FORMULA 1

Formula 1, GP ΗΠΑ: Ο Φερστάπεν στην κορυφή στις τρίτες δοκιμές του Όστιν, με τρία δέκατα διαφορά από τον Λεκλέρ

Formula 1, GP ΗΠΑ: Ο Φερστάπεν στην κορυφή στις τρίτες δοκιμές του Όστιν, με τρία δέκατα διαφορά από τον Λεκλέρ
AP

Μετά την κυριαρχία της Ferrari την πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ στο Τέξας, ο Μαξ Φερστάπεν σήμερα ανέβηκε στην κορυφή στην τρίτη περίοδο – με χρόνο περίπου δύο δέκατα ταχύτερο του χθεσινού του Σαρλ Λεκλέρ.

Οι τρίτες ελεύθερες δοκιμές στο Όστιν ήταν και οι πιο καθοριστικές μέχρι στιγμής του διημέρου, δεδομένου ότι χθες στην πρώτη περίοδο έκαναν το ντεμπούτο τους πολλοί πρωτοεμφανιζόμενοι οδηγοί, ενώ στη δεύτερη η πλειοψηφία τους έκανε δοκιμές των πειραματικών ελαστικών της Pirelli για το 2023.

Όμως, τα πράγματα δεν πηγαν καλά για τον Σαρλ Λεκλέρ: αρχικά έγινε γνωστό ότι ο Μονεγάσκος πρόκειται να δεχθεί ποινή 10 θέσεων στην αυριανή εκκίνηση, έπειτα από απόφαση της Ferrari να αλλάξει τον κινητήρα V6 και το Turbo της μονάδας ισχύος του.

Έπειτα, ένα πρόβλημα του μονοθεσίου τον κράτησε στα πιτς στην τρίτη περίοδο δοκιμών, και έτσι δεν του επέτρεψε να συγκεντρώσει πολύτιμα δεδομένα σε συστοιχίες γύρων με βαρύ φορτίο καυσίμου - δεδομένα που θα του ήταν κρίσιμα προκειμένου στο GP της Κυριακής (23/10, 22:00) να καταφέρει να διαχειριστεί καλά τα ελαστικά του και να ανελιχθεί στην κατάταξη.

Αντίθετα, τόσο ο Μαξ Φερστάπεν όσο και ο Κάρλος Σάινθ κατάφεραν να συγκεντρώσουν τα δεδομένα αυτά, ενόψει του αγώνα. Ο Ολλανδός, μάλιστα, ήταν στο τελευταίο 15λεπτο ο ταχύτερος στον ένα γύρο της προσομοίωσης των κατατακτήριων, μετά από αλλεπάλληλους ταχύτερους γύρους των πρωτοπόρων, με τελική διαφορά 0,32'' από τον Λεκλέρ και 0,45'' από τον Σάινθ.

Formula 1, GP ΗΠΑ: Ο Φερστάπεν στην κορυφή στις τρίτες δοκιμές του Όστιν, με τρία δέκατα διαφορά από τον Λεκλέρ

Αλλά ακόμα και στον έναν γύρο με τη μαλακή γόμα, τα πράγματα δεν έδειξαν και τόσο καλά για τη Scuderia στην πίστα του Όστιν που δεν είναι και τόσο ευγενική προς τα ελαστικά - καθώς ο Λεκλέρ είπε στη ραδιοεπικοινωνία ότι αυτά τα ελαστικά "είναι στην απόδοση που πρέπει μόνο για έναν γύρο".

Για μία ακόμη φορά, όπως και χθες, παρατηρήθηκαν πολύ έντονα και πολλαπλά γλιστρήματα την πλειοψηφίας των οδηγών στην άσφαλτο του Όστιν. Ο Φερστάπεν είχε σε έναν γρήγορο γύρο του στο τέλος ένα γλίστρημα στη στροφή 1 και έπειτα μια εκτίναξη της ουράς στην τελευταία στροφή.

Ο Λεκλέρ στην τελευταία στροφή είχε μια τεταμένη στιγμή πολύ έντονης υποστροφής, ενώ τα πράγματα ήταν χειρότερα για τη Mercedes.

Ο Τζορτζ Ράσελ είχε μια στιγμή πολύ έντονης υποστροφής στη στροφή 1, και ο Λιούις Χάμιλτον συχνά γλιστρήματα υπερστροφής και υπερβάσεις του ορίου των κερμπς. Παρόλα αυτά, ο επτάκις πρωταθλητής βρέθηκε στην 5η θέση, και κοντά στη Red Bull του Πέρεζ και τη Ferrari του Σάινθ.

Αντίθετα, ο Ράσελ έμεινε μακριά, στην 7η θέση, πίσω από τον Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine A522. Ο Ισπανός είχε μια αγχωτική στιγμή στα γρήγορα εσάκια του Όστιν όταν συνάντησε τον Πέρεζ, που κινούνταν πολύ αργά - μια στιγμή για την οποία ο Μεξικανός απολογήθηκε στον Ισπανό αργότερα.

Τέλος, μηχανικά προβλήματα αντιμετώπισαν τόσο ο Ντάνιελ Ρικιάρντο -με τα φρένα- της McLaren όσο και ο Μικ Σουμάχερ -με το σύστημα μετάδοσης- της Haas. Ακόμα χειρότερα, ο Γκουάνιου Τσόου της Alfa Romeo έκανε μόλις τρεις γύρους, λόγω μηχανικού προβλήματος που τον καθήλωσε στο γκαράζ της ομάδας.

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL FERRARI GP ΗΠΑ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ