X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χάμιλτον: "Δεν έχω νιώσει ποτέ λιγότερη εμπιστοσύνη για τη W15"

Lewis Hamilton, 2024 Australian Grand Prix, Friday SAM BLOXHAM/MERCEDES-BENZ AG

Ο Λιούις Χάμιλτον δεν έκρυψε την απογοήτευσή του και ο Τότο Βολφ τον εκνευρισμό του για την αποτυχημένη σημερινή προσπάθεια της Mercedes -στις ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας- να πειραματιστεί με τις ρυθμίσεις που ήλπιζε ότι θα έβγαζαν στην επιφάνεια τη δυναμική της W15.

Ο Χάμιλτον είχε σχετικά ικανοποιητικές δοκιμές στο FP1 του GP Αυστραλίας, 3ου φετινού αγώνα της Formula 1, αλλά στη συνέχεια όλα άρχισαν να παίρνουν την κάτω βόλτα για τον Βρετανό και την ομάδα του Μπράκλεϊ - σε σημείο που ο 39χρονος είπε πως οι σημερινές ήταν οι “χειρότερες δοκιμές μας εδώ και πολύ καιρό”.

Ο Χάμιλτον τερμάτισε στην 18η θέση στο FP2, χωρίς να έχει καταφέρει να κάνει αντιπροσωπευτικό γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα, ενώ ο Τζορτζ Ράσελ ήταν στην 6η θέση της τελικής κατάταξης, επτά δέκατα μακριά από τον ταχύτερο της ημέρας, Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari.

Πέραν των ατυχιών και των περιστάσεων που δεν επέτρεψαν στον Λιούις να κάνει έναν γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα, ο Βρετανός αντιμετώπισε και ένα πρόβλημα προς το τέλος του FP2: το σπάσιμο του ανθρακονημάτινου κάλυμμα των φρένων του εμπρός αριστερού τροχού.

Ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes W15 στις ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας 2024 MERCEDES-BENZ AG

Όμως αυτό που κατέστρεψε τις δοκιμές του στη δεύτερη περίοδο ήταν ότι η Mercedes δοκίμασε κάποιες πειραματικές ρυθμίσεις της W15 με στόχο να βγάλει την επιφάνεια την πλήρη δυναμική της - αλλά το πείραμα όχι μόνο δεν απέδωσε, αλλά έκανε και αρκετά δύστροπο και μη ανταγωνιστικό το μονοθέσιο.

Δεν νιώθω καλά, είχαμε πιθανότατα τις χειρότερες δοκιμές εδώ και πολύ καιρό”, τόνισε ο Λιούις. “Στις πρώτες δοκιμές είχα αρκετά καλή αίσθηση, ένιωθα το αυτοκίνητο καλύτερο από ποτέ, αλλά μετά γινόταν όλο και χειρότερο. Κάναμε ορισμένες μεγάλες αλλαγές για το FP2 και ήταν πολύ δύσκολα. Μετά από αυτές τις δοκιμές, νιώθω τη λιγότερη εμπιστοσύνη από ποτέ για αυτό το αυτοκίνητο. Όμως, υπάρχουν κάποια θετικά από την πρώτη περίοδο”.

Ο Τότο Βολφ, από την πλευρά του, εξήγησε μιλώντας στο αγγλικό δίκτυο Sky Sports F1: Καταφέραμε να κάνουμε πειράματα αλλά δεν καταφέραμε να ξεκλειδώσουμε την απόδοση. Στη δεύτερη περίοδο κάναμε ορισμένες ριζικές αλλαγές ρυθμίσεων στο [αυτοκίνητο του] Λιούις, και αυτό απέτυχε παταγωγώς, αλλά αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε τις δοκιμές αυτές.

Στην άλλη πλευρά [του Τζορτζ Ράσελ] ήταν λίγο καλύτερα, αλλά μας λείπει ακόμα η απόδοση. Σε έναν γύρο μόνο είμαστε λίγο καλύτεροι γενικώς, αλλά δεν ήταν καλά [σήμερα]. Αν πω ότι δεν είμαι εκνευρισμένος, δεν θα είναι η αλήθεια. Σίγουρα είμαστε, διότι προσπαθούμε τόσο πολύ προς όλες τις κατευθύνσεις, αλλά δεν έχουμε καταφέρει να βρούμε εκείνο το 'κλειδί' που θα μας βοηθήσει να μπούμε στη σωστή κατεύθυνση.

Πρέπει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε. Έχουμε δει ότι αυτό το αυτοκίνητο έχει ταχύτητα. Δεν θέλω να κάνω ένα πισωγύρισμα και να πω ότι απλά δεν είμαστε καλοί σε αυτό το πλαίσιο κανονισμών, διότι διαθέτουμε όλα τα εργαλεία για να λύσουμε τα προβλήματα, και θα το κάνουμε”, κατέληξε ο Τότο Βολφ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ MERCEDES F1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΤΟΤΟ ΒΟΛΦ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ