FORMULA 1

H Ferrari μετέθεσε για το νέο έτος τα συμβόλαια των Λεκλέρ και Σάινθ

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
Οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ στη διάρκεια του GP του Κατάρ 2023 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ διαβεβαίωσε τους Ιταλούς δημοσιογράφους ότι οι νέες συμφωνίες με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ θα υπογραφούν πριν το ξεκίνημα της επόμενης σεζόν (αρχές Μαρτίου 2024). Νέες πληροφορίες για τριετές συμβόλαιο με τον Μονεγάσκο και διετές με τον Ισπανό.

Τα συμβόλαια και των δύο οδηγών του Μαρανέλο λήγουν στο τέλος του 2024, και παρότι η Ferrari σκόπευε να ανακοινώσει τη φερόμενη πολυετή νέα συμφωνία της με τον Σαρλ Λεκλέρ την παραμονή των Χριστουγέννων κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί. Πλέον οι επίσημες ανακοινώσεις -σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο- των νέων συμβολαίων του Μονεγάσκου και του Κάρλος Σάινθ θα γίνουν από το νέο έτος.

Ο Βασέρ διευκρίνισε ότι ο λόγος της καθυστέρησης ήταν η πυρετώδης προσπάθεια της Ferrari να βελτιώσει τη SF-23 στο τέλος της σεζόν του 2023 και, κατ’ επέκταση, η διεκδίκηση της δεύτερης θέσης του πρωταθλήματος κατασκευαστών απέναντι στη Mercedes. Μέσα σε όλα αυτά, δεν υπήρχε χρόνος να ολοκληρωθούν όλες οι λεπτομέρειες των νέων συμβολαίων.

Παρόλα αυτά, ο Γάλλος είπε με βεβαιότητα ότι οι Λεκλέρ-Σάινθ θα μείνουν στη Scuderia και μετά το 2024. Για τον πρώτο δεν υπήρχε σχεδόν καμία αμφιβολία, αλλά για τον Σάινθ οι πρόσφατες πληροφορίες ανέφεραν ότι υπήρξε ρήξη στις διαπραγματεύσεις διότι ο Ισπανός επιθυμούσε τουλάχιστον διετές συμβόλαιο, ενώ η Ferrari του προσέφερε μονοετές με την οψιόν ακόμη ενός χρόνου.

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, στο GP του Κατάρ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Οι Ισπανοί δημοσιογράφοι πίεσαν τον Βασέρ για απαντήσεις κατά τη διάρκεια του Χριστουγεννιάτικου γεύματος της Scuderia με τους δημοσιογράφους, και ο Γάλλος απάντησε: “Όπως γνωρίζετε, [οι Λεκλέρ-Σάινθ] έχουν συμβόλαιο μαζί μας μέχρι το τέλος του 2024, που σημαίνει ότι έχουμε ορισμένους μήνες μπροστά μας. Φέτος η Mercedes ανανέωσε τα συμβόλαιά της με τους δύο οδηγούς της για το 2024 στο τέλος του Αυγούστου.

Οπότε πιστεύω πως έχουμε ακόμα εβδομάδες και μήνες μπροστά μας. Ένα χρόνο πριν, σας είχα πει ότι θα προσπαθούσα να πάρω μια απόφαση μέχρι το τέλος αυτής της χρονιάς, αλλά πρέπει να παραδεχθώ ότι η τελευταία περίοδος της χρονιάς ήταν πολύ απαιτητική.

Συναντηθήκαμε και ξεκινήσαμε τις συζητήσεις μας, αλλά είμαστε λίγο πίσω από το αρχικό μας πλάνο. Δεν το λογαριάζω ως πρόβλημα σε καμία περίπτωση. Θα λάβουμε την απόφασή μας σύντομα”, πρόσθεσε ο Βασέρ. Και σε ερώτηση αν τα νέα συμβόλαια θα υπογραφούν πριν αρχίσει η επόμενη σεζόν, απάντησε πως “αυτός είναι ο στόχος”.

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
Κάρλος Σάινθ, GP Κατάρ 2023 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Πάντως, πρέπει να σημειώσουμε ότι ο Κάρλος Σάινθ έχει κομβικό ρόλο στο μεταγραφικό παζλ του 2025, καθώς το όνομά του ακούγεται για τις μισές ομάδες του σπορ - από τη Sauber και την Alpine νωρίτερα φέτος μέχρι τη McLaren και την Aston Martin τελευταία. Και πολλοί είναι που υποστηρίζουν ότι μπορεί να επιλέξει έναν διαφορετικό δρόμο αν η Scuderia επιλέξει να δώσει την προτεραιότητα στον Λεκλέρ τα προσεχή χρόνια.

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
Ο Σαρλ Λεκλέρ στο γκαράζ της Scuderia Ferrari SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Ο Βασέρ ρωτήθηκε για το θέμα αυτό, και απάντησε: Θυμάμαι πολύ καλά πως έναν χρόνο πριν σε αυτήν ακριβώς την αίθουσα δέχθηκα πολλές ερωτήσεις για το θέμα αν ‘ο Σαρλ θα είναι Νο1 και ο Κάρλος Νο2 οδηγός στην ομάδα’. Δείξαμε όμως σε αρκετές περιπτώσεις ότι διασφαλίζουμε ότι και οι δύο οδηγοί μας λαμβάνουν την ίδια μεταχείριση. Νομίζω ότι η Σιγκαπούρη ήταν το τέλειο παράδειγμα.

Εκεί ο Σαρλ συμφώνησε να εκκινήσει με τη μαλακή γόμα για να καταφέρει να περάσει τον Ράσελ και να ελέγξει το ρυθμό του, μόνο και μόνο για να βοηθήσει τον Κάρλος. Έχουμε δύο οδηγούς που κάνουν καλή δουλειά. Ο Κάρλος ήταν πολύ δυνατός μετά τις διακοπές του καλοκαιριού με δύο εξαιρετικά διήμερα στη Μόντσα και στη Σιγκαπούρη, και αυτό αποδείχθηκε κίνητρο για τον Σαρλ όπως είδαμε στο τέλος της σεζόν.

Θα συνεχίσουμε σε αυτή την κατεύθυνση. Δεν θέλω να έχω έναν καλό οδηγό και έναν δεύτερου επιπέδου, έχουμε δύο αυτοκίνητα και δύο πολύτιμους οδηγούς και πιστεύω πως μία από τις θετικές πτυχές της σεζόν ήταν η απόδοση του Κάρλος και του Σαρλ. Πρακτικά έφεραν στην ομάδα τους ίδιους βαθμούς, με μια μικρή διαφορά, και θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι”, κατέληξε ο Φρεντ Βασέρ.

TAGS FORMULA 1 F1 SCUDERIA FERRARI FERRARI ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ