, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί την επόμενη σεζόν. Ήταν δύσκολη χρονιά, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν η δυσκολότερη με τη Ferrari. Προσπαθώ πάντα να ξεχνώ τα αρνητικά όσο το δυνατόν πιο γρήγορα”, συμπλήρωσε ο 28χρονος.
Ο οποίος, πρόσφατα, έθεσε εμμέσως πλην σαφώς ένα “τελεσίγραφο” στη Scuderia, λέγοντας ότι είναι “ή τώρα ή ποτέ” η ευκαιρία να γυρίσουν στις νίκες και στους τίτλους, με τη ριζική αλλαγή των τεχνικών κανονισμών του 2026.
Πολλοί ερμήνευσαν αυτά τα λόγια του ως ένδειξη ότι θα σκεφτεί σοβαρά τη μεταγραφή του το 2027, καθώς φέρεται να υφίσταται ενεργό ενδιαφέρον από την Aston Martin F1, αν η ιταλική ομάδα δεν ξεκινήσει με αξιώσεις αυτό το νέο κύκλο των τεχνικών κανονισμών της περιόδου 2026-’30.
Όμως, ο ίδιος πρόσφατα διευκρίνισε ότι με τα λόγια του αυτά εννοούσε απλά πως η Scuderia έχει μία μεγάλη ευκαιρία να επιστρέψει στην κορυφή το 2026, ενώ πληροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν ότι έχει πληροφορήσει τον μάνατζερ του, Νικολα Τοντ, πως επιθυμεί να παραμείνει στο Μαρανέλο για το μεγάλο του όνειρο να γίνει πρωταθλητής με τη Ferrari.