FORMULA 1

H Ferrari μετέθεσε για σήμερα (17/7) το ντεμπούτο της “νέας” SF-25 στο Μουτζέλο -Οι πρώτες εικόνες

AP Photo/Darko Bandic

Η Scuderia ανέβαλλε τη χθεσινή πρεμιέρα του βαρέως ανασχεδιασμένου της μονοθεσίου για σήμερα (Πέμπτη 17/7), όπου θα κριθεί η αποτελεσματικότητα της ολοκαίνουριας πίσω ανάρτησης σε συνδυασμό με τη μεγάλη αεροδυναμική αναβάθμιση που παρουσίασε στο τέλος Ιουνίου στο GP Αυστρίας.

Με τα δύο αυτά στάδια -εκτεταμένου ανασχεδιασμού και αλλαγής της γεωμετρίας της πίσω ανάρτησης- η Scuderia Ferrari φιλοδοξεί να λύσει το μεγάλο δομικό πρόβλημα του πίσω μέρους της SF-25, που την έχει κρατήσει μακριά από τις νίκες στο πρώτο μισό του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.

Η ιταλική ομάδα χρησιμοποιήσε, για τη σημερινή δοκιμή στην πίστα του Μουτζέλο, τη δεύτερη ημέρα “σκοπών κινηματογράφησης” που δικαιούται κάθε ομάδα μέσα στη σεζόν για να μπει με το τρέχον μονοθέσιό της στην πίστα. Κατά τη διάρκεια της ημέρας αυτής υπάρχει περιορισμός καλυφθήσας απόστασης 200 χιλιομέτρων.

Στον ανασχεδιασμό της νέας πίσω ανάρτησης εργάζεται εδώ και μήνες η τεχνική ομάδα του Μαρανέλο, υπό την ηγεσία του τεχνικού διευθυντή Λοΐκ Σερά. Στόχος τους είναι να καταφέρουν να ρυθμίζουν το δάπεδο της SF-25 σε πιο μικρή απόσταση από το έδαφος, ώστε να αποδίδει τα μέγιστα η αεροδυναμική του μονοθεσίου. Κάτι που δεν μπορούσαν να κάνουν στα περισσότερα φετινά αγωνιστικά τριήμερα.

Στο κόκπιτ της βαρέως ανανεωμένης SF-25 βρίσκεται σήμερα ο Σαρλ Λεκλέρ, εμπρός στα μάτια αρκετών τιφόζι που έχουν συγκεντρωθεί στις πλευρές της πίστας του Μουτζέλο. Από τους γύρους του Μονεγάσκου θα προκύψουν οι πρώτες δικές του εντυπώσεις, καθώς και τα πρώτα δεδομένα της τηλεμετρίας, για τη λειτουργία και απόδοση της νέας ανάρτησης.

Χθες στην πίστα του Μουτζέλο μπήκε για λίγους γύρους και ο οδηγός δοκιμών της Scuderia, Αντόνιο Τζιοβινάτσι – αλλά με την παλιά ανάρτηση της SF-25. Στόχος της ομάδας ήταν να συλλέξει (με την παλιά ανάρτηση πάντα) τα δεδομένα που χρειάζεται για να αντιπαραβάλλει με τα σημερινά του Λεκλέρ – καθώς και με εκείνα που θα προκύψουν από τον Λιούις Χάμιλτον όταν ο Βρετανός ολοκληρώσει, το απόγευμα, τους δικούς του γύρους με το “νέο” cavallino.

Τέλος, στην πίστα του Μουτζέλο γυρίζει σήμερα κι άλλο ένα μονοθέσιο της Ferrari, η προπέρσινη SF-23. Για τα μονοθέσια δύο ετών και πάνω δεν υφίσταται περιορισμός δοκιμών ή αριθμού χιλιομέτρων, συνεπώς αυτή είναι μια ευκαιρία για να εμπλουτίσουν την εμπειρία τους με τη Ferrari τόσο ο Τζιοβινάτσι όσο και δύο ακόμα οδηγοί δοκιμών της Scuderia, ο Γκουάνιου Τσόου και ο Αντόντιο Φουόκο.

Η Ferrari είναι μεν δεύτερη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά τον 12ο από τους 24 φετινούς αγώνες, αλλά με τους λιγότερους από τους μισούς βαθμούς από τη McLaren. Αντίστοιχα και οι Λεκλέρ-Χάμιλτον έχουν μείνει πολύ μακριά από τους Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις στη βαθμολογία των οδηγών. Το όνειρο των τίτλων μοιάζει πια ουτοπικό, αλλά για τα ιδιαίτερα δεδομένα που ισχύουν για τη Ferrari θα είναι πολύ σημαντικό να επιστρέψει φέτος στις νίκες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ