Δυνατά το Facebook για τα τηλεοπτικά της Premier League

Δυνατά το Facebook για τα τηλεοπτικά της Premier League

Το Facebook προσλαβάνει κόσμο ώστε να μπει στον χώρο των ζωντανών μεταδόσεων αθλητικών γεγονότων, με τη συζήτηση για το διαγωνισμό της Premier League που λήγει τον Φεβρουάριο να "φουντώνει".

Το Fcebook εισχωρεί δυναμικά στον χώρο των μεταδόσεων αθλητικών γεγονότων, όπως αποδεικνύει η πρόσληψη του εκτελεστικού διευθυντή του παγκοσμίου δικτύου "Eurosport", Πίτερ Χάτον.

Ο Χάτον αναλαμβάνει ρόλο στον "κολοσσό" των social media περίπου δύο εβδομάδες πριν από την εκπνοή της προθεσμίας για προσφορές στον επόμενο διαγωνισμό τηλεοπτικών και ψηφιακών δικαιωμάτων της Premier League.

Η υποβολή φακέλων για τον κύκλο 2019-2022 πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί μέχρι τις 9 Φεβρουαρίου και δεν αποκλείεται οργανισμοί όπως το Facebook ή η Amazon να διεκδικήσουν τα δικαιώματα για ορισμένα παιχνίδια.

Τα δικαιώματα ζωντανής μετάδοσης αγώνων Premier League στο εσωτερικό αγόρασαν το "BSkyB" και το "BT" έναντι 9.400.000.000 ευρώ για την τριετία 2016-2019, ωστόσο σύμφωνα με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Εντ Γούντγουορντ, στον τελευταίο γύρο εκείνου του διαγωνισμού ενδιαφέρθηκαν Facebook και Amazon.

Τον Οκτώβριο, ο επικεφαλής των αθλητικών συνεργασιών του "κολοσσού" των social media, Νταν Ριντ, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο η εταιρία να μπει στη μάχη των αθλητικών μεταδόσεων, μέσω της πλατφόρμα της.

Στην τριετή θητεία του στο Eurosport, ο Χάτον έκλεισε συμφωνία ύψους 1.050.000.000 ευρώ για τα δικαιώματα των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη.

Μέχρι στιγμής, το Facebook έχει έρθει σε μικρές συμφωνίες μετάδοσης μέσω live streaming αγώνων ποδοσφαίρου για το πρωτάθλημα του Μεξικού, το MLS και του Champions League μέσω "Fox Sports".

Ο Χάτον θα αναλάβει τη νέα θέση του μετά από τη λήξη των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων και ως εκ τούτου δεν θα προλάβει να ηγηθεί μιας υποψηφιότητας για την ανάληψη των δικαιωμάτων της Premier League. Παρ' όλα αυτά, οι Άγγλοι έχουν δημιουργήσει δύο ξεχωριστά πακέτα δικαιωμάτων, σχεδιασμένα για ψηφιακές πλατφόρμες όπως το Facebook και η Amazon, με δυνατότητα να μεταδίδουν ταυτόχρονα αγώνες ποδοσφαίρου την ίδια ώρα.

Photo credits: AP Photo/Rui Vieira

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΕΤΙΑ 2019-2022

Ανοιχτό "παράθυρο" για live μετάδοση αγώνων από facebook

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24