FORMULA 1

Formula 1: Ο Φερστάπεν ταχύτερος ξανά στις τρίτες δοκιμές στο GP Μονακό, ατύχημα του Χάμιλτον

Ο Μαξ Φερστάπεν στο GP του Μονακό
Ο Μαξ Φερστάπεν στο GP του Μονακό © 2023 LUCA BRUNO / AP IMAGES

Ο Μαξ Φερστάπεν ηγήθηκε το 1-2 της Red Bull Racing στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μονακό, με ενάμισι δέκατο διαφορά από τον τρίτο Λανς Στρολ της Aston Martin. Στις μπαριέρες της Μιραμπό ο Χάμιλτον, διέκοψε πρόωρα τις δοκιμές στο τέλος τους.

Ο Λιούις Χάμιλτον έχασε τον έλεγχο της ουράς της βαρέως ανασχεδιασμένης Mercedes W14 στη στροφή Μιραμπό (στην πρώτη από τις δύο φουρκέτες μετά το καζίνο) και προσέκρουσε μεταπωικά στις μπαριέρες. Ο Βρετανός βρισκόταν σε αρκετά γρήγορο γύρο μέχρι εκείνη τη στιγμή, καθώς είχε σημειώσει το ταχύτερο πέρασμα από το πρώτο τμήμα της πίστας.

Μετά το τέλος των δοκιμών, επίσης, επεβλήθη στη Mercedes πρόστιμο 600 ευρώ διότι ο Χάμιλτον είχε ξεπεράσει το όριο 60 km/h στη γραμμή των πιτς, με ταχύτητα 65,2 km/h.

Κατά συνέπεια, όταν ο επτάκις πρωταθλητής διέκοψε με το ατύχημά του οριστικά και πρόωρα την τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του 6ου φετινού GP της Formula 1, διέκοψε και τους γρήγορους γύρους αρκετών οδηγών και κανείς δεν είχε πια την ευκαιρία να εκθρονίσει τις Red Bull από τις δύο πρώτες θέσεις.

Οι ελεύθερες δοκιμές του GP Μονακό
Οι ελεύθερες δοκιμές του GP Μονακό

Οι Πέρεζ και Στρολ ήταν οι μόνοι που ακολούθησαν τον Φερστάπεν με χρόνο κάτω από 1:13, καθώς ο τέταρτος Κάρλος Σάινθ έμεινε με τη Ferrari SF-23 σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Ολλανδό.

Στο πρώτο ημίωρο οι Φερστάπεν-Πέρεζ-Σάινθ, και περιστασιακά και ο Αλόνσο, εναλλάσονταν στην κορυφή, αλλά στο τέλος ο Ισπανός της Aston Martin έχασε την ευκαιρία να γράψει τον ταχύτερό του γύρο με τη μαλακή γόμα, καθώς ο γύρος του διακόπηκε από την ακινητοποίηση της Haas του Κέβιν Μάγκνουσεν στην Πορτιέ, και από την περίοδο εικονικού οχήματος ασφαλείας που ακολούθησε. Έτσι, ο Αλόνσο έμεινε 14ος και σχεδόν 8 δέκατα μακριά από τον Στρολ με την έτερη AMR23.

Ο Σαρλ Λεκλέρ έμεινε στη 7η θέση, πίσω από τις McLaren του Λάντο Νόρις και Alpine του Πιέρ Γκασλί, λέγοντας ότι είχε προβλήματα αστάθειας της SF-23 στο σικέιν της πισίνας - που τον ανάγκαζαν να σηκώνει γκάζι στο σημείο για να κρατήσει την πρόσφυση του cavallino.

Ο Χάμιλτον έχασε την ευκαιρία στο τέλος να βελτιώσει την 8η θέση του, ενώ τον ακολούθησε ο Εστεμπάν Οκόν που έχασε σχεδόν 20 λεπτά στο γκαράζ νωρίς λόγω απώλειας ισχύος του κινητήρα της Alpine A523.

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ