FORMULA 1

Χόρνερ: "Τα μονοθέσια του 2024 θα είναι κλώνοι της Red Bull, οι διαφορές θα κλείσουν"

Red Bull Content Pool
RED BULL CONTENT POOL

Ο διευθυντής της Red Bull Racing Κρίστιαν Χόρνερ λέει ότι τα πράγματα θα δυσκολέψουν εφεξής για την ομάδα του στη Formula 1, διότι οι αντίπαλοί της θα ακολουθήσουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία της RB20 και η τελευταία θα παρουσιάζει όλο και μικρότερα περιθώρια εξέλιξης.

Η ομάδα του Μίλτον Κινς είχε την πολυτέλεια, με τον τρόπο που κύλησε το πρωτάθλημα του 2023, να αφοσιωθεί από πολύ νωρίς φέτος στο σχεδιασμό της RB20 του 2024. Όπως είπε ο Χόρνερ, όμως, τα κέρδη που θα αποκομίζει η ομάδα από την εξέλιξη του μονοθεσίου θα γίνονται όλο και μικρότερα, την ώρα που άλλες ομάδες θα προοδεύουν αλματωδώς υιοθετώντας τις ιδέες της RB19 που κέρδισε 21 από τα 22 GP της σεζόν του 2023.

Μιλώντας για τη νέα RB20, ο Χόρνερ είπε πως θα είναι “μετεξέλιξη και όχι επανάσταση” σε σχέση με την RB19. Όλοι οι τομείς του αυτοκινήτου έχουν τροποποιηθείκαι δεν έχουμε την πολυτέλεια να εφησυχάσουμε. Το αυτοκίνητο είναι η μετεξέλιξη του κεντρικού θέματος. Δεν εφευρίσκουμε πάλι τον τροχό, αυτός ήταν εν πολλοίς ο τεχνικός δρόμος που ακολουθήσαμε τους τελευταίους 12 μήνες”, πρόσθεσε.

Red Bull Content Pool
Η ομάδα της Red Bull Racing πανηγυρίζει στο Μίλτον Κινς τα πρωταθλήματα του 2023 RED BULL CONTENT POOL

Ο Βρετανός είπε ότι οι διαφορές απόδοσης των μονοθεσίων των ομάδων θα περιοριστούν το 2024, και το εξήγησε λέγοντας: “Οι κανονισμοί μένουν σταθεροί, και εμείς φτάσαμε στην κορυφή της καμπύλης [απόδοσης] νωρίτερα από άλλους, οπότε τα οφέλη [από την εξέλιξη του αυτοκινήτου] θα περιορίζονται για εμάς. Έτσι, η απόδοση των ομάδων θα συμπτυχθεί.

Πάντα υπάρχει μια επανεκκίνηση όταν πας στην επόμενη χρονιά, και είμαι σίγουρος πως θα δείτε πολλά περισσότερα αυτοκίνητα που πιθανώς θα μοιάζουν με τη φιλοσοφία της RB19. Αν μείνεις στάσιμος σε αυτή τη δουλειά, τείνεις να μένεις πίσω. Αλλά για εμάς πια τα οφέλη [της εξέλιξης του αυτοκινήτου] ελαχιστοποιούνται”.

Τέλος, ο Χόρνερ στάθηκε και στο μειονέκτημα του περιορισμένου χρόνου στην αεροσήραγγα για τη Red Bull. Ο χρόνος χρήσης της αεροσήραγγας κάθε χρονιά είναι κλιμακωτός και καθορίζεται από την κατάταξη του προηγούμενου πρωταθλήματος: η πρωταθλήτρια έχει τον λιγότερο και η τελευταία ομάδα τον περισσότερο.

Με την έλλειψη περισσότερου χρόνου στην αεροσήραγγα, παρότι κάναμε νωρίς τη μετάβαση [στο μονοθέσιο του 2024], στην πράξη είχαμε περιορισμένο χρόνο σε σχέση με την πλειοψηφία των αντιπάλων μας. Οπότε ήμασταν πολύ σχολιαστικοί και επιλεκτικοί για τη χρήση του χρόνου αυτού στην RB20, η οποία προφανώς θα βασιστεί στις δυνάμεις της RB19”, εξήγησε ο Χόρνερ.

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΧΟΡΝΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ