FORMULA 1

Οι Ferrari στο 1-2 των δεύτερων δοκιμών στο Μπακού, οι McLaren στον τοίχο

AP Photo/Darko Bandic

Η Scuderia έκανε μια ενθαρρυντική εμφάνιση στο FP2 του GP του Αζερμπαϊτζάν, με τον Λιούις Χάμιλτον 74 χιλιοστά μπροστά από τον Σαρλ Λεκλέρ – την ώρα που οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι έμειναν ένα δευτερόλεπτο μακριά έπειτα από επαφές στους τοίχους του σιρκουί του Μπακού.

Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP του Αζερμπαϊτζάν, στον απογευματινό ήλιο της πόλης του Μπακού για το 17ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1, έδειξε τις Ferrari αρκετά ανταγωνιστικές καθώς οι Λιούις Χάμιλτον και Σαρλ Λεκλέρ σημείωσαν τους δύο πρώτους χρόνους με διαφορά μισού δευτερολέπτου από τις δύο Mercedes των Τζορτζ Ράσελ και Κίμι Αντονέλι.

Για τη McLaren τα πράγματα δεν κύλησαν καθόλου ομαλά, καθώς τόσο ο Λάντο Νόρις όσο και ο Όσκαρ Πιάστρι χτύπησαν στους τοίχους του σιρκουί με τις δύο McLaren MCL39.

Ο Βρετανός προκάλεσε σημαντική ζημιά στο πίσω αριστερό άκρο του μονοθεσίου του στη στροφή 4, και παρότι κατάφερε να επιστρέψει στα πιτς εγκατάλειψε την προσπάθειά του.

Ο Πιάστρι είχε πιο ήπια επαφή στην έξοδο της στροφής 15, εξαιτίας της οποίας εγκατέλειψε τον γρήγορο γύρο του και επέστρεψε στα πιτς. Ωστόσο, ο Αυστραλός ήταν σε θέση να συνεχίσει την προετοιμασία του, με τις σκηρότερες γόμες. Και σαν να μην του έφτανε αυτό, ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος είναι υπό διερεύνηση για ενδεχόμενη παραβίαση των κανόνων σε καθεστώς κίτρινης σημαίας.

Ο Χάμιλτον ήταν ο πρώτος που βρέθηκε στην κορυφή, γράφοντας 1:41.543 με τη μέση γόμα, δείχνοντας ότι η Scuderia είχε ρυθμό από νωρίς. Ο Λεκλέρ απάντησε λίγο αργότερα με γύρο 1:41.367 με τα μαλακά ελαστικά (C6), εκμεταλλευόμενος κυρίως την τελική ευθεία στο τρίτο τμήμα της πίστας για να περάσει μπροστά.

Ωστόσο, στα τελευταία λεπτά ο Χάμιλτον επανήλθε, αυτή τη φορά για το δικό του γύρο με τη μαλακή γόμα C6, και σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:41.293, παίρνοντας την πρωτοπορία με διαφορά 0.074’’.

Η Mercedes εκμεταλλεύτηκε την ατυχία των McLaren: οι Ράσελ και Αντονέλι ανέβηκαν στην πρώτη τετράδα, αν και υπολείπονταν αρκετά από τις Ferrari. Έκπληξη της ημέρας ήταν ο Όλι Μπέαρμαν, που με τη Haas ανέβηκε πέμπτος – εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ