
Μητσοτάκης: "Θερμά συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό, η διοργάνωση ήταν άρτια" Μητσοτάκης: "Θερμά συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό, η διοργάνωση ήταν άρτια"
EUROLEAGUE
O Κυριάκος Μητσοτάκης έδωσε συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την κατάκτηση της τέταρτης Euroleague στην ιστορία του ενώ χαρακτήρισε άρτια τη διοργάνωση.
25.05.2026 14:51







































