X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FERRARI

Βασέρ: "Είναι σημαντικό για τη Ferrari να μην έχει πρώτο και δεύτερο οδηγό"

Ο Φρέντερικ Βασέρ SAUBER MEDIA HUB

Ο νέος διευθυντής της Scuderia εξέφρασε για πρώτη φορά τις απόψεις τους για το φλέγον περσινό ζήτημα της προτεραιότητας του Σαρλ Λεκλέρ στη Ferrari, ξεκαθαρίζοντας ότι η ομάδα θα ξεκινήσει το 2023 χωρίς να δώσει το χρίσμα στον Μονεγάσκο ή τον Κάρλος Σάινθ.

Η αλήθεια είναι ότι, σε αντίθεση με την εποχή του Μίκαελ Σουμάχερ, η Scuderia Ferrari δεν έχει μία αντίστοιχα ηγεμονική προσωπικότητα στο έναν από τα δύο κόκπιτ της, με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ. Ίσως ο βασικός λόγος είναι ότι κανείς εκ των δύο δεν πήγε στο Μαρανέλο ως παγκόσμιος πρωταθλητής, όπως παλαιότερα οι Σουμάχερ, Φερνάντο Αλόνσο, Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο Λεκλέρ προέκυψε εξ απαλών ονύχων από την Ακαδημία της Scuderia, ενώ ο Σάινθ προσελήφθη από τη McLaren ως ένας ταχύτατος, με αρκετή πλέον εμπειρία, οδηγός πρώτου επιπέδου - που, όμως, δεν είχε καταφέρει να σημειώσει ακόμη την πρώτη του νίκη.

Η επιλογή αυτού του διδύμου, από τον Ματία Μπινότο, αποτέλεσε μια σημαντική στροφή σε σχέση με την παράδοση της ομάδας να προσελκύει πάντα τους απόλυτους αστέρες και πολυπρωταθλητές κάθε εποχής.

Επιπλέον, σημαντικό ρόλο έπαιξε και το γεγονός ότι κανείς εκ των Λεκλέρ και Σάινθ δεν καθιέρωσε τον εαυτό του ως αδιαμφισβήτητο ηγέτη της ομάδας τα δύο τελευταία χρόνια - και ειδικά πέρσι που εφαρμόστηκε το νέο πλαίσιο των τεχνικών κανονισμών. Ο Μονεγάσκος έκανε δύο σοβαρά λάθη, στην Ίμολα και στο Πολ Ρικάρ, ενώ ο Ισπανός χρειάστηκε αρκετούς αγώνες για να καταφέρει να ρυθμίσει επιτέλους την περσινή Ferrari F1-75 στα μέτρα του.

Συνεπώς, σε περίπτωση που η νέα Ferrari αποδειχθεί ικανή για νίκες, η ισορροπία θα είναι πολύ δύσκολη για την ομάδα και τον νέο της διευθυντή, Φρεντερίκ Βασέρ. Ενδεχομένως, στην ισορροπία αυτή, να παίξει ρόλο και η μεταγραφική παραφιλολογία -περί προσυμφώνου του Λεκλέρ για την αντικατάσταση του Χάμιλτον στη Mercedes στο μέλλον- και η πρόσφατη παρότρυνση του Βασέρ στη Ferrari να ανανεώσει το ταχύτερο δυνατόν το συμβόλαιο του Μονεγάσκου, πέραν του 2025.

Όμως, αυτό είναι ένα παρασκήνιο που γνωρίζουν μόνο οι πρωταγωνιστές της Scuderia, κι εμείς για τις ισορροπίες μεταξύ των Λεκλέρ-Σάινθ μπορούμε να βασιστούμε μόνο στα λόγια του ίδιου του Βασέρ - που σχολίασε για πρώτη φορά την τακτική που πρόκειται να ακολουθήσει για το θέμα αυτό στη νέα σεζόν που ξεκινά στις 5 Μαρτίου 2023 με το GP του Μπαχρέιν.

Ο Βασέρ, με τα λόγια του, δείχνει να επιμένει στην ουδετερότητα της ομάδας απέναντι στους δύο της οδηγούς - ουδετερότητα για την οποία σφοδρά κατακρίθηκε ο Μπινότο το 2022. Ωστόσο, ο Γάλλος διευκρίνισε ότι δεν θα διστάσει να δώσει το χρίσμα (την προτεραιότητας στην ομάδα) σε έναν εκ των δύο αν το επιβάλλουν οι περιστάσεις.

Αν, δηλαδή, βαθμολογικά ένας εκ των Σάινθ ή Λεκλέρ έχει σημαντικό προβάδισμα, και συνεπώς περισσότερες ελπίδες για τον πρώτο τίτλο οδηγών της Ferrari μετά τον Κίμι Ράικονεν το 2007.

"Πιστεύω ότι είναι το ίδιο παντού, έχουμε δύο πολύ καλούς οδηγούς και μπορούν και οι δύο να κάνουν τη δουλειά», είπε, συγκεκριμένα, ο Βασέρ. «Θα έχουμε τη δυναμική να τους παρέχουμε ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο, την ίδια δομή και την ίδια υποστήριξη. Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι πως στόχος είναι να κερδίσει η Ferrari, δεν θα υπάρξει Νο1 και Νο2 οδηγός.

Αλλά αν σε κάποια χρονική στιγμή χρειαστεί να αναλάβουμε δράση, θα αναλάβω δράση. Δεν έχει σημασία αν είναι ο ένας ή ο άλλος, αν σε κάποιο σημείο του πρωταθλήματος χρειαστεί να κάνω κάτι, θα το κάνω", συμπλήρωσε.

Πιθανώς θέλοντας να καλμάρει και την περσινή απαίτηση πολλών στη F1 -ενδεχομένως και στα ενδότερα του Μαρανέλο- να δοθεί η προτεραιότητα στον Λεκλέρ, ο Βασέρ έπλεξε τώρα το εγκώμιο του Κάρλος Σάινθ: «Πιθανώς να γνωρίζετε ότι ξεκινήσαμε τις συζητήσεις με τον Κάρλος και του μάνατζερς του Κάρλος όταν ήμουν στη Renault, για να τον προσελκύσουμε ώστε να υπογράψει συμβόλαιο για το 2017 ή αργότερα.

Εντέλει ήρθε λίγο αργότερα, και όταν ήμουν στη Sauber προσπάθησα ξανά να αποσπάσω την υπογραφή του, χωρίς επιτυχία αυτή τη φορά. Έτσι, σκέφτηκα πως 'εντάξει, αν θέλω να προσεγγίσω τον Κάρλος, ο καλύτερος τρόπος είναι να πάω στην ομάδα που βρίσκεται!'. Είχαμε ανέκαθεν πολύ καλή σχέση. Τον εμπιστεύομαι, και νομίζω πως έδειξε τις δύο τελευταίες χρονιές ότι είναι ικανός για νίκες", τόνισε ο Γάλλος.

Αλλά, καταλήγοντας, υπογράμμισε και πάλι την αρχική του τοποθέτηση: "Όμως, είναι πολύ σημαντικό για την ομάδα να μην έχουμε πρώτο και δεύτερο οδηγό. Ο οργανισμός μας είναι απόλυτα ξεκάθαρος, αλλά πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους. Κι αν κάποια στιγμή χρειαστεί να δράσω για τον Κάρλος ή τον Σαρλ, θα το κάνω".

TAGS FERRARI FORMULA 1 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ