X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ

Formula 1: Επιφυλακτικός ο Φερστάπεν για τη νίκη στη Τζέντα από τη 15η θέση της εκκίνησης

Ο Μαξ Φερστάπεν AP IMAGES

Παρότι σε όλες τις ελεύθερες δοκιμές του GP Σαουδικής Αραβίας η Red Bull RB19 του ήταν ολοκληρωτικά κυρίαρχη, ο Μαξ Φερστάπεν δεν θέλησε να παρασυρθεί σε μεγάλα λόγια περί νίκης στον αυριανό αγώνα, μετά την 15η θέση στην οποία ξέμεινε με το μηχανικό πρόβλημα στο Q2 των δοκιμών κατάταξης.

Η RB19 του Μαξ Φερστάπεν έμεινε από ημιαξόνιο στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων, πριν συμπληρώσει έναν γρήγορο γύρο.

Για την ακρίβεια, λίγα δευτερόλεπτα νωρίτερα ο πρωταθλητής είχε ξεκινήσει τον πρώτο του γύρο στο Q2, αλλά ένα δύστροπο τίναγμα της ουράς της Red Bull του κόστισε χρόνο κι ο Μαξ αποφάσισε να ματαιώσει το γύρο του αυτόν.

Σύντομα, είχε μια απότομη και απρόσμενη απώλεια ισχύος, λόγω του προβλήματος στο ένα ημιαξόνιο, που τον ανάγκασε να επιστρέψει αργά στα πιτς και να εγκαταλείψει την προσπάθειά του για απόψε. Έτσι, έμεινε τελευταίος στο Q2, που σημαίνει ότι θα εκκινήσει από την 15η θέση αύριο.

Η ανωτερότητα της RB19 του από κάθε άλλο μονοθέσιο αυτό το τριήμερο δεν είναι καθόλου μικρότερη από την περσινή της RB18 στο GP Βελγίου, στο Σπα, όπου ο Ολλανδός κέρδισε εκκινώντας από την 14η θέση. Για την ακρίβεια, φαντάζει να είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Συνεπώς, εύλογα γεννιέται το ερώτημα αν ο πρωταθλητής μπορεί να κερδίσει αύριο τη δεύτερη φετινή του νίκη. Όμως, ο ίδιος παραμένει λίγο επιφυλακτικός: "Νομίζω ότι το να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τον αγώνα είναι λίγο τραβηγμένο, λόγω της διαχείρισης που πρέπει να κάνουμε στα ελαστικά, και όλοι δείχνουν να πρέπει να οδηγούν με συγκεκριμένο ρυθμό", είπε ο Ολλανδός.

Ο Μαξ συμπλήρωσε πως "αν όλα πάνε καλά στον πρώτο γύρο πιστεύω ότι μπορούμε να ανέβουμε ορισμένες θέσεις", αλλά παραδέχθηκε ότι σε ένα σιρκουί πόλης τα πράγματα κρύβουν περισσότερο ρίσκο από όσο σε μία κανονική πίστα. Και επιπλέον, είπε ότι ως ομάδα "έχουμε καλές ελπίδες (για τη νίκη) με τον Τσέκο (Πέρεζ) να έχει την ευκαιρία να χαθεί στον ορίζοντα".

Και συνέχισε: "Αλλά θα προσπαθήσουμε να ανακτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις μπορούμε. Ξέρω ότι είναι μια μεγάλη σεζόν, και μπορούν να συμβούν πολλά. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ γρήγορο όλο το διήμερο, κάθε φορά που έμπαινα στην πίστα δούλευε πολύ καλά, ένιωθα άνετα. Είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να κερδίσουμε θέσεις".

Τέλος, για το πρόβλημα στο ημιαξόνιο εξήγησε: "Είναι εξαιρετικά ατυχές, και κάτι που δεν καταλαβαίνω διότι δεν είχαμε τέτοιο πρόβλημα μέχρι στιγμής φέτος. Ήταν όλα μια χαρά μέχρι τότε, για να είμαι ειλικρινής. Ένα καλύτερο διήμερο σε σχέση με το Μπαχρέιν, για μένα προσωπικά, σχετικά με την αίσθηση του αυτοκινήτου.

Και νομίζω ότι μπορούσατε να το δείτε αυτό και στις ελεύθερες δοκιμές. Αλλά αυτό δεν έχει και τόση σημασία αν δεν μπορείς να κάνεις τις δοκιμές κατάταξης, σωστά; Οπότε πρέπει να καταλάβουμε τι πήγε στραβά", κατέληξε ο πρωταθλητής.

TAGS ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ GP ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ RED BULL FORMULA 1 F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ