Η Ferrari δεν αποκλείει νέο μηχανικό και άλλες αλλαγές για τον Χάμιλτον ενόψει του 2026

Η σχέση του Λιούις Χάμιλτον με τον μηχανικό του Ρικάρντο Αντάμι στην πρώτη του σεζόν με τη Scuderia ήταν συχνά δύσκολη και αμήχανη, αν όχι προβληματική, με αποτέλεσμα η ιταλική ομάδα να εξετάζει ακόμα και έναν νέο επικεφαλής μηχανικό μεταξύ των αλλαγών που συζητά με τον Βρετανό επτάκις πρωταθλητή για τη σεζόν του 2026.
Ο 40χρονος Λιούις πέρασε μια αρκετά δύσκολη σεζόν το 2025 με τη Ferrari, ολοκληρώνοντας το πρωτάθλημα οδηγών στην έκτη θέση -σχεδόν 100 βαθμούς πίσω από τον team-mate του, Σαρλ Λεκλέρ- και αποτυγχάνοντας να ανέβει έστω και μία φορά στο βάθρο των GP. Μοναδική ευχάριστη στιγμή ήταν η νίκη του στο Sprint της Κίνας.
Ένα μεγάλο μέρος των δυσκολιών του Χάμιλτον αποδόθηκε στην προβληματική SF-25, ένα μονοθέσιο που στέρησε ακόμη και από τον Leclerc τη δυνατότητα για μία νίκη και άφησε τη Ferrari στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Μέσα σε αυτές τις δυσκολίες, υπήρξαν αρκετά περιστατικά κατά τη διάρκεια της σεζόν που πέρασε κατά τα οποία ο Χάμιλτον φάνηκε να έχει έντονες ανταλλαγές απόψεων με τον μηχανικό του, Ρικάρντο Αντάμι.
Ο πολύπειρος Αντάμι υπήρξε στο παρελθόν μηχανικός του Σεμπάστιαν Φέτελ και του Κάρλος Σάινθ -μεταξύ άλλων- στη Ferrari, αλλά η “χημεία” του με τον Χάμιλτον μόνο ως αρμονική δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
Συνεπώς, ο διευθυντής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο ακόμα και αλλαγής μηχανικού του Βρετανού. “Πρέπει να βελτιώσουμε τη συνεργασία μας”, παραδέχθηκε ο Γάλλος. “Πρέπει να προσπαθήσει να πάρει περισσότερα από το μονοθέσιο που έχει. Κάθε λεπτομέρεια μετράει.
Έχει να κάνει και με το να κατανοούμε καλύτερα ο ένας τον άλλον. Γνωρίζουμε πλέον καλύτερα τι χρειάζεται και τι θέλει ο Λιούις, όπως το γνωρίζουμε και από την άλλη πλευρά του γκαράζ [του Λεκλέρ]. Κι εγώ ο ίδιος πρέπει να καταλάβω καλύτερα τι θέλει”.
Ο Βασέρ απέφυγε να αποκαλύψει αν αυτό σημαίνει αλλαγή ρόλου για τον Αντάμι ή το ενδεχόμενο ο Χάμιλτον να αποκτήσει νέο μηχανικό αγώνα, αλλά παραδέχθηκε πως “εξετάζουμε όλες τις επιλογές”.
Ο διοικητής της ιταλικής ομάδας παραδέχθηκε επίσης ότι “υποτίμησε” τη μετάβαση του Χάμιλτον από τη Mercedes στη Ferrari, μέρος της οποίας ήταν και η λήξη της συνεργασίας του με τον επί 12 χρόνια μηχανικό του, Πίτερ Μπόνινγκτον.
“Υποτίμησα το μέγεθος της αλλαγής” είπε ο Βασέρ. “Για 20 χρόνια ήταν συνδεδεμένος με τον κόσμο της Mercedes. Για εκείνον, όλα ήταν διαφορετικά: κουλτούρα, μέθοδοι, λογισμικό, εξαρτήματα, άνθρωποι.
Και όταν δεν είσαι στο απόλυτο επίπεδο σε κάθε τομέα, χάνεις δέκατα. Η διαφορά ανάμεσα στην πέμπτη και τη 15η θέση φέτος ήταν ελάχιστη”, κατέληξε ο Γάλλος.