O Πιάστρι ανέβασε τη McLaren στην κορυφή, μετά από δύο κόκκινες σημαίες στο FP2 της Σιγκαπούρης

Ο Όσκαρ Πιάστρι έγραψε τον ταχύτερο χρόνο της 2ης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, αφήνοντας στο ενάμισι δέκατο πίσω του τον Ίσακ Χάτζαρ (RB), τον Μαξ Φερστάπεν (RBR) και τον Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin). Δύο διακοπές για ατυχήματα των Τζορτζ Ράσελ και Λίαμ Λόσον, σύγκρουση των Λεκλέρ-Νόρις στα πιτς.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:30.714 λίγα λεπτά πριν το τέλος της ωριαίας διαδικασίας, αρχίζοντας να βρίσκει το βηματισμό του με τη McLaren MCL39 με στόχο να επιστρέψει την Κυριακή στις νίκες.
Η McLaren έδειξε τη βελτίωση της απόδοσής σε σχέση με το FP1 από τα πρώτα λεπτά της δεύτερης περιόδου, καθώς ο Νόρις ανέβηκε στην κορυφή με 1:32.226 με τη μέση γόμα. Ο Πιάστρι χρειάστηκε τρεις γύρους για να απαντήσει, μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος (1:31.716).
Ο Νόρις φαινόταν έτοιμος να βελτιώσει κι άλλο, όμως έχασε χρόνο στο τελευταίο τμήμα του σιρκουί και έμεινε 7 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Αυστραλό ομόλογό του.
Η πρώτη κόκκινη σημαία ήρθε στο 15ο λεπτό, όταν ο Τζορτζ Ράσελ έχασε τον έλεγχο της Mercedes W16 στη Στροφή 16 και χτύπησε μετωπικά στον τοίχο. Το μονοθέσιο έμεινε χωρίς εμπρός πτέρυγα, ο Βρετανός κατάφερε να το γυρίσει πίσω στα πιτς, αλλά οι δοκιμές διακόπηκαν για να καθαριστεί η πίστα από τα συντρίμμια.
Μετά την επανεκκίνηση, ο Λιούις Χάμιλτον ανέβηκε προσωρινά στην κορυφή, όμως ο Εστεμπάν Οκόν πήρε τα ηνία με 1:31.480 στη μαλακή γόμα, πριν έρθει το δεύτερο ατύχημα: ο Λίαμ Λόσον έχασε τον έλεγχο της VCARB 02 στην έξοδο της Στροφής 17, έσκισε το εμπρός δεξί ελαστικό του και ακινητοποιήθηκε στην είσοδο των πιτς, προκαλώντας τη δεύτερη κόκκινη σημαία.
Η κατάσταση περιπλέχθηκε ακόμα περισσότερο με την επιστροφή στη δράση, όταν ο Σαρλ Λεκλέρ βγήκε από το γκαράζ της Ferrari και συγκρούστηκε με τον Νόρις στη γραμμή των πιτς. Από την επαφή ο Νόρις έσπασε την εμπρός πτέρυγα της McLaren στο τσιμεντένιο τοιχίο των πιτς, και τον έσπρωξαν μέχρι και οι μηχανικοί της Ferrari πίσω στο γκαράζ της ομάδας του.
Το λάθος άνηκε στους ανθρώπους της Scuderia, που επέτρεψαν στον Μονεγάσκο να βγει από το γκαράζ της ώρα που περνούσε ο Νόρις – και συνήθως η ποινή για αυτό το παράπτωμα έχει τη μορφή χρηματικού προστίμου για την ομάδα.
Όταν άναψε πάλι το πράσινο φως στην έξοδο των πιτς οι γύροι με τη μαλακή γόμα συνεχίστηκαν και ο Χάτζαρ ανέβηκε πρώτος με 1:31.440. Όμως ο Αλόνσο -που είχε κυριαρχήσει στο FP1- έγραψε χρόνο 1:30.877, πριν τον ξεπεράσει ο Φερστάπεν για μόλις 0,020 δευτ.
Ώσπου ο Πιάστρι βρήκε την ταχύτητα για να ανακτήσει την πρωτοκαθεδρία. Στο τέλος, ο Χάντζαρ χώρισε τον Πιάστρι από τον Φερστάπεν, με τον Αλόνσο να μένει τέταρτος – και οι τρεις μέσα σε 31 χιλιοστά του δευτερολέπτου, και ενάμισι δέκατο πίσω από τον Πιάστρι.
Ο Νόρις, παρά το συμβάν με τον Λεκλέρ, πήρε την πέμπτη θέση αλλά ακούστηκε στη ραδιοεπικοινωνία προβληματισμένος για τη διαφορά μισού δευτερολέπτου από τον Πιάστρι, αποδίδοντάς την περισσότερο στον δικό του γύρο.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Στρολ, επιβεβαιώνοντας την καλή απόδοση της Aston εδώ, ο Εστεμπάν Οκόν της Haas, ο Κάρλος Σάινθ της Williams και οι Σαρλ Λεκλέρ και Λιούις Χάμιλτον με τις δύο Ferrari.