Δεν είναι μόνο θέμα αεροδυναμικής ή αισθητικής. Η επιλογή των σχεδιαστών να παρουσιάζουν μοντέλα με ανακλινόμενα φώτα εμπρός (κι όπως θα δούμε και πίσω…) έχει και μια πολύ γερή δόση αυταρέσκειας και επίδειξης ικανότητας.
Η Davanti Tyres, έχοντας ολοκληρώσει την 1η πλήρη χρονιά δυναμικής παρουσίας στην ελληνική αγορά, έδωσε διπλό ραντεβού με τους επαγγελματίες του κλάδου των ελαστικών, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
Κάθε εταιρεία έχει τουλάχιστον ένα μοντέλο στην γκάμα της ιστορικά, που έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην εμπορική της υπόσταση, καθώς και στην δημοτικότητά της στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα και εδώ έχουμε τις χαρακτηριστικότερες περιπτώσεις.
Επιστροφή με 70 ιστορικά οχήματα και τα πληρώματά τους στη γραφική και χειμερινή Βυτίνα το Σαββατοκύριακο 2-3 Δεκεμβρίου, για το Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2023, το τελευταίο regularity rally της χρονιάς.
Φέτος, το 51ο Διεθνές Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ, η πιο παραδοσιακή ετήσια Regularity εκδήλωση κλασικών αυτοκινήτων της Λέσχης, διεξήχθη από την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου ως την Κυριακή 1η Οκτωβρίου.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν τα “γλυκά” και τα “ξινά” τους, μόνο που τα δεύτερα σε πολλές περιπτώσεις είναι τόσο πολύ “κραυγαλέα” που ορισμένες θα πλήρωναν για να ξεχαστούν.
Το 1987, το έτος που το ελληνικό μπάσκετ πανηγύριζε το ευρωπαϊκό τρόπαιο, η Nissan παρουσίασε ένα μοντέλο που έμελλε να αποκτήσει όνομα “βαρύ σαν ιστορία” για μεγάλη μερίδα Ελλήνων οπαδών.
Φέτος το Historic Acropolis Regularity Rally θα είναι ένας τριήμερος αγώνας με 27 ειδικές διαδρομές που θα οδηγήσουν τους συμμετέχοντες στο να καλύψουν συνολικά 864 χιλιόμετρα, ανακαλύπτοντας τις ομορφιές της Φθινοπωρινής Ελλάδας.
Σε λίγες μέρες, η περιοχή πέριξ της Λαμίας και του Καρπενησίου, θα γεμίσει ιστορικά αυτοκίνητα που θα ομορφαίνουν τις διαδρομές στο πλαίσιο του 51ου Ράλλυ ΦΙΛΠΑ.