FORMULA 1

Οι λεπτομέρειες του συμβολαίου που κρατά τον Λεκλέρ στη Ferrari μέχρι το 2029

Ο Σαρλ Λεκλέρ
Ο Σαρλ Λεκλέρ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Η Scuderia τηρεί σιγή ιχθύος, όμως ήδη έχουν αρχίσει να διαρρέουν πιο σαφείς πληροφορίες για το νέο πενταετές συμβόλαιο του Μονεγάσκου με τη Scuderia, που θα τον κρατήσει στο Μαρανέλο μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Το τρέχον συμβόλαιο του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari λήγει στο τέλος του 2024, και ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ επισήμως έχει δηλώσει ότι οι διαπραγματεύσεις για την ανανέωσή του θα ξεκινήσουν τον προσεχή χειμώνα.

Όμως, πρόσφατα δημοσιεύματα πολλαπλών αξιόπιστων ιταλικών και γαλλικών μέσων αναφέρουν ότι ο 25χρονος Μονεγάσκος και η ιταλική ομάδα βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων -και πρόκειται να υπογράψουν σύντομα- για την ανανέωση 2+3 ετών της συνεργασίας τους.

Και τώρα, αρχίζουν να προκύπτουν όλο και περισσότερες λεπτομέρειες της φημολογούμενης συμφωνίας αυτής. Η γαλλική ιστοσελίδα sportune.20minutes.fr γράφει ότι το νέο συμβόλαιο 2+3 ετών του Λεκλέρ με τη Scuderia μεταφράζεται ως εξής: για τα πρώτα δύο χρόνια (2025 και '26) δεν περιλαμβάνεται κανένας όρος εξόδου του οδηγού.

Ο λόγος μπορεί να κρύβεται στο γεγονός ότι το 2026 είναι ένα μεταβατικό έτος ριζικά αλλαγμένων κανονισμών, τόσο στους κινητήρες όσο και στην αεροδυναμική των μονοθεσίων, και το τελευταίο που θέλει μία ομάδα σε τέτοιες μεταβάσεις είναι να αλλάξει τον οδηγό που αποτελεί το σημείο αναφοράς της.

Είναι πολύ πιο εύκολο για μία ομάδα να σχεδιάσει ένα εν λευκώ μονοθέσιο έχοντας πληθώρα δεδομένων για τους οδηγούς της από το παρελθόν, και αντίστοιχα πολύ πιο εύκολο για έναν οδηγό να εξάγει συμπεράσματα για το νέο μονοθέσιο της ομάδας του αν βρίσκεται ήδη επί σειρά ετών σε αυτήν.

Το 2019 ο Λεκλέρ υπέγραψε το τρέχον πενταετές του συμβόλαιο με τη Ferrari μετά την εντυπωσιακή του πρώτη σεζόν με την ομάδα του Μαρανέλο, κατά την οποία κέρδισε επτά πολ ποζίσιονς και δύο νίκες - μέσα στη Μόντσα, και στο Σπα του Βελγίου.

Η «παράδοση» του πενταετούς συμβολαίου φαίνεται πως θα συνεχιστεί και τώρα, αλλά αυτή τη φορά με λίγο πιο περίπλοκους όρους. Μετά το 2025-'26, που είναι κρίσιμο για το σχεδιασμό και την εξέλιξη του κομβικού μονοθεσίου του 2026, οι όροι αλλάζουν για την επόμενη τριετία.

Συγκεκριμένα, για τις σεζόν 2027, 2028 και 2029 προβλέπουν τη δυνατότητα του Λεκλέρ να αποδεσμεύσει τον εαυτό του από τη συμφωνία αν η ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων της ομάδας είναι κάτω από το συγκεκριμένο επίπεδο που έχει συμφωνηθεί.

Σχετικά με τις απολαβές του Μονεγάσκου, οι πρώτες αυτές πληροφορίες αναφέρουν ότι το πενταετές συμβόλαιο στο σύνολό του θα είναι της τάξης των 185 εκατομμυρίων ευρώ. Όμως και πάλι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Οι ετήσιες απολαβές του 25χρονου ακούγεται πως θα αυξάνονται σε περίπτωση που η Ferrari δεν του παρέχει ένα μονοθέσιο ικανό να διεκδικήσει το πρωτάθλημα της Formula 1. Έτσι, η αποζημίωση του Λεκλέρ μπορεί να αγγίξει μέχρι και ταα 50 εκατομμύρια ευρώ το 2009.

Η Ferrari συνηθίζει να κάνει τέτοιου βεληνεκούς ανακοινώσεις στο πλαίσιο του GP της πατρίδας της, του αγώνα της Μόντσα, που φέτος θα διεξαχθεί στις 1-3 Σεπτεμβρίου. Όμως, προς το παρόν φαντάζει λίγο πρόωρο να υποθέσει κανείς ότι οι σχετικές ανακοινώσεις θα μπορούσαν να γίνουν στο «ναό της ταχύτητας» σε λιγότερο από ένα μήνα.

TAGS FORMULA 1 FERRARI ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ