ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ

Υπόνοιες αντιγραφής στο νέο λογότυπο της Γιουβέντους

Υπόνοιες αντιγραφής στο νέο λογότυπο της Γιουβέντους

Το νέο λογότυπο της Γιουβέντους δεν προκαλεί αντιδράσεις μόνο σχετικά με την καλαισθησία του, αλλά και σχετικά με το εάν αποτελεί προϊόν... αντιγραφής και μάλιστα από διάσημο άνθρωπο του αθλητισμού.

Το νέο λογότυπο της Γιουβέντους προκαλεί σωρεία αντιδράσεων πριν συμπληρωθούν 24 ώρες από την αποκάλυψή του. Αρνητικές κρίσεις από τους φιλάθλους, θετικές από τους διαφημιστές (το brand φέρεται να εμφάνισε ανάπτυξη 4% σύμφωνα με το Brandtix), ανάμικτες από αρκετό κόσμο.

Υπάρχει ακόμα μία μερίδα ανθρώπων που αντιδρούν σε αυτήν την αλλαγή, για τελείως διαφορετικό λόγο. Ο Ρόμπιν Σόντερλινγκ, ο Σουηδός πρώην τενίστας, ο οποίος είχε φτάσει μέχρι το νο4 της παγκόσμιας κατάταξης το 2010, όταν έφτασε για δεύτερη σερί χρονιά στον τελικό του Ρολάν Γκαρός, έφτιαξε ένα tweet στο οποίο υπάρχει η φωτογραφία από το λογότυπο της εταιρίας του από το 2013 και δίπλα αυτή από το νέο σήμα της Γιουβέντους.

Το στιλ, η τεχνική, τα χρώματα είναι ίδια, με τον 32χρονο να συνοδεύει τις φωτογραφίες με το εξής σχόλιο: "Το νέο σήμα της Γιουβέντους (αυτό στα δεξιά)".

TAGS ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ