WRC

Ράλι Ισπανίας: Ο Οζιέ περιμένει "ολομέτωπη" επίθεση του Έβανς

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Στην πρώτη από τις δύο τελικές αναμετρήσεις του Σεμπαστιάν Οζιέ με τον Έλφυν Έβανς για τον φετινό τίτλο του WRC, ο Γάλλος είπε πως περιμένει την "επίθεση" του Ουαλού αυτό το τετραήμερο στο Ράλι Ισπανίας. Οι δύο χωρίστηκαν από μόλις 0,2 δευτ. στο Shakedown.

Η νίκη του Έλφυν Έβανς στη Φινλανδία -σε συνδυασμό με την πέμπτη θέση του Σεμπαστιάν Οζιέ- αναζωπύρωσε τη μάχη του φετινού πρωταθλήματος του WRC, καθώς ο Ουαλός μείωσε την υστέρησή του από τον Γάλλο στους 24 βαθμούς, δύο αγώνες πριν το φινάλε της σεζόν.

Στον πρώτο από αυτούς τους δύο, πριν το φινάλε στο Ράλι της Μόντσα, ο Οζιέ μπορεί να εξασφαλίσει μαθηματικά τον τίτλο αν κερδίσει 6 παραπάνω βαθμούς από τον Έβανς. Για το σκοπό αυτό, ο Ουαλός αναμένεται να κάνει ολομέτωπη επίθεση για τη νίκη στην Ισπανία και για τους 5 βαθμούς της Power Stage το απόγευμα της Κυριακής.

Συνεπώς, δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι δύο σημείωσαν τους πρώτους χρόνους, και με διαφορά μόλις δύο δεκάτων του δευτερολέπτου μεταξύ τους, στο Shakedown του Ράλι Ισπανίας - την τελευταία δοκιμή πριν το ξεκίνημα του 11ου φετινού γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, που θα γίνει την Παρασκευή (15/10) με έξι Ειδικές Διαδρομές.

2021 FIA World Rally Championship / Round 11 / Rally Catalunya/Spain / 14-17 October 2021 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRT
2021 FIA World Rally Championship / Round 11 / Rally Catalunya/Spain / 14-17 October 2021 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRT TOYOTA GAZOO RACING / MCKLEIN

Με διαφορά επίσης 0,2'' τον Έβανς ακολούθησε ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai, και άλλα 2 δέκατα πιο πίσω ο Ντάνι Σόρδο της ίδιας ομάδας. Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Κάλε Ροβάνπερα με το τρίτο Yaris WRC, 1,2'' μακριά από τον Οζιέ, και ο Αντριέν Φουρμό της M-Sport Ford ένα δέκατο πιο πίσω. Ο Οττ Τάνακ ήταν έβδομος, επίσης ένα δέκατο πίσω από τον Φουρμό.

Η μάχη του τίτλου

Πίσω στους δύο διεκδικητές του πρωταθλήματος, οι Οζιέ και Έβανς συμφώνησαν στο εξής: ότι ο Ουαλός θα κινηθεί στο απόλυτο όριο για να εξαντλήσει τις περιορισμένες, αλλά υπαρκτές ακόμη, ελπίδες του να κερδίσει φέτος τον τίτλο που έχασε πικρά πέρσι στο Ράλι Μόντσα.

Ο Οζιέ είπε: "Έχω καλό προβάδισμα στο πρωτάθλημα και είμαι σε ευνοϊκή θέση, αλλά με δύο αγώνες μπροστά μας απομένει λίγη δουλειά ακόμη να γίνει και περιμένω τον Έλφυν να τα δώσει όλα. Δεν έχει πολλά να χάσει. Περιμένω μια μεγάλη μάχη, και ανυπομονώ για αυτήν".

Ο Γάλλος, που διεκδικεί το όγδοο παγκόσμιο πρωτάθλημά του, δεν έχει στις ασφάλτινες Ειδικές της Ισπανίας το μειονέκτημα της πρώτης θέσης εκκίνησης - που τον αναγκάζει να χρονοτριβεί καθαρίζοντας το δρόμο στα χωμάτινα ράλι.

Ο Έλφυν Έβανς
Ο Έλφυν Έβανς TOYOTA GAZOO RACING / MCKLEIN

"Αισθάνομαι ανακουφισμένος που είμαστε πίσω σε πλήρως ασφάλτινη επιφάνεια, και δεν θα ξεκινήσω κι άλλο ένα ράλι σκεπτόμενος πόσο χρόνο θα χάνω την πρώτη μέρα. Τα πράγματα εδώ είναι ξεκάθαρα, πρέπει να τα δώσεις όλα και να είσαι γρήγορος εξαρχής για να κερδίσεις αυτό το Ράλι. Νιώθω καλά, ενθουσιασμένος και με μεγάλο κίνητρο να ξεκινήσουμε", συμπλήρωσε ο πρωταθλητής.

Και δεδομένου ότι στο τέλος της φετινής σεζόν ολοκληρώνεται η πλήρης ενασχόληση του 37χρονου στο WRC -καθώς του χρόνου θα κάνει μόνο ελάχιστους, επιλεγμένους αγώνες- κατέληξε λέγοντας πως "στο μυαλό μου βλέπω αυτά τα τελευταία ράλι σαν δύο ράλι που θέλω να κερδίσω".

Ο Έβανς, από την πλευρά του, γνωρίζει ότι πρέπει να ρισκάρει στους ασφάλτινους δρόμους της Ισπανίας: "Ναι, φυσικά. Πάμε σε κάθε αγώνα με στόχο να πάρουμε το μέγιστο από αυτόν", είπε ο Ουαλός.

Όμως, συνέχισε, το ρίσκο θέλει πολλή προσοχή στην Ισπανία, διότι κόβοντας μια στροφή είναι πολύ εύκολο να έχεις ένα κλατάρισμα από τις πέτρες στο εσωτερικό της - παρότι η Pirelli έχει φέρει στον αγώνα της Ιβηρικής ενισχυμένες εξελίξεις των (έτσι κι αλλιώς μαλακών) ελαστικών της.

2021 FIA World Rally Championship / Round 11 / Rally Catalunya/Spain / 14-17 October 2021 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRT
2021 FIA World Rally Championship / Round 11 / Rally Catalunya/Spain / 14-17 October 2021 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRT TOYOTA GAZOO RACING / MCKLEIN

"Δεν μπορείς να κόψεις κάθε στροφή εδώ, διότι είναι αδύνατον να τερματίσεις τον αγώνα εδώ αν είσαι διατεθειμένος να πάρει κάθε ρίσκο που υπάρχει. Δεν νομίζω ότι αυτό θα απέδιδε. Εκείνο που πρέπει να γίνει είναι να είσαι λίγο επιλεκτικός για τις στροφές που κόβεις ή δεν κόβεις. Υπάρχει ένα στοιχεία λοταρίας σε αυτό, αλλά δεν πρέπει να το σκέφτεσαι πολύ και να εμπιστεύεσαι τη δουλειά που έκανες στις αναγνωρίσεις", εξήγησε ο Έβανς.

Και κατέληξε: "Όλοι έχουν κάτι να χάσουν, αλλά στο τέλος της ημέρας θέλουμε να κερδίσουμε το ράλι. Αυτός είναι ο μοναδικός στόχος που πρέπει να εστιάσουμε. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε κάθε διαφορετική ημέρα και να συγκεντρωθούμε για να οδηγήσουμε καλά. Ελπίζουμε ότι το αυτοκίνητο επίσης θα δουλέψει καλά. Ο στόχος μου είναι μόνο αυτός, και ποιος ξέρει πώς θα εξελιχθεί;".

TAGS WRC ΡΑΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ