FORMULA 1

Ο Λεκλέρ έσπασε την εμπρός πτέρυγα της Ferrari στο FP1 του Μονακό -και μετά έγραψε τον πρώτο χρόνο

AP Photo/Manu Fernandez

O Σαρλ Λεκλέρ έσπασε την εμπρός πτέρυγα της Ferrari SF-25 προσκρούοντας στην Aston Martin του Λανς Στρολ στη φουρκέτα, έκανε έντονα παράπονα για την έλλειψη ισορροπίας του cavallino, αλλά παρόλα αυτά σημείωσε τον πρώτο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, με ενάμισι δέκατο διαφορά από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull.

Η αυλαία του 8ου φετινού GP της Formula 1 άνοιξε στο Μονακό με μια επεισοδιακή πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, στην οποία τον πρώτο χρόνο σημείωσε ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari με διαφορά 0,163’’ από τον Μαξ Φερστάπεν της RBR και άλλη τόση από τον Λάντο Νόρις της McLaren.

Πριν συμβεί αυτό, όμως, και ενώ σε όλη την ωριαία διαδικασία όλοι οι οδηγοί αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κυκλοφοριακό, ο Μονεγάσκος της Scuderia προσέκρουσε στο πίσω μέρος της Aston Martin AMR25 του Λανς Στρολ στα φρένα της φουρκέτας, σπάζοντας την εμπρός πτέρυγα της SF-25.

Το συμβάν, που φαίνεται να προκάλεσε ο Καναδός της Aston Martin που δεν είδε τον Μονεγάσκο να έρχεται με ταχύ ρυθμό στην αγωνιστική γραμμή, ανάγκασε τους αγωνοδίκες να διακόψουν για τέσσερα λεπτά τις δοκιμές, με κόκκινες σημαίες, προκειμένου να απομακρυνθούν τα θραύσματα από το σημείο.

Ο Λεκλέρ επέστρεψε στα πιτς με σπασμένο ρύγχος και εμπρός πτέρυγα, αλλά ο Στρολ εγκατέλειψε με ζημιά στην πίσω ανάρτηση – και πιθανότατα θα χρειαστεί και αλλαγή κιβωτίου, όπως επιβεβαίωσε η Aston.

Στο ξεκίνημα των δοκιμών ο Λεκλέρ είχε επίσης μια έξοδο στο χώρο διαφυγής χάνοντας τα φρένα, ο Λιούις Χάμιλτον έγραψε τον πρώτο χρόνο και ο πρώτος γρήγορος γύρος του Φερστάπεν χάλασε από το κυκλοφοριακό. Ο επόμενος γύρος του Ολλανδού τον έφερε ενάμισι δέκατο πίσω από τον Χάμιλτον.

Στο ημίωρο της διαδικασίας, οι McLaren και Ferrari έδειχναν να έχουν το πάνω χέρι καθώς οι Νόρις, Χάμιλτον, Λεκλέρ και Πιάστρι εναλλάσσονταν στην κορυφή – με τον Φερστάπεν μισό δευτερόλεπτο πίσω.

Ο Φερστάπεν έπεσε “θύμα” του κυκλοφοριακού για δεύτερη φορά, στη συνέχεια, από τον Γκαμπριέλ Μπορτολέτο της Sauber, την ώρα που ο Κάρλος Σάινθ είχε επίσης μια μικροέξοδο και ο Λεκλέρ εξέφραζε στη ραδιοεπικοινωνία παράπονα για “υποστροφή στις δεξιές στροφές και υπερστροφή στις αριστερές”.

Παρόλα αυτά, ο Μονεγάσκος κατάφερε να γράψει τον ταχύτερο χρόνο, με 1:11.964, και να μείνει εκεί μέχρι τέλους. Και 15 λεπτά πριν το τέλος, ο οδηγός της Ferrari επέστρεψε στα πιτς αναφέροντας στον μηχανικό του ότι το εμπρός αριστερό ελαστικό του ήταν “τελειωμένο” – και ότι “κάτι δεν πάει καλά με το αυτοκίνητο”.

Ο Χάμιλτον, στο μεταξύ, προκάλεσε ένα εντυπωσιακό συμβάν, όταν -φρενάροντας βίαια για ένα πιο αργό μονοθέσιο και ακουμπώντας τη μπαριέρα στην είσοδο του σικέιν της πισίνας- χτύπησε βίαια το κερμπ της εσωτερικής, με αποτέλεσμα η Ferrari του να αναπηδήσει ψηλά πάνω από το έδαφος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ