Εδώ και τώρα VAR

Ο Σάββας Τζιομπάνογλου γράφει για το δεύτερο ημιτελικό με τον Αστέρα Τρίπολης, την πρόκριση του ΠΑΟΚ στο μεγάλο τελικό του κυπέλλου και εξηγεί γιατί στην Τούμπα δεν θέλουν τα διαιτητικά λάθη ούτε και όταν τους ευνοούν.

Ο ΠΑΟΚ δεν ήταν καλός στον δεύτερο ημιτελικό του Κυπέλλου με τον Αστέρα Τρίπολης. Το γεγονός άλλωστε ότι έμεινε άσφαιρος, χωρίς γκολ, απέναντι σε ελληνική ομάδα για πρώτη φορά μετά από 63 αγώνες τα λέει όλα. Από το Νοέμβριο του 2017 και την ήττα από την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ με 1-0, ο Δικέφαλος είχε σκοράρει τουλάχιστον ένα γκολ και το σερί του σταμάτησε στην Τρίπολη.

Στην πραγματικότητα ο ΠΑΟΚ είχε δύο, όλο και όλο, σημαντικές ευκαιρίες. Μια στο τετ-α-τετ του Λημνιού και άλλη μια στο σουτ μέσα από την περιοχή του Ολιβέιρα. Όλες οι άλλες ήταν μόνο ημιτελείς ενέργειες, με πολλά λάθη στην μεσαία γραμμή και δύο ποδοσφαιριστές τους Ζαμπά και Ακπόμ που περισσότερες φορές έπεφταν στο χόρτο, όταν είχαν την μπάλα στα πόδια τους, παρά δημιουργούσαν επικίνδυνες για τον αντίπαλο καταστάσεις.

Ο Λουτσέσκου προσπάθησε να αφήσει έξω από κάθε συζήτηση την κακή απόδοση της ομάδας τους τονίζοντας ότι αυτό που μετρούσε στο δεύτερο ημιτελικό ήταν η πρόκριση και μόνο αυτή και  ο ΠΑΟΚ την πήρε. Ο Μάτος το πήγε ακόμη πιο μακριά, λέγοντας πως το σημαντικό δεν είναι πώς έπαιξε σήμερα η ομάδα του, αλλά το πώς θα παίξει στον τελικό.

Ο Ρουμάνος τουλάχιστον παραδέχθηκε ότι η ομάδα του έπαιξε μόνο για το αποτέλεσμα και πολύ μακριά από τη φιλοσοφία της και τον τρόπο με τον οποίο συνηθίζει να αγωνίζεται. Πράγματι, το σημερινό ήταν ένα από τα λίγα παιχνίδια της φετινής σεζόν που ο ΠΑΟΚ δεν είχε υπέρ του την κατοχή της μπάλας και το μυαλό όλων ήταν περισσότερο στο πώς δεν θα κινδυνεύσει και πολύ λιγότερο στο πώς θα δημιουργήσει.

Το γεγονός ότι ο Πασχαλάκης εκτελούσε με δυνατά βολέ τα ελεύθερα και δεν έπαιζε με τους αμυντικούς του, μαρτυρά ότι ο ΠΑΟΚ στην Τρίπολη θέλησε απλά να διεκπεραιώσει την υπόθεση πρόκριση, χωρίς να έχει κάποιες άλλες ιδιαίτερες φιλοδοξίες από το παιχνίδι. Είτε γιατί στο μυαλό των περισσότερων από τους παίκτες του ήταν νωπές οι μνήμες από τα πανηγύρια της περασμένης Κυριακής για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, είτε γιατί ίσως θεωρούσαν ότι το 2-0 του πρώτου αγώνα στην Τούμπα ήταν αρκετό, σε όλες σχεδόν τις προσωπικές μονομαχίες νικητές ήταν ποδοσφαιριστές του Αστέρα Τρίπολης.

Η ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΑΒΒΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟ VAR

Πάμε τώρα στη διαιτησία του Ευαγγέλου που αδίκησε τον Αστέρα. Αν κάποιοι θεωρούν ότι η δημόσια παραδοχή του Γιώργου Σαββίδη και κατ΄επέκταση του ΠΑΟΚ για το δίκαιο των διαμαρτυριών της ομάδας της Τρίπολης, απέβλεπε μόνο σε επικοινωνιακό όφελος, θα πρέπει να αναρωτηθούν γιατί ο Δικέφαλος φωνάζει για το VAR. Και δεν το κάνει μόνο τώρα μέσω της δήλωσης του γιου του Ιβάν Σαββίδη, αλλά εδώ και χρόνια και μάλιστα σε όλους τους τόνους.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που άνθρωποι του ΠΑΟΚ παραδέχονται ότι υπήρξε σε παιχνίδι τους διαιτητικό λάθος που αδίκησε την αντίπαλη ομάδα. Έχει γίνει και στο παρελθόν και από τον ίδιο τον Ραζβάν Λουτσέσκου. Και δεν είναι σύνηθες τουλάχιστον στην Ελλάδα.

Το να παραδέχεσαι ότι ο διαιτητής αδίκησε τον αντίπαλο σου δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση άλλοθι. Δείχνει, ωστόσο, ότι ο ΠΑΟΚ όχι μόνο δεν επιδιώκει τη διαιτητική εύνοια, αλλά δεν την αποδέχεται κιόλας. Και αυτό, γιατί την ίδια στιγμή απαιτεί την, εδώ και τώρα, χρησιμοποίηση του VAR.

Ο ορισμό του βοηθού Ευθυμιάδη για τον οποίο διαμαρτύρεται ο Αστέρας, ήταν όντως μια λανθασμένη επιλογή. Ωστόσο, η ομάδα της Τρίπολης δεν την ανέδειξε, όσο τουλάχιστον θα έπρεπε πριν το σημερινό αγώνα. Το ίδιο λάθος έκανε πέρυσι και ο ΠΑΟΚ όταν στο ντέρμπι της Τούμπας με την ΑΕΚ είχε οριστεί ο Κομίνης. Με τα γνωστά αποτελέσματα…

ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ

Ο ΠΑΟΚ πλέον έχει μπροστά δύο αγώνες για να κλείσει τη σεζόν. Πρώτα αυτόν με τον ΠΑΣ Γιάννινα, όπου θα κριθεί το αήττητο στο πρωτάθλημα και μετά τον τελικό του κυπέλλου με αντίπαλο την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, στον οποίο θα ψάξει το πρώτο νταμπλ της ιστορίας του. Και οι δύο αγώνες μπορεί να είναι ιστορικοί και αυτό από μόνο του θα δώσει το επιπλέον κίνητρο που θα πρέπει από εδώ και πέρα να βρουν οι ποδοσφαιριστές του Δικεφάλου για να τελειώσουν την χρονιά με απόλυτη επιτυχία.

 
SHARE

Μεγάλωσε στις δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης, στη Σταυρούπολη είναι εντελώς τυχαίο το γεγονός ότι εκεί βρίσκεται και το Δημόσιο Ψυχιατρείo και θεωρεί τον εαυτό του Σταυρουπολίτη αν και εδώ και μερικά χρόνια έχει μετακομίσει στην ανατολική πλευρά της πόλης. Στη δημοσιογραφία τον ώθησε η αγάπη του για τις εφημερίδες. Ξεκίνησε όπως ήταν λογικό στα έντυπα μέσα στα ΣΠΟΡ του ΒΟΡΡΑ, το ΝΤΕΡΜΠΙ και πέρασε 15 ολόκληρα χρόνια γράφοντας στην GOALNEWS διάστημα στο οποίο συνεργάστηκε και με το «ΕΘΝΟΣ». Ο έρωτας του με το ραδιόφωνο ήταν κεραυνοβόλος…Ξεκίνησε από τον REAL FM Θεσσαλονίκης, συνεχίστηκε με τον SENTRA FM και διατηρείται με το SPORT24 RADIO 103,3 και τον ARENA FM 89,4. Παλεύει να εξοικειωθεί με το διαδίκτυο, δεν “τρελαίνεται” για τα social media και έχει πείσει τα δύο παιδιά του ότι είναι σχεδόν…διάσημος.

24MEDIA NETWORK

Ρώτησαν επιτέλους τον DiCaprio αν θα χωρούσε στην πόρτα του Τιτανικού

Έχει μιλήσει η Winslet. Έχει μιλήσει ο Cameron. Έχει μιλήσει η επιστήμη. Ώρα να ακούσουμε και τον ίδιο τον Jack.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

Μεγάλωσε στις δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης, στη Σταυρούπολη είναι εντελώς τυχαίο το γεγονός ότι εκεί βρίσκεται και το Δημόσιο Ψυχιατρείo και θεωρεί τον εαυτό του Σταυρουπολίτη αν και εδώ και μερικά χρόνια έχει μετακομίσει στην ανατολική πλευρά της πόλης. Στη δημοσιογραφία τον ώθησε η αγάπη του για τις εφημερίδες. Ξεκίνησε όπως ήταν λογικό στα έντυπα μέσα στα ΣΠΟΡ του ΒΟΡΡΑ, το ΝΤΕΡΜΠΙ και πέρασε 15 ολόκληρα χρόνια γράφοντας στην GOALNEWS διάστημα στο οποίο συνεργάστηκε και με το «ΕΘΝΟΣ». Ο έρωτας του με το ραδιόφωνο ήταν κεραυνοβόλος…Ξεκίνησε από τον REAL FM Θεσσαλονίκης, συνεχίστηκε με τον SENTRA FM και διατηρείται με το SPORT24 RADIO 103,3 και τον ARENA FM 89,4. Παλεύει να εξοικειωθεί με το διαδίκτυο, δεν “τρελαίνεται” για τα social media και έχει πείσει τα δύο παιδιά του ότι είναι σχεδόν…διάσημος.