X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Όστιν: Θρίαμβος Φερστάπεν στις ΗΠΑ, μεγάλωσε τη διαφορά του από τον Χάμιλτον

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο μεγάλος νικητής στο GP του Όστιν και αύξηση τη διαφορά από τον Λιούις Χάμιλτον ο οποίος τερμάτισε δεύτερος με τρίτο τον Πέρες.

Όπως ήταν αναμενόμενο η νίκη στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών, στο Όστιν του Τέξας, για τον 17ο φετινό γύρο της Formula 1, κρίθηκε στη στρατηγική και στη διαφύλαξη των ελαστικών.

Ο Φερστάπεν έχασε την πρωτοπορία στην εκκίνηση, αλλά την ανέκτησε μπαίνοντας πρώτος (undercut) για το πρώτο από τα δύο του πιτ-στοπ. Και, τέλος, τη διατήρησε παρότι στους 18 τελευταίους γύρους ο Χάμιλτον τον πλησίαζε με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά.

Το βάθρο έκλεισε ο Σέρχιο Πέρεθ με την έτερη RB-Honda, ενώ στη μάχη των Ferrari και McLaren νικητής βγήκε ο Σαρλ Λεκλέρ της Scuderia, τερματίζοντας τέταρτος, εμπρός από τους Ντάνιελ Ρικιάρντο (McLaren), Βάλτερι Μπότας (Mercedes), Κάρλος Σάινθ (Ferrari) και Λάντο Νόρις (McLaren) που έκλεισαν την οκτάδα.

Ο Χάμιλτον πήρε το προβάδισμα του αγώνα στην εκκίνηση, αλλά ο Φερστάπεν κατάφερνε να μείνει σε διαφορά μικρότερη του δευτερολέπτου μέχρι το πρώτο του πιτ-στοπ. Ο Ολλανδός μπήκε νωρίτερα για να κάνει το undercut, και δεδομένου ότι ο Λιούις μπήκε τρεις γύρους αργότερα το κατάφερε. Έτσι ο Μαξ πήρε την πρωτοπορία του αγώνα στο δεύτερο stint, με διαφορά 8 δευτερολέπτων από τον Άγγλο.

Με λίγο πιο φρέσκα ελαστικά, ο Χάμιλτον μείωσε λίγο τη διαφορά του από τον Φερστάπεν - ώσπου στον 40ό γύρο ο Ολλανδός έκανε το δεύτερο πιτ-στοπ του. Η Mercedes αποφάσισε, τότε, να μην απαντήσει άμεσα, αλλά να αφήσει τον Χάμιλτον στην πίστα για 8 γύρους ακόμα, με στόχο ο πρωταθλητής να έχει στο τέλος πιο φρέσκα ελαστικά για να επιχειρήσει να περάσει τον Μαξ μέσα στην πίστα.

Όταν έκανε τη δεύτερη στάση του και ο Χάμιλτον, γύρισε στην πίστα 7,8'' πίσω από τον Ολλανδό - και ξεκίνησε την λυσσαλέα του επίθεση. Την ίδια στιγμή, ο Μαξ προσπαθούσε να προφυλάξει τα ελαστικά του για το τέλος, και έτσι πέντε γύρους πριν την καρό σημαία ο Χάμιλτον βρέθηκε 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τη RB-Honda.

Παρόλα αυτά, φάνηκε ότι ο Ολλανδός είχε κάνει σπουδαία δουλειά στην προστασία της γόμας. Ο Χάμιλτον τον έφτασε σε απόσταση DRS, κάτω από δευτερόλεπτο, αλλά ο Ολλανδός -χωρίς να κάνει το παραμικρό λάθος- κατάφερε να μην φτάσει να απειληθεί ποτέ από τον Άγγλο μέχρι τον τερματισμό.

O Σέρχιο Πέρεθ έκανε μοναχικό αγώνα στην 3η θέση, με εξαίρεση το πρώτο πιτ-στοπ που μπήκε νωρίτερα από τον Χάμιλτον για να τον απειλήσει και με δεύτερο undercut (μετά του Φερστάπεν). Εξίσου κυρίαρχος της μάχης των μέσης δυναμικής ομάδων ήταν και ο Σαρλ Λεκλέρ, που είχε οικοδομήσει από νωρίς διαφορά από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο και δεν απειλήθηκε από το undercut του Αυστραλού στο πρώτο πιτ-στοπ.

Ανάμεσα στις Ferrari και τις McLaren βρέθηκε ο Βάλτερι Μπότας, που ανελίχθηκε έχοντας εκκινήσει από την 9η θέση λόγω αλλαγής του κινητήρα V6 Turbo.

Ο πρώτος από τους τελευταίους πέντε αγώνες της μάχης των Φερστάπεν και Χάμιλτον για το φετινό πρωτάθλημα έρχεται σε δύο εβδομάδες, με το GP του Μεξικού.

Η τελική κατάταξη του αγώνα

TAGS FORMULA 1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ ΒΑΛΤΕΡΙ ΜΠΟΤΑΣ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ MERCEDES F1 RED BULL MCLAREN FERRARI ALPINE ALPHA TAURI ASTON MARTIN WILLIAMS GP ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ