Ο Νόρις ταχύτερος στο FP3 της Αυστρίας, στα 2 δέκατα από τις Red Bull και Ferrari

Σε μια περίοδο με πολλαπλά λάθη, εξόδους ή τετ-α-κε ακόμα και των κορυφαίων της Formula 1, ο Λάντο Νόρις σημείωσε και πάλι τον ταχύτερο γύρο στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστρίας, στο νέο 1-2 της McLaren με τον Όσκαρ Πιάστρι – αλλά αυτή τη φορά με τους Μαξ Φερστάπεν και Σαρλ Λεκλέρ σε πιο κοντινή απόσταση.
Μετά τη συννεφιασμένη Παρασκευή, ο ουρανός πάνω από τη Στυρία ήταν ηλιόλουστος σήμερα για την 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστρίας, 11ου φετινού αγώνα της Formula 1, λίγες ώρες πριν τις δοκιμές κατάταξης (Σάββατο 28/6, 17:00) στην πίστα του Σπίλμπεργκ.
Η McLaren επιβεβαίωσε την ταχύτητά της με το δεύτερο διαδοχικό (μετά το χθεσινό FP2) του Λάντο Νόρις και το Όσκαρ Πιάστρι – αλλά αυτή τη φορά οι Red Bull και Ferrari βρέθηκαν πιο κοντά στις δύο MCL39: οι Μαξ Φερστάπεν στα 0,21’’ και ο Σαρλ Λεκλέρ στα 0,25’’ -ενώ ο Λιούις Χάμιλτον ακολούθησε άλλα δύο δέκατα πιο πίσω.
Κανείς εν των προαναφερθέντων δεν απέφυγε τα λάθη, τις μικροεξόδους ή ένα τετ-α-κε καθώς ο ήλιος ανέβασε τη θερμοκρασία της ασφάλτου. Μεταξύ αυτών, ο Πιάστρι έκανε ένα επικό σώσιμο της ουράς της McLaren του στην έξοδο της στροφής 9:
Ο Νόρις είχε επίσης δύο μικροεξόδους από την πίστα, ο Φερστάπεν έκανε τετ-α-κε στο τέλος -όπως και ο ομόλογός του στη Red Bull Γιούκι Τσουνόντα και ο Ισάκ Χάτζαρ της RB.
Παρόλα αυτά, ο Φερστάπεν μείωσε τη μεγαλύτερη χθεσινή του υστέρηση από τις McLaren, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες των Νόρις-Πιάστρι ότι στις θερμότερες σημερινές συνθήκες θα είναι σε θέση να τους απειλήσει για την πολ ποζίσιον.
Πέραν του Ολλανδού και της RBR, σημαντικά βελτιωμένες εμφανίστηκαν σήμερα οι Ferrari, που φαίνεται να βρήκαν τις πρώτες λύσεις για τη ρύθμιση των πλήρως ανασχεδιασμένου δαπέδου (και άλλων αλλαγών) της SF-25. Έτσι, ο Λεκλέρ έδειξε ανταγωνιστικός, σε απόσταση μισού δεκάτου από τον Φερστάπεν.
Αντίθετα, η απόδοση της Mercedes σε σχέση με χθες έπεσε σημαντικά, αν υποθέσουμε ότι οι σημερινοί χρόνοι του FP3 είναι σχετικά ενδεικτκοί, καθώς οι Τζορτζ Ράσελ και Κίμι Αντονέλι έμειναν επτά δέκατα μακριά από τις McLaren.