Λεκλέρ: “Ο Αντονέλι το παράκανε, ήταν πιο επιθετικός από όσο θα έπρεπε”

Την υπαιτιότητα του ατυχήματος του 53ου γύρου, που έβαλε τέλος στον αγώνα του, απέδωσε στον Κίμι Αντονέλι ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, λέγοντας πως “πρέπει να είσαι πολύ επιθετικός σε μια τέτοια πίστα για να περάσεις, και ο Κίμι ήταν ίσως πιο επιθετικός από όσο θα έπρεπε”.
Ο Σαρλ Λεκλέρ εγκατέλειψε από την 5η θέση του GP Ολλανδίας στον 53ο γύρο όταν παρασύρθηκε από τον Αντρέα Κίμι Αντονέλι της Mercedes, που προσπάθησε να περάσει το Μονεγάσκο από την εσωτερική της στροφής 3 αλλά κατέληξε υποστρέφοντας να χτυπήσει τον πίσω αριστερό τροχό της Ferrari.
Ο οδηγός της Ferrari μόλις είχε βγει από τα πιτς ελάχιστα μπροστά από τη Mercedes του Ιταλού, απαντώντας με επιτυχία στην προσπάθεια του 19χρονου να του κάνει το undercut για να τον περάσει στην 5η θέση.
Όμως, η προσπάθεια του Κίμι να κάνει την προσπέραση στη στροφή 3 κατέληξε σε καταστροφή για τον Λεκλέρ, καθώς η επαφή των ελαστικών τους έστειλε τη Ferrari να χτυπήσει με βία στις μπαριέρες, και τον Μονεγάσκο να εγκαταλείψει επιτόπου.
Ο Ιταλός δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων για τη σύγκρουση, αλλά και επιπλέον 5 δευτερολέπτων για υπερβολική ταχύτητα στη γραμμή των πιτς.
“Ήταν λάθος του Κίμι”, τόνισε ο Λεκλέρ. “Σε μια πίστα σαν αυτή πρέπει να είσαι επιθετικός για να προσπεράσεις, και το παράκανε, ήταν πιο επιθετικός από όσο έπρεπε. Ακούμπησε τον πίσω αριστερό τροχό μου και αυτό ήταν το τέλος του αγώνα μου. Πολύ απογοητευτικό”.
Ο Λεκλέρ πάντως δεν χαρακτήρισε το συμβάν λάθος ενός άπειρου ρούκι, εξηγώντας πως τέτοια λάθη “μπορούν να συμβούν είτε στην πρώτη είτε στην πέμπτη χρονιά”.
Παράλληλα, ο 27χρονος δεν διαφώνησε με την απόφαση της Ferrari να τον καλέσει στα πιτς απαντώντας στο undercut του Αντονέλι, αναγνωρίζοντας πως υπήρχε ρεαλιστική πιθανότητα να τον περνούσε αργά ή γρήγορα ο 19χρονος με τα πιο φρέσκα και μαλακά ελαστικά.
“Τα δικά μου ελαστικά δεν ήταν σε τόσο άσχημη κατάσταση, αλλά νομίζω ότι ο γύρος εξόδου του Κίμι ήταν πολύ δυνατός. Η ομάδα πίστεψε ότι θα μας περνούσε ξανά και για αυτό με έβαλαν.
Στο τέλος ήμουν απογοητευμένος για ό,τι είχε συμβεί, αλλά δεν νομίζω πως η στρατηγική είναι το μεγάλο ζήτημα σήμερα. Το λάθος του Κίμι ήταν αυτό που πέταξε στα σκουπίδια όλη την προσπάθεια που κάναμε”.
Ολοκληρώνοντας, ο Λεκλέρ υπογράμμισε: “Μόνο αν τερματίζαμε θα ξέραμε αν η στρατηγική ήταν σωστή ή όχι. Δεν το μάθαμε, γιατί ήρθε η σύγκρουση με τον Κίμι, οπότε είναι δύσκολο να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα”.
Αυτό ήταν το τρίτο ατύχημα του Αντονέλι φέτος, μετά από εκείνα στο Μονακό και την Αυστρία, που επισκιάζουν την πολ ποζίσιον του Sprint στο Μαϊάμι και το βάθρο του Καναδά.
Όμως, ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, δεν ανησυχεί: “Μισό μέτρο θα ήταν αρκετό” είπε ο Αυστριακός για το σημερινό συμβάν.
“Επίσης, ισχύει ότι η ταχύτερη αγωνιστική γραμμή εκεί βρίσκεται ψηλά στην κεκλιμένη στροφή, οπότε αν δεις ένα κενό βουτάς σε αυτό και τότε το αυτοκίνητο υποστρέφει προς τα ψηλά.
Πιστεύω ότι έπρεπε να το είχε προσπαθήσει, αλλά το αποτέλεσμα ήταν ατυχές. Είναι κρίμα, για να είμαι ειλικρινής”, κατέληξε ο Βολφ.