Λίγα χρόνια πριν, ούτε που θα περνούσε από το μυαλό του πιο ένθερμου υποστηρικτή της ηλεκτροκίνησης πως ένα μοντέλο -και μάλιστα, όχι από maistream Ευρωπαίο κατασκευαστή- θα “στρογγυλοκαθόταν” στην πρώτη θέση των πωλήσεων.
Ο “καθρέπτης” για τις προσπάθειες των εταιρειών είναι προφανώς οι πωλήσεις των αυτοκινήτων ανά χώρα αλλά και ανά Ήπειρο, οπότε και η “μεγάλη εικόνα” από την εμπορική πορεία των μοντέλων στην Ευρώπη έχει ιδιαίτερη σημασία και ξεχωριστό ενδιαφέρον.
Η επικράτηση της κατηγορίας SUV σε όλα τα μεγέθη, είναι καθολική και αυτό δεν ισχύει μόνο για την Ελλάδα, καθώς αντίστοιχη είναι η εικόνα στις πωλήσεις όλων των αγορών παγκοσμίως.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως τα crossover και τα SUV έχουν κατακλύσει τις αγορές παγκοσμίως και έχουν πάρει μεγάλο κομμάτι της πίτας των πωλήσεων από άλλες κατηγορίες, με μια ακόμα απόδειξη να έρχεται από τις εγχώριες πωλήσεις.
Με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε το 2023 για την Opel στην Ελληνική αγορά. Η Γερμανική εταιρεία σκαρφάλωσε στη 2η θέση των πωλήσεων επιβατικών, διπλασιάζοντας τις ταξινομήσεις της σε σχέση με το 2022 και κατακτώντας μερίδιο αγοράς 7,7%.
Κάποιες παραδόσεις είναι πολύ δύσκολο να “σπάσουν” ειδικά όταν μιλάμε για την αγορά του αυτοκινήτου, όπου η χώρα μας μπορεί να είναι δεκτική σε κάθε τι νέο αλλά δεν παραλείπει να τιμά τις κλασικές αξίες.