Ο Νόρις ταχύτερος στα χιλιοστά από τους Φερστάπεν, Λεκλέρ στις πρώτες δοκιμές του Άμπου Ντάμπι

Ο Λάντο Νόρις της McLaren ήταν με τη μαλακή γόμα 8 χιλιοστά ταχύτερος του Μαξ Φερστάπεν της Red Bull και ακόμα οκτώ από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari στο FP1 που άνοιξε την αποφασιστική μάχη του φετινού τίτλου της Formula 1 στο Άμπου Ντάμπι. Δεν συμμετείχε ο Όσκαρ Πιάστρι, καθώς -όπως ήταν ήδη προγραμματισμένο- παραχώρησε το κόκπιτ της McLaren του στον νεαρό Πέιτο Ο’ Ουόρντ.
Το 24ο και τελευταίο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 ξεκίνησε με το φως του ηλίου (έστω και με λίγη συννεφιά) στη Γιας Μαρίνα του Άμπου Ντάμπι, που σημαίνει ότι οι υψηλότερες θερμοκρασίες της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών δεν ήταν ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικές των δοκιμών κατάταξης και του αγώνα, που θα διεξαχθούν το προσεχές διήμερο στο λυκόφως και υπό τους προβολείς της αραβικής νύχτας.
Αυτό σημαίνει ότι ο Όσκαρ Πιάστρι της McLaren, όπως και ο Λιούις Χάμιλτον της Ferrari και μια πλειάδα άλλων οδηγών δεν έχασαν σχεδόν τίποτα από την προετοιμασία τους για το διήμερο, καθώς αναγκάστηκαν να δώσουν το μονοθέσιό τους σε νεαρότερους οδηγούς των ομάδων τους.
Βάσει κανονισμών, όλοι οι οδηγοί πρέπει να προσφέρουν το κόκπιτ τους σε νεαρούς οδηγούς σε δύο περιόδους FP1 στα 24 αγωνιστικά τριήμερα του έτους, και οι συγκεκριμένοι οδηγοί άφησαν αυτή την υποχρέωση για το φινάλε του Άμπου Ντάμπι.
Παρά τις μη αντιπροσωπευτικές θερμοκρασίες, όλοι σχεδόν οι οδηγοί παράλληλα με τη συλλογή δεδομένων στις συστοιχίες γύρων με τη μέση και σκληρή γόμα, έκαναν και γύρους θεωρητικής προσομοίωσης κατατακτήριων με τη μαλακή γόμα.
Με την τελευταία η μάχη της κορυφής κρίθηκε υπέρ του Λάντο Νόρις με 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ πλησίασε τον Ολλανδό επίσης στα 8 χιλιοστά με τη Ferrari του.
Ωστόσο, παρότι φάνηκε ταχύς με τη μαλακή γόμα, ο Μονεγάσκος είχε στο τέλος των δοκιμών ένα ανώδυνο τετ-α-κε, δηλώνοντας ότι η SF-25 πάσχιζε με μεγάλα προβλήματα έλλειψης πρόσφυσης με τη σκληρή γόμα (C3).
Ο πλησιέστερος των τριών κορυφαίων ήταν ο Κίμι Αντονέλι με τη Mercedes, που έμεινε ένα δέκατο μακριά από τον Λεκλέρ και ήταν άλλο τόσο ταχύτερος του ομολόγου του, Τζορτζ Ράσελ. Ο Βρετανός έμεινε στην 6η θέση, καθώς ανάμεσά τους βρέθηκε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη Sauber. Την ισχυρή απόδοση της τελευταία έδειξε και ο Γκαμπριέλ Μπορτολέτο, με τον 7ο χρόνο.
Πιο πίσω, ο Όλιβερ Μπέρμαν της Haas έκλεισε την οκτάδα, αλλά ο Βρετανός έχασε πολύ χρόνο στο γκαράζ λόγω προβλήματος της VF-25 που φέρεται να εστιάζεται στο υδραυλικό σύστημα του μονοθεσίου.
Τη δεκάδα έκλεισε ο Κάρλος Σάινθ της Williams και ο Φράνκο Κολαπίντο της Alpine, εμπρός από την πλειάδα των νέων οδηγών που ακολούθησαν στο δεύτερο μισό της κατάταξης. Συνολικά εννέα rookies συμμετείχαν, και ανάμεσα σε αυτούς ήταν ο Αρτούρ Λεκλέρ (αδερφός του Σαρλ) με την SF-25 του Χάμιλτον και ο Άρβιντ Λίντμπλαντ, που πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι θα κάνει του χρόνου το αγωνιστικό του ντεμπούτο στη Formula 1 με την ομάδα της Racing Bulls.
Ταχύτερος των νέων οδηγών ήταν ο Ρίο Χιρακάβα της Haas, που έφτασε κάτω από ένα δέκατο μακριά από τη δεκάδα, Ο Λίντμπλαντ συμμετείχε στο FP1 με τη Red Bull RB21 του Γιούκι Τσουνόντα, και έγραψε τον 15ο χρόνο – πολύ κοντά στον Πολ ¨Ειρον της Alpine και τον Πέιτο Ο’ Ουόρντ της McLaren.