FORMULA 1

Η Ferrari πρέπει να τιθασεύσει την SF-25 -Λεκλέρ: “Πολύ δυνατή η McLaren, εμείς έχουμε δουλειά ακόμα”

Σαρλ Λεκλέρ, Ferrari SF-25, δοκιμές εξέλιξης Μπαχρέιν 2025 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε ότι η Scuderia πάσχιζε με την ισορροπία της νέας Ferrari SF-25 τις δύο τελευταίες ημέρες των δοκιμών του Μπαχρέιν -κάτι που ήταν ορατό και δια γυμνού οφθαλμού- και ότι αυτός είναι ο τομέας στον οποίο πρέπει να εστιάσει η ιταλική ομάδα ενόψει του πρώτου GP του 2025.

Παρότι η φετινή Ferrari SF-25 ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της άκρως ανταγωνιστικής (μετά τον Αύγουστο) περσινής SF-24, έχει μια σειρά από πολύ σημαντικές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις. Μία από τις σημαντικότερες είναι η αλλαγή της γεωμετρίας της εμπρός ανάρτησης από push-rod σε pull-rod για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια.

Παρότι ο Λιούις Χάμιλτον ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων το πρωί της δεύτερης ημέρας του τριημέρου των φετινών χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στο Μπαχρέιν, τα πράγματα εν συνεχεία δεν κύλησαν απροβλημάτιστα για την ιταλική ομάδα.

Ειδικά την τρίτη ημέρα (28/2) η αύξηση της θερμοκρασίας στην πίστα του Σακίρ, μετά από δύο μέρες με αρκετό κρύο, βαριά συννεφιά και ακόμα και βροχές, έβγαλε στην επιφάνεια κάποιες αδυναμίες της νέας SF-25.

Μιλώντας στο κανάλι Sky Italia μετά το τέλος του τριημέρου στο Μπαχρέιν, ο Σαρλ Λεκλέρ δεν είχε μεν τον εκνευρισμό που είχε στο ξεκίνημα του 2023 – αλλά κι από την άλλη δεν πετούσε και στα σύννεφα.

Ίσως διότι είδε μεγαλύτερη διαφορά από τη McLaren από όση περίμενε στις συστοιχίες γύρων, αλλά σίγουρα διότι ο ίδιος και ο Λιούις Χάμιλτον έχουν μπροστά τους δύο εβδομάδες στον προσομοιωτή του Μαρανέλο για να καταφέρουν να βρουν τις ρυθμίσεις της SF-25.

Ο Σαρλ Λεκλέρ στο γκαράζ της Ferrari στις δοκιμές εξέλιξης της F1 στο Μπαχρέιν SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Μονεγάσκος, λοιπόν, είπε ότι το νέο ιταλικό μονοθέσιο είναι ένα cavallino που πρέπει να τιθασευτεί, να ρυθμιστεί αρμονικά πάνω στα -παρεμφερή- οδηγικά στιλ του Λεκλέρ και του Χάμιλτον.

Βλέπουμε τους αριθμούς που περιμέναμε, ακόμα κι αν χθες [27/2] το απόγευμα και σήμερα [28/2] είχαμε λίγη παραπάνω δυσκολία να διαχειριστούμε την ισορροπία. Οπότε έχουμε ακόμα κάποια πράγματα που πρέπει να κάνουμε”, είπε ο 26χρονος.

Χωρίς αμφιβολία ο καιρός έπαιξε σημαντικό ρόλο αυτές τις μέρες, όχι μόνο από άποψη θερμοκρασιών αλλά και λόγω του ανέμου. Θα περίμενα λίγο περισσότερο πριν κάνω προβλέψεις. Προς το παρόν δουλεύουμε σκληρά για να βελτιώσουμε την ισορροπία, πασχίσαμε λίγο τις δύο τελευταίες μέρες και εκεί είναι που εστιάζουμε την προσοχή μας.

Είναι λίγο δύσκολο να επιβεβαιώσω την αίσθηση [από το αυτοκίνητο] διότι δεν πιστεύω ότι έχω οδηγήσει ποτέ στην πίστα του Σακίρ με τέτοιο κρύο. Υπήρξε επίσης βροχή, οι θερμοκρασίες δεν ήταν αυτές που έχουμε συνηθίσει, οπότε οι συγκρίσεις με άλλα χρόνια είναι πολύ δύσκολες”.

Σε ερώτηση αν φεύγει ικανοποιημένος από το Μπαχρέιν, ο Λεκλέρ απάντησε: “Προτιμώ να περιμένω πριν προχωρήσω σε συμπεράσματα. Ακόμα κι από πλευράς ιεραρχίας είναι δύσκολο να πούμε, διότι δεν γνωρίζουμε τα φορτία καυσίμου που έχουν οι άλλοι. Η McLaren δείχνει να είναι ένα αρκετά δυνατό αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή, αλλά είναι πολύ νωρίς για να είμαστε σίγουροι.

Υπάρχουν ακόμα πολλές αβεβαιότητες, οπότε πρέπει να διαβάζουμε τους χρόνους με προσοχή. Παρόλα αυτά, ήταν πολύ σημαντικό για εμάς να καταλάβουμε πού υστερούμε σε σχέση με εκείνους, αλλά και σε σχέση με την αίσθηση που αποκομίζω εγώ.

Πρέπει να αφοσιωθούμε στους εαυτούς μας και να μην παγιδευθούμε στην αρχική κατάταξη δυναμικότητας που νομίζουμε ότι βλέπουμε, διότι δεν ξέρουμε τίποτα ακόμα. Υπάρχουν ακόμα πολλά ερωτηματικά, αλλά μάθαμε πολλά σε αυτές τις πρώτες δοκιμές. Και αυτά αναμφίβολα θα μας βοηθήσουν να βρούμε το σωστό ‘παράθυρο’ απόδοσης για τον πρώτο αγώνα”, κατέληξε ο Μονεγάσκος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ